تریلر فیلم «Think Like a Dog»

تریلر فیلم «Think Like a Dog» (مثل یک سگ فکر کن) منتشر شد. جاش دوهامل و مگان فاکس در این کمدی خانوادگی نقش والدین را دارند.
اینکه جاش دوهامل و مگان‌فاکس، دو ستاره‌ سابق فیلم‌های «تبدیل شوندگان»، فیلمی کمدی-خانوادگی بازی کنند و یا حتی اینکه کارگردان آن یکی از طرفداران بزرگ فیلم «تبدیل شوندگان» است جای تعجبی ندارد، اما اینکه جاش و مگان را در کنار هم و در نقش والدین پسری نوجوان ببینیم، قطعا غیرمنتظره خواهد بود.

این فیلم به همت کمپانی فیلمسازی لاینزگیت ساخته شده که به‌تازگی تریلر رسمی «Think Like a Dog» را منتشر کرده است. همچنین در ژوئن امسال، «Think Like a Dog» از طریق سرویس‌های وی‌اودی در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین پیش‌بینی می‌شود که این فیلم در روزهای قرنطینه بسیار به مذاق خانواده‌ها خوش بیاید چرا که عناصر درون آن یک به یک نمایانگر یک خانواده صمیمی است: از یک نوجوان بامزه گرفته تا سگ سخنگوی خنده‌دار و دو ستاره سابق هالیوود که زمانی برای خود حرف‌ها داشتند و حالا در نقش والدین، در خانه‌ای در اطراف شهر زندگی می‌کنند.
در ادامه، خلاصه‌ای از این فیلم را می‌خوانیم:

«ستارگان سابق فیلم «تبدیل شوندگان»، جاش دوهامل و مگان فاکس، نقش والدین پسری ۱۲ ساله و باهوش به نام الیور (با بازی گابریل بیتمن) را بازی می‌کنند. الیور توانسته با پیش بردن آزمایش‌ها و تجربیات علمی‌اش، دستگاهی برای برقراری ارتباط تله‌پاتی با سگش، هنری، اختراع کند. رشته ارتباط میان هنری و الیور تا جایی پیش می‌رود که آن‌ها با کمک هم از پس از سختی‌های مدرسه برمی‌آیند. از طرف دیگر، این رابطه به والدین الیور نیز کمک می‌کند که ازدواج از دست رفته‌شان را نجات دهند. در ادامه فیلم، صاحبان بدجنس یک کمپانی سعی در دزدیدن این اختراع از الیور دارند. درنتیجه صحنه‌های طنز و خنده‌داری برای ما خلق خواهد شد.»

تاد استاشویک صداپیشه‌ شخصیت سگ است و جانت مونت گومری، مادیسون هورچر و کونال نایر از دیگر بازیگران فیلم هستند.


منبع: Slash Film

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil