تریلر جدید انیمیشن «روح» پیکسار منتشر شد

تریلر کوتاه جدیدی از انیمیشن در انتظار اکران «روح» (با نام اصلی Soul) ساخته کمپانی پیکسار منتشر شده است.این تریلر کوتاه یک‌دقیقه‌ای، یک روز معمولی از زندگی جو (شخصیت اصلی فیلم) را به ما نشان می‌دهد.

تریلر کوتاه جدیدی از انیمیشن در انتظار اکران «روح» (با نام اصلی انیمیشن Soul) ساخته کمپانی پیکسار منتشر شده است.
این تریلر کوتاه یک‌دقیقه‌ای، یک روز معمولی از زندگی جو (شخصیت اصلی فیلم که معلم موسیقی یک مدرسه راهنمایی است) را به ما نشان می‌دهد که جیمی فاکس صداپیشگی او را برعهده دارد.
جو در تریلر می‌گوید: «موسیقی زندگی است. تو فقط باید بدانی که کجا دنبالش بگردی و وقت ارزشمندت را صرف انجام کاری کنی که خود واقعی‌ات را بیرون بکشد؛ خودِ بااستعداد و پراحساسی که آماده است تا در آوردن یک چیز معنی‌دار به این زندگی سهیم باشد. آماده شو! زندگی‌ات قرار است شروع شود.»


نقد و بررسی انیمیشن روح | پاسخ پیکسار به سوال‌های بنیادی


جو رویای این را در سر می‌پروراند که نوازنده موسیقی جز بشود، اما قبل از آن که به موفقیتی دلخواهش دست پیدا کند، حادثه‌ای غیرمنتظره باعث جدایی روح او از بدنش می‌شود. او به «دنیای پهناور پیشین» منتقل می‌شود؛ یک مکان خیالی که در آن‌جا شخصیت، دلبستگی‌ها و عادات عجیب‌وغریب روح‌های تازه، پیش از آنکه به زندگی روی زمین بروند به آن‌ها داده می‌شود. جو با یک روح دیگر به نام ۲۲ (با صداپیشگی تینا فی) دوست می‌شود و آن دو با هم همکاری می‌کنند تا قبل از آنکه دیر بشود روح جو را به بدنش بازگردانند.
گروه فیلمسازی «روح»، از جمله پیت داکتر (کارگردان فیلم)، کمپ پاورز (نویسنده فیلمنامه و همکار کارگردان) و دانا موری (تهیه‌کننده فیلم) با دکتر جانتا کول (انسان‌شناس و معلم آمریکایی) و جان باتیست (نوازنده پیانوی سبک جز شناخته شده در دنیا) همکاری می‌کنند. جان باتیست بخش کوتاهی از فیلم را در طول نمایش پنل مجازی جشنواره فرهنگ اسنس به نمایش گذاشت.

همچنین آهنگ «راه‌های جدایی» که کودی چسنات آهنگساز، تهیه‌کننده و خواننده آن است هم در تریلر پخش می‌شود. دکتر کول و جان باتیست که تجربیات خود درزمینهٔ آهنگسازی و تنظیم جز را در اختیار فیلم «روح» قرار داده‌اند، هر دو به‌عنوان مشاور فرهنگی پروژه کار می‌کنند.
بعد از اینکه به خاطر شیوع ویروس کرونا تاریخ اصلی اکران فیلم در ماه ژوئن به تعویق افتاد، حالا فیلم «روح» قرار است در بیستم ماه نوامبر امسال اکران شود.
تریلر کوتاه انیمیشن «روح» را در فیلیمو شات تماشا کنید:

تریلر قبلی انیمیشن «روح» را در فیلیمو شات ببینید


منبع: Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil