حضور ویل اسمیت و کوین هارت در بازسازی فیلم «هواپیماها، قطارها و اتومبیل‌ها»

هالیوود عاشق بازسازی فیلم‌ها است، بنابراین فقط بحث زمان آن مطرح است تا شاهد بازسازی فیلم «هواپیماها ، قطارها و اتومبیل ها» باشیم.

فیلم «هواپیماها، قطارها و اتومبیل‌ها» (با عنوان اصلی Planes, Trains, and Automobiles) یکی از کمدی‌های دهه هشتاد است که قدر آن چنان که باید دانسته نشده است. این فیلم را به‌راحتی می‌توان بهترین فیلم کمدی درباره روز شکرگزاری است (در کل، فیلم «زندانیان» با عنوان اصلی «Prisoners» بهترین فیلم روز شکرگزاری است؛ نظر شما چیست؟). این فیلم کلاسیک، استعدادهای دو نفر از بزرگ‌ترین کمدین‌های زمان خود، یعنی استیو مارتین و جون کندی را به نمایش می‌گذارد. تا آن‌جایی که می‌دانیم هالیوود عاشق بازسازی فیلم‌هاست، بنابراین فقط بحث زمان آن مطرح است تا شاهد بازسازی فیلم «هواپیماها ، قطارها و اتومبیل ها» باشیم. با فیلیمو شات همراه باشید.


طبق گزارش خبرگزاری ددلاین، قرار است آئیشا کار، نویسنده خوش‌آتیه، نسخه جدیدی از فیلم «هواپیماها، قطارها و اتومبیل‌ها» بنویسد که برای بازی ویل اسمیت و کوین هارت، در فیلمی که هر دو آن‌ها تهیه‌کننده آن هستند، مناسب باشد. معمولاً ما در برابر ایده بازسازی فیلم‌های کلاسیک کمی با تندی برخورد می‌کنیم. اگرچه نکته خاصی در مورد اسمیت و هارت وجود ندارد که مطمئن باشیم نسخه جدید فیلم عالی از کار در می‌آید، اما هر دوی این بازیگرها از کاریزماتیک‌ترین بازیگرهای نقش اولی هستند که تجربیاتی در مورد کمدی‌های تأثیرگذار دارند.


کوین هارت به تیم بازیگران سرزمین های مرزی پیوست!


داستان فیلم «هواپیماها، قطارها و اتومبیل‌ها» درباره دو مرد با تفاوت‌های اساسی است که به خاطر پیدا کردن راهی برای رسیدن به خانه در روز شکرگزاری، مجبور به همکاری با یکدیگر می‌شوند. یکی از آن‌ها کمی پرخاشگر و سخت‌گیر است و با هم‌سفر بی‌خیال و خوش‌گذرانش احساس راحتی نمی‌کند. همان‌طور که می‌توانید تصور کنید ترکیب این زوج مطمئناً منجر به سرگرمی و موقعیت‌های خنده‌دار می‌شود. فیلم اصلی «هواپیماها، قطارها و اتومبیل‌ها» یکی از فیلم‌های افسانه‌ای جان هیوز، نویسنده و کارگردان معروف دهه هشتاد و نود است.


جزئیات بازسازی فیلم «اسکروج» با بازی کوین هارت را در فیلیمو شات بخوانید


اسمیت و هارت هر دو از بازیگران طراز اول سینما هستند و نامشان با اعتبار بسیار زیادی همراه است. همچنین هر دوی آن‌ها تجربه کاری نسبتاً مشابهی را از سر گذرانده‌اند؛ کار خود را بیشتر با نقش‌های کمدی آغاز کردند و آرام‌آرام به سمت بازی در فیلم‌های دنباله‌دار رفتند. کوین هارت به‌تازگی در فیلم‌های اکشنی مانند «جومانجی» (با عنوان اصلی Jumanji) و «هابز و شاو» (با عنوان اصلی Hobbs & Shaw) بازی کرده است. ازآنجایی‌که هنوز مشخص نشده آیا اسمیت در نقش مرد سخت‌گیر بازی می‌کند یا خیر و اینکه آیا هارت شرایط طنز را مهیا می‌کند یا نه، هنوز معلوم نیست که این دو نفر چگونه با هم کار خواهند کرد.

درهرصورت، بازسازی فیلم «هواپیماها ، قطارها و اتومبیل ها» با حضور هر دو نفر آن‌ها شانس خوبی برای رسیدن به یک موفقیت بزرگ دارد. بنابراین حداقل دیدن این‌که آن‌ها چگونه فیلم کمدی و کلاسیک هیوز را به‌روز و متناسب با شرایط امروزی بازسازی می‌کنند جالب خواهد بود.


بررسی احتمال ساخت فیلم «علاءالدین ۲» با بازی ویل اسمیت


منبع: The Playlist

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil