نبرد جان کرازینسکی و امیلی بلانت برای دستمزد + تاریخ اکران فیلم یک مکان ساکت ۲

تاریخ اکران یک مکان ساکت ۲ مشخص شد اما بازیگران این فیلم همچنان برای دریافت دستمزد خود درحال مبارزه و کشمکش هستند. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.

تاریخ اکران یک مکان ساکت ۲ (با عنوان اصلی A Quiet Place Part II) مشخص شد ضمن اینکه بازیگران این اثر، جان کرازینسکی و امیلی بلانت، در حال مبارزه برای گرفتن دستمزدهایشان از پارامونت هستند!
وقتی کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که تاریخ پخش فیلم‌هایش در اچ‌بی‌او مکس تغییر کرده، چندین بازیگر و کارگردان برجسته واکنش نشان دادند و نسبت به این ماجرا معترض شدند. اعتراض این گروه از این بابت بود که تغییر تاریخ اکران‌ها می‌تواند تاثیر منفی بر فروش فیلم‌ها و درنهایت درآمد آن‌ها داشته باشد؛ البته چیزی از این اعتراض نگذشته بود که در کمپانی پارامونت نیز اتفاقی مشابه رخ داد. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


اخبار فیلم یک مکان ساکت

۴۱ فیلم برتر ژانر وحشت


جان کرازینسکی و امیلی بلانت، دو بازیگر توانمندی که در فیلم یک مکان ساکت ۲ نقش آفرینی کرده‌اند، درحال مبارزه برای گرفتن دستمزد خود از پارامونت هستند. کمپانی پارامونت هم تصمیم گرفته تا دقیقا ۴۵ روز پس از اکران عمومی فیلم یک مکان ساکت۲، این فیلم را برای استریم آماده کند.

در ماه فوریه ۲۰۲۱ (بهمن۱۳۹۹) پارامونت اعلام کرد که تصمیم دارد فیلم‌های پرطرفداری مانند ماموریت غیر ممکن۷ (با عنوان اصلی Mission: Impossible 7) و تاپ گان: ماوریک (با عنوان اصلی Top Gun: Maverick) را به‌جای روال معمولی که با ۹۰ روز اکران عمومی همراه بود، پس از ۴۵ روز استریم کند؛ همچنین فیلم یک مکان ساکت۲ نیز در این لیست قرار گرفته است و این خبر برای کرازینسکی و بلانت، اصلا هیجان‌انگیز نیست!

قرارداد آن‌ها به‌طور مستقیم به عملکرد فیلم در گیشه گره خورده است؛ در دورانی که جهان گرفتار کرونا نبود اکران قسمت اول فیلم یک مکان ساکت تبدیل به موفقیتی بزرگ شد و درآمدی ۳۴۱ میلیون دلاری به‌همراه آورد. اما آنچه امروز بابت همه‌گیری کرونا و بسته شدن سینماها اتفاق افتاده باعث شده تا مردم به اکران آنلاین روی آورند و این موضوع همه را نگران کرده که اگر طرفداران فیلم‌ها ۴۵ روز برای تماشای نسخه آنلاین صبر کنند و سینما خالی بماند چه؟ چنین اتفاقی درآمد این فیلم‌ها را تا حدود زیادی تحت تاثیر قرار می‌دهد، بلومبرگ می‌گوید:

ده‌ها میلیون دلار در معرض خطر است!

پارامونت تاکنون تلاش‌ها و پیشنهادهای جان کرازینسکی و امیلی بلانت را برای برنامه‌ریزی بهتر و اکران فیلم در شرایط مناسب‌تر رد کرده، همچنین با درخواست پول بیشتر از جانب مایکل بی (یکی از تهیه‌کنندگان فیلم) نیز موافقت نکرده و همچنان بر اکران آنلاین و استریم فیلم‌هایش و به‌ جان خریدن یک ضرر حسابی پافشاری دارد.

ما مشتاقیم تا ببینیم آیا تام کروز هم نسبت به این ماجرا با کرازینسکی و بلانت هم‌نظر است؟

تاریخ اکران فیلم یک مکان ساکت ۲ ، ۲۸ می ۲۰۲۱ (۷ خرداد ۱۴۰۰) اعلام شده است.


منبع: SlashFilm

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil