تریلر فیلم چشمان مار: منشأ جی آی جو منتشر شد + تاریخ اکران

اولین تریلر فیلم چشمان مار: منشأ جی.آی. جو منتشر شد. این فیلم با نقش‌آفرینی هنری گلدینگ و سامارا ویوینگ در ۲۳ جولای ۲۰۲۱ برای اکران عمومی آماده می‌شود.

اولین تریلر فیلم چشمان مار: منشأ جی آی جو (Snake Eyes: G.I. Joe Origins) یکشنبه شب هنگام اهدای جوایز تی‌وی اواردز و ام‌تی‌وی مووی به‌نمایش گذاشته شد. اسپین آف جی. آی. جو با نقش‌آفرینی هنری گلدینگ و سامارا ویوینگ در تاریخ ۲۳ جولای ۲۰۲۱ (۱ مرداد ۱۴۰۰) اکران عمومی خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.



بهترین فیلم های تاریخی سینما؛ فهرست ۴۵ تایی


اولین تریلر فیلم چشمان مار: منشأ جی.آی. جو منتشر شد. گلدینگ در این فیلم نقش اسنیک آیز را بازی می‌کند که یک کماندوی نینجاست و لباسی تماما مشکی بر تن دارد و چهره خود را با ماسک پوشانده و به‌هیچ‌وجه حرف نمی‌زند.
همچنین سامارا ویوینگ در این اثر نقش اسکارلت را بازی می‌کند که در میان طرفداران فیلم جی. آی. جو محبوبیت به‌خصوصی دارد و رابطه خاصی با اسنیک آیز دارد.

گلدینگ درباره این فیلم گفت:
«در میان شخصیت‌های فیلم چشمان مار: منشأ جی.آی. جو، اسنیک آیز یک کاراکتر کمتر شناخته شده و بسیار مرموز است؛ او به‌عنوان یک آدم عجیب که دیوانه‌وار به سمت تمام کردن ماموریت می‌رود شناخته شده، اسنیک آیز یک سلاح مطلق است! اما آنچه مخاطب با دیدن آن شگفت‌زده می‌شود چهره پشت ماسک این کاراکتر است. روایتی که پیش روی مخاطب قرار می‌گیرد جواب این سوال است: داستان چهره پشت این نقاب چیست؟»

تهیه کننده این اثر، لورنزو دی بوناونتورامی‌گوید:
«شخصیت اسنیک آیز در قالب اسباب‌بازی به برخی سوال‌‌های اصلی در مورد این کاراکتر پاسخ می‌دهد؛ در این جریان، طرفداران نام واقعی اسنیک آیز را متوجه می‌شوند و از زندگی و رازهای او سر درمی‌آورند.»

تهیه‌کنندگان فیلم چشمان مار: منشأ جی.آی. جو، لورنزو دی بوناونتورا، جاش فلدمن، برایان گلدنر، استفان دیویس هستند، نویسنده فیلمنامه اوان اسپلیوتوپولوس است و پخش این فیلم برعهده پارامونت پیکچرز خواهد بود.


منبع: Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil