تریلر انیمیشن «به پیش»؛ جدیدترین همکاری دیزنی و پیکسار

همکاری شرکت والت دیزنی و استودیو انیمیشن پیکسار برای کریسمس باعث خلق یک سورپرایز برای طرفداران شد.

دیزنی به‌تازگی از پوستری جدید رونمایی کرده است که در آن شاهد حضور کاراکترهای انیمیشن «به پیش» هستیم. همکاری شرکت والت دیزنی و استودیو انیمیشن پیکسار برای کریسمس باعث خلق یک سورپرایز برای طرفداران شد؛ آنها یک روز پیش از پخش تریلر جدید انیمیشن «به پیش»، پوستری از شخصیت‌های تازه‌ترین انیمیشن فانتزی خود به نمایش گذاشتند. هم‌چنین خبرهایی از پیوستن الکساندرا الی وانگ (بازیگر فیلم «همیشه شاید من باش»)، لنا ویت (بازیگر فیلم «کوئین و اسلیم») و مل رودریگز (بازیگر مجموعه تلویزیونی «آخرین مرد روی زمین») به این پروژه سینمایی به گوش می‌رسد.

کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که با فیلم‌های دیزنی و پیکسار خاطره نداشته باشد! آثار فوق‌العاده دیزنی مانند «سفیدبرفی و هفت کوتوله»، «آلیس در سرزمین عجایب»، «دیو و دلبر»، «علاءالدین»، «داستان اسباب‌بازی» و بسیاری فیلم‌های دیگر؛ و انیمیشن‌های جذاب و دیدنی پیکسار همچون «در جستجوی نمو»، «شگفت‌انگیزان»، «وال-‌ای»، «بالا» و فیلم‌هایی که همیشه باعث شگفتی طرفداران گردیده است.

تازه‌ترین محصول همکاری این دو شرکت، «به پیش» با عنوان اصلی «Onward»، داستانی دارد درباره دو برادر نوجوان و پرانرژی از نژاد افسانه‌ای اِلف که در جست‌وجوی جادو هستند تا دریابند که آیا چنین نیروهایی هنوز در دنیا وجود دارند یا نه.

بازیگرانی که صداپیشگی این انیمیشن را بر عهده دارند عبارت‌اند از: کریس پرت (بازیگر فیلم «انتقام جویان: جنگ ابدیت») و تام هالند (بازیگر فیلم «مرد عنکبوتی: دور از خانه»)، که به ترتیب در نقش دو برادر، بارلی لایت فوت و ایان لایت فوت به هنرنمایی می‌پردازند. هم‌چنین جولیا لوئی درایفوس در نقش لورل لایت فوت به ایفای نقش خواهد پرداخت. اکتاویا اسپنسر که پیش‌تر شاهد حضورش در فیلم «شکل آب» بودیم هم در نقش مانتیکور هنرنمایی می‌کند.

دن اسکنلون کارگردان، نویسنده و انیماتور آمریکایی، نویسندگی و کارگردانی انیمیشن «به پیش» را بر عهده دارد. وی در مصاحبه با رسانه‌ها گفته که در این فیلم، از روابط خود با برادرش الهام گرفته است. یکی از بهترین آثار اسکنلون، انیمیشن «دانشگاه هیولاها» بود که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و ادامه‌ ای بود برای انیمیشن «کارخانه هیولاها» محصول سال ۲۰۰۱.

محصول همکاری شرکت والت دیزنی و استودیو انیمیشن پیکسار، در تاریخ ۶ مارس ۲۰۲۰ (برابر با ۱۶ اسفند ۹۸) اکران خواهد شد. تریلر انیمیشن «به پیش» را در فیلیمو شات ببینید:


منبع: Coming Soon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil