جولیان مور همبازی ایمی آدامز در فیلم سینمایی ایون هنسن عزیز شد

فیلم سینمایی «ایون هنسن عزیز» با اقتباس از تئاتری موزیکال به همین نام، داستان گرفتاری‌های یک نوجوان را به تصویر خواهد کشید.

فیلم سینمایی «ایون هنسن عزیز» (با عنوان اصلی «Dear Evan Hansen») با اقتباس از یک تئاتر موزیکال به همین نام ساخته خواهد شد. این پروژه در مرحله انتخاب بازیگر به سر می‌‎برد و فعلاً چند بازیگر از جمله بن پلت، کیتلین دیور و آماندلا استنبرگ برای نقش کاراکترهای جوان انتخاب شده‌اند. چند روز پیش خبر حضور ایمی آدامز در این فیلم اقتباسی نیز منتشر شد و حالا طبق اخبار جدید، جولیان مور به عنوان یکی دیگر از شخصیت‌های فیلم انتخاب شده است. در ادامه با فیلیمو شات همراه باشید تا جزئیات بیشتری از فیلم سینمایی «ایون هنسن عزیز» را بررسی کنیم.


فیلم جدید شرکت یونیورسال در مرحله پیش‌تولید قرار دارد و اسامی بازیگران آن به مرور منتشر می‌شود. علاوه بر بازیگرانی که نام بردیم، دنی پیتو، کولتون رایان و نیک دودانی نیز در فیلم اقتباسی «ایون هنسن عزیز» حضور خواهند داشت.

تئاتر موزیکال «ایون هنسن عزیز» در سال ۲۰۱۶ روی صحنه برادوی رفت و توانست در هفتادویکمین دوره جوایز تونی، ۶ جایزه را تصاحب کند.

استیون شباسکی، نویسنده و کارگردان فیلم «مزایای گوشه‌گیر بودن» (با عنوان اصلی « The Perks of Being a Wallflower‎»)، کارگردانی فیلم سینمایی «ایون هنسن عزیز» را بر عهده خواهد داشت. استیون لونسون، نویسنده متن نمایشنامه «ایون هنسن عزیز»، در حال کار روی فیلمنامه است. بنژ پاسک و جاستین پل، ترانه‌نویسان برنده اسکار که فیلم‌های «لا لا لند» (با عنوان اصلی «La La Land») و «بزرگ‌ترین شومن» (با عنوان اصلی «The Greatest Showman») را در کارنامه دارند، همچون تئاتر «ایون هنسن عزیز»، نگارش متن ترانه فیلم اقتباسی آن را هم برعهده دارند.

بن پلت بازیگر نقش ایون هنسن روی صحنه تئاتر بود و با بازی خوبش توانست جایزه تونی را از آن خود کند. او قرار است دوباره این نقش را در فیلم «ایون هنسن عزیز» بازی کند. ایون هنسن پسری دبیرستانی با اضطراب اجتماعی است که برای کمک به خودش شروع به نوشتن نامه‌هایی می‌کند. پس از خودکشی یکی از هم‌کلاسی‌هایش به نام کانر (با بازی کولتون رایانخانواده کانر به اشتباه فکر می‌کنند یکی از نامه‌های هنسن، نامه خودکشی پسرشان بوده است. این موضوع، هنسن را در دروغی گرفتار می‌کند که رفته‌رفته بزرگتر می‌شود. زمانی که حقیقت برملا می‌شود، هنسن باید با عواقب دروغش روبرو شود.

جولیان مور در فیلم سینمایی «ایون هنسن عزیز» نقش مادر پلت، هیدی هنسن را ایفا خواهد کرد. در نسخه تئاتری، این کاراکتر با آوازی دونفره به همراه مادر کانر، نمایش را آغاز می‌کنند. ایمی آدامز قرار است نقش مادر کانر، نوجوانی که خودکشی کرده، را در فیلم سینمایی «ایون هنسن عزیز» بازی کند. باید دید ترانه «کسی نقشه‌ای داره؟» (با عنوان اصلی «Anybody Have a Map?») با اجرای جولیان مور و ایمی آدامز تا چه حد تأثیرگذار از کار درخواهد آمد.


درباره ‍یوستن ایمی آدامز به فیلم «ایون هنسن عزیز» در فیلیمو شات بخوانید


آدام سیگل و مارک پلت، تهیه‌کننده فیلم «لا لا لند»، این فیلم موزیکال اقتباسی را برای استودیو یونیورسال تهیه‌ خواهند کرد. سارا اسکات، معاون ارشد بخش تولید یونیورسال و لکسی بارتا، مدیر توسعه این استودیو، بر فرایند ساخت نظارت خواهند داشت. نماینده جولیان مور در مذاکره با یونیورسال، شرکت‌های WME، Management 360 و Edelstein Laird هستند.

جولیان مور، که برای بازی در فیلم درام «هنوز آلیس» (با عنوان اصلی «Still Alice») در سال ۲۰۱۴ جایزه اسکار را دریافت کرده بود، اخیراً در فیلم «زنی پشت پنجره» (با عنوان اصلی «The Woman in the Window») به کارگردانی جو رایت بازی کرده است. نکته جالب، همبازی بودن او با ایمی آدامز در این فیلم است. مور طی سال‌های اخیر در فیلم‌هایی همچون «کینگزمن: محفل طلایی» (با عنوان اصلی «Kingsman: The Golden Circle») و «سابربیکن» (با عنوان اصلی «Suburbicon‎») بازی کرده است.

مور همچنین نقش اصلی فیلم زندگینامه‌ای «گلوریاز» (با عنوان اصلی «The Glorias») به کارگردانی جولی تایمور را ایفا کرده است. علاوه بر سینما، او بازی در سریال «داستان لیزی» (با عنوان اصلی «Lisey’s Story»)، محصول اپل تی‌وی که با اقتباس از رمان استیون کینگ در مرحله فیلمبرداری است را هم اخیراً به کارنامه خود اضافه کرده است.


منبع: Hollywood Reporter

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil