بیل مری در شکارچیان روح جدید بازی می‌کند

امروز مشخص شد که بیل مری در شکارچیان روح جدید بازی خواهد کرد. در حقیقت تیم اصلی شکارچیان روح دوباره در سال ۲۰۲۰ در کنار هم جمع می‌شوند.

امروز مشخص شد که بیل مری در شکارچیان روح جدید بازی خواهد کرد. درواقع مشخص شد که تمام تیم اصلی فیلم شکارچیان روح در فیلم جدیدی که در سال ۲۰۲۰ اکران می‌شود، حضور خواهند داشت. البته چند ماه پیش مشخص شد که بازیگرانی مانند «هارولد ریمیس»، «دن اکروید»، «سیگورنی ویور» و «ارنی هادسون» هم در این فیلم حضور دارند.

دن اکروید خالق سری شکارچیان روح در مصاحبه‌ای اعلام کرد که بیل مری در شکارچیان روح جدید حضور خواهد داشت و بار دیگر نقش «پیتر ونکمن» را بازی خواهد کرد. از دیگر بازیگران جدید این فیلم می‌توانیم به حضور «مکینا گریس» ۱۲ ساله اشاره کنیم که در فیلم‌های «آنابل به خانه می‌آید» و «بازیکن شماره یک آماده» بازی کرده بود. همچنین «کری کون» هم در این فیلم بازی می‌کند و نقش مادر گریس را خواهد داشت.

بیل مری در شکارچیان روح

هنوز اطلاعات بیشتری درباره این فیلم و داستان آن منتشر نشده است؛ اما گفته شده داستان فیلم همانند داستان فیلم‌های اول درباره یک مادر تنها و خانواده‌ او می‌شود.

کارگردان شکارچیان روح جدید «جیسون رایتمن» است که قبلا فیلم‌هایی مانند «جونو»، «بزرگسال جوان» و «تالی» را ساخته بود. جالب است به این موضوع اشاره کنیم که کارگردان دو فیلم اول شکارچیان روح «ایوان رایتمن» پدر «جیسون رایتمن» بوده است. فیلم شکارچیان روح قرار است در تاریخ ۲۰ تیر ماه سال ۱۳۹۹ اکران خواهد شد.


منبع: ComingSoon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil