اولین تصویر فیلم چیزهای کوچک | تریلری اسرارآمیز با بازی رامی ملک، دنزل واشنگتن و جرد لتو

با نگاه به اولین تصویر منتشرشده از فیلم چیزهای کوچک ساخته جان لی هنکاک می‌بینیم که دنزل واشنگتن سرحال‌تر از همیشه با جرد لتو مواجه می‌شود.

جان لی هنکاک (کارگردان آثاری نظیر نقطه‌ کور (The Blind Side) و بنیان‌گذار (The Founder)) امسال با تریلری روان‌شناختی به نام چیزهای کوچک (The Little Things) بازگشته است. فیلم، قصه‌ دو افسر پلیس لس‌آنجلس با بازی دنزل واشنگتن (بازیگر برنده‌ اسکار) و شخصیت منفی جدید فیلم‌های جیمز باند، یعنی رامی مالک را روایت می‌کند که درتلاشند معمای قتلی را در این شهر حل کنند.
جرد لتو بازیگر برنده‌ اسکار هم در نقش یکی از مظنونان اولیه‌ فیلم به بازی پرداخته و حالا با نگاه به اولین تصویر منتشرشده از فیلم چیزهای کوچک می‌بینیم که واشنگتن سرحال‌تر از همیشه با شخصیت لتو مواجه می‌شود.


خبر پیشین: جرد لتو قاتل زنجیره‌ای می‌شود


نشریه‌ Entertainment Weekly برای نخستین‌بار این عکس را منتشر و با لتو درباره‌ شخصیتش در فیلم، با اسم عجیب‌وغریب آلبرت اسپارما، صحبت کرد. لتو با این جملات اسپارما را توصیف می‌کند:

«یه آدم غیرمعمولی. یه غریبه‌ست. گوسفند سیاه بین گله‌ گوسفندا. کسی که تو بخشی از زندگی گیر کرده که معتقده حقش این نبوده. داشتن هوش بالا هم براش موهبت بوده و هم عامل بدبختی، ولی هیچوقت کاملاً تو جامعه جا نیفتاده.»

با داشتن چنین شخصیتی، به نظر می‌رسد که پلیس‌های فیلم باید چهارچشمی مراقب این آدم باشند. جان لی هنکاک که سابقاً فیلم‌های تازه‌کار (Rookie)، آلامو (The Alamo)، و نجات آقای بنکس (Saving Mr. Banks) را در کارنامه داشته، به‌تازگی نیز فیلم مأموران بزرگراه (The Highway Men) را برای نتفلیکس کار کرده؛ فیلمی جنایی درباره‌ دو کارآگاه که به دنبال بانی و کلاید (خلافکاران معروف) هستند. به‌نظر می‌رسد که هنکاک از این مدل پویایی و دینامیسم استقبال کرده چون در فیلم تازه‌اش هم چنین فضایی حاکم است؛ البته در فضای لس‌آنجلس مدرن. ظاهراً بخش زیادی از فیلم در مناطق کمتر مشهور شهر جریان دارد. مناطقی که خیلی در فیلم‌ها آن‌ها را نمی‌بینیم. لتو در این‌باره به نشریه‌ EW می‌گوید: «کارمون تو این زمینه خیلی خوب بود.» و شهر را «شخصیتی کامل در روند فیلم» می‌خواند.

چیزهای کوچک را شرکت برادران وارنر تهیه کرده است. فیلم جزو آثاری است که در سال ۲۰۲۱ همزمان هم در سینماها اکران و هم در شبکه‌ اچ‌بی‌او مکس پخش خواهند شد. تصمیمی که مخالفان زیادی در هالیوود دارد و باعث شده تا نماینده‌ها و وکلای ستارگانی مثل دنزل واشنگتن آستین بالا زده و از اینکه پیشاپیش نسبت به این وضع توجیه نبوده‌اند، شکایت کنند. به نظر می‌رسد این دعوی علیه استودیو‌ها برقرار شود (استودیوی لجندری پیکچرز هم از سرنوشت فیلم‌هایی مثل تل‌ماسه (Dune) و گودزیلا علیه کینگ کونگ (Godzilla vs. Kong) چندان خوشنود نیست)، اما هم‌چنان که ما منتظر تصمیم دادگاه و نتایج آن بر فیلم هستیم، چیزهای کوچک در تاریخ ۲۱ ژانویه ۲۰۲۱ در سینماها و در شبکه اچ‌بی‌او مکس برای عموم عرضه خواهد شد.

اولین تصویر منتشرشده از فیلم چیزهای کوچک را در فیلیمو شات ببینید:

اولین تصویر فیلم چیزهای کوچک

منبع: Slash Film

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil