توماس جین و آن هیش در تریلر فیلم مهیج و معمایی «ناپدید شده»

اولین تریلر فیلم «ناپدید شده» منتشر شد؛ اثری در ژانر معمایی، روانکاوی و مهیج که داستان گم‌شدن دختر یک زوج را روایت می‌کند.

«من تا وقتی که دخترم برنگرده این‌جا، در سلامت کامل، کنار خودم، هیچ جایی نمی‌رم.» شرکت Saban Films تریلر رسمی فیلم «ناپدید شده» (با عنوان اصلی The Vanished) را منتشر کرد.  «ناپدید شده» فیلمی در ژانر معمایی، روانکاوی و مهیج است و داستان زوج متأهلی را روایت می‌کند که دخترشان ناگهان و بدون به جا گذاشتن هیچ ردی ناپدید می‌شود. این فیلم را نباید با فیلم دیگری از کره جنوبی که عنوانی مشابه دارد اشتباه گرفت. فیلم «ناپدید شده» (که پیش از این با عنوان «ساعت رهبری» شناخته می‌شد) داستان زن و شوهری را روایت می‌کند که برای پیدا کردن دختر خود که در یک سفر خانوادگی ناپدید شده است از انجام هیچ کاری مضایقه نمی‌کنند. وقتی که پلیس هیچ سرنخی به دست نمی‌آورد، آن دو زمام امور را به دست می‌گیرند و مثل همیشه، واقعیت شوکه کننده‌ای را افشا می‌کنند.

توماس جین، آن هیش، جیسون پاتریک و پیتر فاسینلی از بازیگران این فیلم هستند. «ناپدید شده» هم مانند داستانش تکراری به نظر می‌رسد و خبری از چیز هیجان‌انگیزی نیست. تریلر فیلم هم صحنه‌های زیادی از آن را نشان می‌دهد. پوستر و اولین تریلر رسمی فیلم «ناپدید شده» به کارگردانی پیتر فاسینلی را در فیلیمو شات تماشا کنید:

تعطیلات خانوادگی پاول و وندی زمانی که متوجه می‌شوند دخترشان بدون به جا گذاشتن هیچ ردی از خود ناپدید شده است، به مسیر وحشتناکی کشیده می‌شود. آن‌ها برای پیدا کردن دخترشان دست به هر کاری می‌زنند و جست‌وجویشان در پی کشف حقیقت، به نتایج شوک‌آوری منجر می‌شود. فیلم «ناپدید شده» که پیش از این با عنوان «ساعت رهبری» شناخته می‌شد توسط پیتر فاسینلی نوشته و کارگردانی شده است؛ فاسینلی یک بازیگر آمریکایی است که به فیلمسازی روی آورده. این فیلم بعد از «ورود غیرقانونی و خارج شدن» (با عنوان اصلی Breaking & Exiting) دومین فیلم بلند اوست. جف الیوت، برندون منشن و ساشا یلاون تهیه‌کننده‌های این فیلم هستند.

«ناپدید شده» اوایل امسال برای اولین بار در جشنواره فیلم ماموت به نمایش گذاشته شد. شرکت Saban Films فیلم «ناپدید شده» فانسیلی را همین تابستان، در روز بیست و یکم ماه آگوست به صورت مستقیم در سرویس‌های VOD و چندین سالن سینمائی منتخب (شاید هم نه) منتشر خواهد کرد. علاقه‌ای به دیدن آن دارید؟


منبع: First Showing

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil