آیا انیمیشن «داستان اسباب بازی ۴» قسمت پایانی این مجموعه خواهد بود؟

هشدار: این مقاله، داستان انیمیشن «توی استوری ۴» را به‌طور کامل افشا می‌کند.

هشدار: این مقاله، داستان انیمیشن «توی استوری ۴» را به‌طور کامل افشا می‌کند.

به نظر می‌رسید که قسمت سوم «داستان اسباب‌بازی»، پایانی ایده آل برای شخصیت‌های اصلی یعنی وودی، باز و بقیه گروه باشد؛ اندی، کودکی که صاحب اسباب‌بازی‌ها بود، در قسمت سوم این مجموعه بزرگ شد و به دانشگاه رفت، اما اسباب‌بازی‌های موردعلاقه‌اش را با سخاوتمندی برای بانی باقی گذاشت که دوران پیش از مدرسه را سپری می‌کرد. خردسال بودن بانی، نشان‌دهنده این موضوع بود که این اسباب‌بازی‌ها و عروسک‌ها برای سال‌ها فرصت دارند که توسط صاحب جدیدشان مورداستفاده قرار گیرند. جاش کولی، پس از انتخاب شدن به‌عنوان کارگردان انیمیشن «داستان اسباب بازی ۴» در مصاحبه‌ای اعتراف کرد که: «سوالی که در ذهن همگان بود، برای ما هم پیش آمد: «من فکر می‌کردم که داستان اسباب‌بازی به پایان رسیده است» … ما هم پایان انیمیشن «داستان اسباب‌بازی ۳» را دوست داریم و حس می‌کنیم که می‌توان آن را به‌عنوان پایان ماجرای وودی و اندی در نظر گرفت. اما وودی هنوز هم داستان‌هایی برای تعریف کردن دارد.»


نقد و بررسی داستان اسباب بازی ۴


پایان دادن به داستان وودی

در انیمیشن «داستان اسباب بازی ۴» می‌بینید که وودی در حال تلاش و تقلا برای قرارگیری در میان اسباب‌بازی‌های بانی است درحالی‌که جای خالی اندی را به‌شدت حس می‌کند و از دلتنگی برای او رنج می‌برد. وودی، دائماً در حال مقایسه بانی و اندی است و نمی‌تواند ذهنش را از انجام این کار منع کند؛ او خیلی زود به این نتیجه می‌رسد که اهمیت و جایگاهش نزد بانی، با میزان علاقه و توجهی که از اندی دریافت می‌کرد، قابل‌مقایسه نیست. وودی، اغلب اوقات در کمد اسباب‌بازی‌ها تنها گذاشته می‌شود درحالی‌که بانی با جسی، باز و بقیه دوستان او بازی می‌کند. اما خوشحالی بانی، هنوز هم مهم‌تر از هر چیز دیگری است؛ بنابراین وقتی اسباب‌بازی جدید موردعلاقه او، فورکی فرار می‌کند، وودی به این نتیجه می‌رسد که مسئولیت برگرداندن فورکی به خانه را بر عهده دارد و همچنین باید احساس «عضوی از خانواده بودن» را در او ایجاد کند.

حتما تماشا کنید: کارتون های جدید فیلیمو

اما در طول این مسیر، وودی با عشق گمشده‌اش بو پیپ مواجه می‌شود؛ کسی که چند سال قبل توسط مادر اندی به یک مغازه عتیقه‌فروشی فروخته شده بود. بو پیپ تصمیم گرفت به‌جای اینکه باقی عمر خود را با گردوخاک روی قفسه‌های عتیقه‌فروشی بگذراند، زندگی یک اسباب‌بازی گمشده و تمام مشکلات و مخاطرات آن را بپذیرد: مانند سفر کردن با یک کارناوال به نقاط مختلف جهان و دیدن گوشه گوشه آن.

در انیمیشن «داستان اسباب بازی ۴» متوجه می‌شویم که وودی این فرصت را داشته است که همراه با بو پیپ خانه اندی را ترک کند، اما تصمیم گرفته است که احساساتش نسبت به بو پیپ را کنار بگذارد؛ چراکه اندی هنوز به او نیاز داشته است. اما حالا که بانی نسبت به او احساس نیاز چندانی ندارد، وودی به این نتیجه رسیده است که حالا این شانس را دارد که آرزوی دیرینه‌اش را دنبال کند: همراه بودن با بو پیپ و گشتن و تماشای دنیا. بنابراین وقتی که وودی بر سر دوراهی انتخاب بین «بازگشتن نزد بانی و دوستانش» و «سوارشدن بر کشتی و شروع یک ماجراجویی به همراه بو پیپ» قرار می‌گیرد، سرانجام میل و اشتیاق قلبی و باطنی خودش را بر خواسته‌های مالکش مقدم می‌شمارد. وودی با جسی، باز، اسلینکی، رکس، فورکی و بقیه اسباب‌بازی‌های اندی وداعی از ته قلب را انجام می‌دهد و به همراه بو پیپ در افق غروب محو می‌شود.

آیا انیمیشن «داستان اسباب بازی ۴» پایانی بر این مجموعه داستانی خواهد بود؟

براساس گفته‌های تهیه‌کنندگان، حداقل در مورد وودی، این‌گونه خواهد بود؛ مارک نیلسن، تهیه‌کننده انیمیشن «داستان اسباب بازی ۴» گفت: «ما «داستان اسباب‌بازی ۳» را پایانی بر دوران وودی با اندی در نظر گرفتیم و قسمت چهارم را تکمیل‌کننده پازل داستان وودی و ماجراهای او با باز می‌دانیم.» جوناس ریورا، تهیه‌کننده دیگر این انیمیشن اضافه کرد: «حداقل در حال حاضر، تیم تولید به این نتیجه رسیده اند که قسمت چهارم «داستان اسباب‌بازی»، قسمت پایانی این مجموعه داستانی باشد.» او اضافه کرد: «به‌عنوان یک فیلمساز اگر بخواهم صادق باشم، ما از این که «توی استوری ۴» قسمت نهایی باشد و داستان به این صورت پایان یابد، احساس رضایت داریم.»


پایان داستان اسباب بازی ۴ | وودی و دوستانش چگونه با تماشاگران خداحافظی می‌کنند؟


تام هنکس، سوپراستاری که صداپیشگی کاراکتر وودی را بر عهده داشته، کاملاً متقاعد شده است که انیمیشن «داستان اسباب بازی ۴» آخرین حضور او به‌عنوان شخصیت وودی خواهد بود. او درباره این موضوع گفت: «وقتی که در حال ضبط خطوط آخر متن و صداگذاری بودیم، من باید با این واقعیت کنار می‌آمدم. انگار که پرسیده باشم «اوه، این خط آخر است؟» و همه عوامل تولید در جواب گفته باشند «بله، این پایان کار است.» ما به استودیو اصلی برگشته بودیم؛ جایی که اولین قسمت از «داستان اسباب‌بازی» آنجا و در پشت شیشه‌هایش صداگذاری شده بود. همان‌جایی که همه‌چیز از آن شروع شد، و حالا، همان‌جایی که همه‌چیز در آن به پایان می‌رسید.» تام هنکس در کنفرانس خبری انیمیشن «داستان اسباب بازی ۴» ضمن گفتن جملات بالا، یادآوری کرد: «لحظاتی قبل از ورود به استودیو، تیم (آلن) به من پیام داد که: «خودت را کنترل کن، قرار نیست که این موضوع را باور کنی.» هنوز در حالت شوک بودیم که فهمیدیم باید در محل استودیو حاضر شویم… معمولا در هنگام ضبط، یک پایه و یک میکروفون در اختیار شما قرار می‌گیرد و همه اینها درست جلوی رویتان قرار دارند. من از آنها خواهش کردم که اگر ممکن است میز را برگردانند، طوری که پشت من به سمت دیگران باشد؛ چون نمی‌خواستم هیچ رفتار ناخودآگاهی از جانب من باعث شود که بفهمند این قسمت از انیمیشن «داستان اسباب‌بازی »، آخرین قسمت آن خواهد بود. وقتی که آن لحظه گذشت، حس می‌کردم مانند کسی هستم که از آن‌طرف رودخانه، با افرادی که در روستایی قدیمی تنهایشان گذاشته‌ام، خداحافظی کرده‌ام و برایشان دست تکان می‌دهم. این لحظه ازلحاظ احساسی، بسیار عمیق بود.»

آیا ممکن است که «داستان اسباب‌بازی» قسمت پنجمی هم داشته باشد؟

اگرچه تهیه‌کنندگان به این موضوع اشاره می‌کنند که پیش‌ازاین، قسمت‌های دوم و سوم انیمیشن «داستان اسباب‌بازی» را هم به‌عنوان پایان این مجموعه در نظر گرفته بوده‌اند، ریورا می‌گوید: «آینده‌ای ضمنی برای همه این فیلم‌ها وجود دارد و ما در شرکت پیکسار هرگز نمی‌گوییم «هرگز!» اما همان‌طور که فیلمنامه نویسان گفته‌اند، از اینکه انیمیشن «داستان اسباب بازی ۴» پایانی بر این مجموعه پرطرفدار باشد، راضی هستیم.»

همچنین، تیم آلن به IGN گفته است که سعی داشته تا یک پایان جایگزین برای انیمیشن «داستان اسباب بازی ۴» پیشنهاد دهد، اما تهیه‌کنندگان تصمیم نهایی خود را مبنی بر پایان داستان گرفته بوده‌اند. او گفت: «من این پایان را دوست نداشتم و به‌سرعت یک پیشنهاد جدید ارائه دادم تا از این وضعیت خارج شویم؛ آنها این پیشنهاد را دوست داشتند اما گفتند که تصمیم نداریم به پیشنهادت عمل کنیم.»

بااین‌حال، در دقایقی که فیلم به قسمت معرفی دست‌اندرکاران انیمیشن و تیتراژ پایانی می‌رسد، ما تماشاگران این حس را داریم که حتی اگر این اسباب‌بازی‌ها را دنبال نکنیم، آنها به ماجراجویی‌هایشان ادامه خواهند داد؛ در حالی که باز و جسی نقش بیشتری را در رهبری اتاق بانی به عهده گرفته‌اند، فورکی یک همراه جدید پیدا کرده است، بو پیپ و وودی و داکی و بونی به اسباب‌بازی‌های جایزه‌ای کارناوال کمک می‌کنند تا خانه‌های جدید و دوست‌داشتنی پیدا کنند.

حتی اگر وعده انیمیشن جدیدی از سری فیلم‌های «داستان اسباب‌بازی» را نداشته باشیم، حداقل فورکی را به‌عنوان ستاره جدید کمپانی دیزنی در انیمیشنی با عنوان «فورکی یک سوال می‌پرسد» خواهیم دید؛ پروژه‌ای که شاید برخی از اسباب‌بازی های دیگر بانی هم در آن حضور داشته باشند.
شما درباره پایان احساسی انیمیشن «داستان اسباب بازی ۴» چگونه فکری می‌کنید؟ آیا این پایان را برای وودی، باز و بقیه گروه مناسب می‌دانید یا هنوز دوست دارید «داستان اسباب‌بازی ۵» را ببینید؟


منبع: IGN

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

40 نظر
  1. حاج صادق می‌نویسد

    سلام‌خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی دوست دارم که داستان اسباب بازی های ۵ هم ساخته شه واقعا اگه ساخته شه خیلی عالی میشه اینطور نباید تموم شه به نظر من باید تا جایی بسازن که بچه هایی که از قسمت ۱ این فیلم طرفدار بودن تا وقتی بزرگ بشن این فیلم ساخته بشه و بعد دیگه نسل های بعدی بیان ببینن واقعا از کسی که این سایت را درست کرده تشکر میکنم و اگر واقعا میتونید یجوری در نظرات اینستای این فیلم یا بع کارگردان این فیلم بنویسید که مشتاقانه منتظر قسمت ۵ داستان اسباب باز ها هستیم

  2. علی می‌نویسد

    خدا کنه قسمت ۵ هم ساخته بشه من ۵ سالگی این انیمیشنو دیدم اینقدر عاشقش شدم که تو بچگی روی کف پای همه ی ادمکام اسممو مینوشتم امیدوارم خاطراتمون با این پایان تلخ تموم نشه

  3. سمانه می‌نویسد

    دوست دارم اندی بیاد پیش بانی ببینه وودی نیست ناراحت شه و وودی با بوپیپ برگردن پیش گروه.

  4. سمانه می‌نویسد

    وودی شخصیت کودکیامو راضی نبودم. اون باد پیش باز باشه ای کاش ۵ش بسازن. باورم نمیشه ی اشغال جای وودی رو بگیره. من وسط فیلم گریم گرفت

  5. امیرحسین می‌نویسد

    به نظرم اگه قسمت ۵ رو جوری درست کنند که همه اسباب بازی ها دوباره به اندی که مثلاً خیلی بزرگ شده، برگرده خیلی عالی میشه

  6. Roxana می‌نویسد

    بنظر من این فیلم ایراداتی داشت از جمله:

    ۱.اتحاد بین اسباب بازی ها که در اواخر انیمیشن دیده نشد و وودی تصمیم گرفت اسباب بازی ها را ترک کنه و به گردش جهان بپردازه.
    (نکته اینجاست که ما در انیمیشن ۱ و ۲ و ۳ اسباب بازی ها هم دیدم که به هر طریقی میخواهند همدیگر را نجات بدهند و از هم جدا نمیشوند و اینکه اسباب بازی ها واسه دیدن دنیا ساخته نشدند واسه خوشحال کردن بچه ها که وودی برخلاف قسمت های قبلی اینجا تلاش زیادی برای رفتن پیش صاحبش یعنی بانی انجام نداد)

    ۲. و همانطور هم که در قسمت اول دیدیم داستان اسباب بازی ها شروع ماجراجویی های بازلایتر و وودی کابوی بود.
    (در قسمت چهارم اسباب بازی ها قاعدتاً ماجرا های وودی و باز لایتر به پایان رسید و مطمعنم واسه ی خیلی از ببینندگان تلخ بود)

    ۳.و اینکه یک صحنه که باز هم غم انگیز و احساسی بود اینکه وودی پیش بانی نتونست جایگاه قبلی خودش رو بدست بیاره
    (همانطور که دیدید وودی تو یک کمد افتاده بود و بعضی وقت ها بانی سنجاق سینه اش را به سینه ی اسباب بازی دیگر همان جسی میزد و باهاش بازی میکرد و بنظر شخص من ناراحت کننده بود)

  7. مهدی می‌نویسد

    من شنیدم تا قسمت هشتمش ساخته میشه

  8. پروانه می‌نویسد

    سلام وقت بخیر
    من وقتی فیلم به اون سکانس های جدایی وودی و باز رسید، خیلی گریه کردم.
    درسته که اگر فیلم پایان خوب و خوشی داشته باشه ما خوشحال میشیم. اما پایان قسمت چهار از نظر من مهارت نویسنده رو میرسونه. و نشون میده نویسنده موفق شده مارو تحت تأثیر قرار بده.
    البته قطعا ایراداتی بر این قسمت وارده. مثلا در تمام قسمت های قبل اتحاد بین اسباب بازی ها مورد توجه بود. و برای وودی خوشحال کردن یه بچه مورد اهمیت بود.
    و لی در پایان این مسائل مورد توجه قرار نگرفت. اما فداکاری های فراوان وودی در این قسمت واقعا قابل ستایشه.
    و من چون این مجموعه رو دوست دارم، امیدوارم قسمت جدید این مجموعه و با حضور پر رنگ وودی ساخته بشه

  9. شایان اصدقی می‌نویسد

    اگه قسمت پنجم درست بشه عالی میشه😍😍😍😍

  10. محمد پارسا می‌نویسد

    من هم دوست دارم قسمت پنجم این مجموعه ساخته شود بدانید که قسمت فیلم هایی دوست دارم تمام شود به گریه می افتم

  11. حسین می‌نویسد

    من واقعا دوست دارم که داستان اسباب بازیهای ۵ ساخته بشه.کاش قسمت ۴ اینجوری تموم نمیشد
    اصلا از پایان قسمت ۴ خوشم نیومد
    اگه قسمت ۵ رو بسازن میتونن یه شروع تازه داشته باشن
    احتمالا اینجوری نقش اول مجموعه باز لایتر میشه

    1. سها ذاکری | سردبیر فیلیمو شات می‌نویسد

      دوست عزیز
      به زودی یک انیمیشن با محوریت شخصیت باز لایتیر ساخته خواهد شد؛ برای اطلاع از جزییات، به لینک زیر بروید:
      https://www.filimo.com/shot/%da%a9%d8%b1%db%8c%d8%b3-%d8%a7%db%8c%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%b2-%d8%af%d8%b1-%d9%86%d9%82%d8%b4-%d8%a8%d8%a7%d8%b2-%d9%84%d8%a7%db%8c%d8%aa%db%8c%d8%b1/

    2. سها ذاکری | سردبیر فیلیمو شات می‌نویسد

      دوست عزیز
      به‌زودی یک انیمیشن با محوریت شخصیت باز لایتیر ساخته خواهد شد؛ برای اطلاع از جزییات به لینک زیر بروید:
      https://www.filimo.com/shot/%da%a9%d8%b1%db%8c%d8%b3-%d8%a7%db%8c%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%b2-%d8%af%d8%b1-%d9%86%d9%82%d8%b4-%d8%a8%d8%a7%d8%b2-%d9%84%d8%a7%db%8c%d8%aa%db%8c%d8%b1/

  12. ادرین می‌نویسد

    داستان اسباب بازی ھای ۴بنزر من اگر ۵یا۶یا۷ ھم ساخته شود جای پایان ۴ را اوز کنند

  13. ادرین می‌نویسد

    من دوست دارم داستان اباب بازی ھای ۵ و۶ و ھتا ھفتم ساخته شود

  14. Mohammad reza می‌نویسد

    من دوست دارم قسمت ۵هم منتشر شود و ایندفعه ب بچه های اندی برگردند

  15. اميرحسين عظيميان می‌نویسد

    به نظرم میشه ساختش قسمت ۵ و ای کاش تو دیزنی بودم یک فیلمنامه توپ داشتم برای قسمت ۵

  16. علی می‌نویسد

    می تونن به داستان اسباب بازی دیگه درست کنم که توش بانی از دلتنگی دوباره برگرده پیش وودی

  17. فرحان می‌نویسد

    بنظر من داستان اسباب بازی های ۴ تمام کننده ی خوبی نبود که وودی و باز و بقیه ی اسباب بازی ها را از هم جدا کنیم و بهتر است که داستان اسباب بازی های ۵ ساخته شود و قطعا خودتان هم میدانید که این انیمیشن خیلی خیلی طرفدار دارد و اگر داستان اسباب بازی های ۵ رو بسازید خیلی عالی میشود و کلی ادم خوشحال میشوند و حتا خود من هم خوشحال می شوم. من یک نظر هم دارم برای ساختن داستان اسباب بازی های ۵. که ان این است که وودی و باز و بقیه ی اسباب بازی های دیگر به طور اتفاقی دوباره هم دیگر را ببینند و خواهشمند هستم که لطفا به نظر ها رسیدگی کنید.

  18. مهدی می‌نویسد

    تویه ۳ تا داستانه قبلی با هم بودنه همشون رو دیدیم و عادلانه نیست که از هم جدا بشن
    امیدوارم قسمت ۵ رو بسازن
    اندی میتونه بچه دار بشه و وودی و باز و بقیه هم کنارشون باشن این بهترین پایانه
    چرا همشونو از هم جدا کردید اخه که ضد حال بزنید به همه
    از کارتون ساختن اینو یاد گرفتید فقط ؟
    خدا کنه بسازن قسمت ۵ رو و با خوشی تموم شه

  19. مبین هشترودی می‌نویسد

    باید قسمت ۵ هم وجود داشته باشه چون اصلا نباید وودی از گروه خودش جدا می شد باید گروه اون زنه به گروه وودی ملحق می شد این جور انیمیشن ساختن بدرد نمی خوره و باید قسمت ۵ هم وجود داشته باشه

  20. Moein می‌نویسد

    من خیلی ناراحت شدم باید باید قسمت ۵ هم ساخته شه

  21. خفن می‌نویسد

    من هم منتظر قسمت پنجم هستم. چون واقعا نمیتوان به پایان قسمت چهار گفت« پایان!» این را از لحاظ احساسی نمیگویم. احساسی کردن یک نقطه قوت است ولی این پایان دلپذیر نیست. در همه ی سه قسمت قبل وودی تاکید بر صاحب داشتن داشت. این بار فقط به خاطر بو پیپ همه ی دیدگاه هایی که نسبت به اسباب بازی بودن داشت را عوض کرد. اسباب بازی را برای جهان گردی نمیسازند بلکه برای استفاده ی بچه ها از آن. درضمن در قسمت ۳ بانی عاشق وودی بود و همیشه او را دوست داشت. ولی این قسمت همه چیز عوض شد و وودی تبدیل به یک اسباب بازی خاک خورده شد. این ایراد دیگریست که من از این فیلم پیدا کردم.

  22. ا.ب می‌نویسد

    به نظر من باید سریال داستان اسباب بازی ها ساخته شود تا ادامه دهنده این ۴ سینمایی باشد مثل پاندای کونگ فوکار که ۳ سینمایی ساخته شد و بعدش سریال پاندای کونگ فوکار پنجه های سرنوشت ساخته شد

  23. آوا می‌نویسد

    من نظرم اینه که قسمت پنجم ساخته شه چون واقعا قسمت چهارم ناراحت کننده بود و من خیلی ناراحت شدم که وودی دوستاش و بانی را ترک کرد و به پیش بو رفت به نظر من اگر قسمت پنجم ساخته شه بهتره که لاقل در اون قسمت وودی و بو به پیش باز جسی و بقیه برگردند که دیگه ناراحت کننده نباشه با تشکر

  24. Amir می‌نویسد

    من دوست دارم سری پنجم رو هم بسازن
    توی سری چهارم اولش خیلی خوب شروع شد و ادم با خودش می گفت که پایان خیلی خوبی هم داره ولی وقتی وودی با باز به خونه برنگشت خیلی شوکه شدیم. اگر سری پنجم ساخته بشه من خودم به شخصه دوست دارم که شخصیت اندی رو دوباره ببینم. یا اینکه با وودی دوباره با بو به خونه برگرده.

  25. Mahdi.nazeri می‌نویسد

    من از ۱۰ سالگی این انیمیشن قشنگ رو میبینم همیشه دوس داشتم و خواهم داشت من واقعا خواهش دارم قسمت ۵ این کارتون هم بیاد این کارتون یه چیزیش خیلی تکه واون چیز اینه که هر چقدر این کارتون رو ببینی ازش سیر نمیشی و دل نمیکنی من با این کارتون خاطره دارم و خیلی دوسش دارم و این کارتون رو به همه کارتون ها ترجیح میدم ممنون وودی و ممنون بازلایتر

  26. مهدی می‌نویسد

    امیدوارم قسمت چهار انیمیشنی پایانی بر خاطرات ما نباشه

  27. آرین می‌نویسد

    خدا وکیلی نامردین نسازید قسمت چهار این انیمیشن غم انگیز بود و با رفتن وودی آدم احساس ناراحتی میکند بهتر است که قسمت ۵ را هم بسازید 🙏🙏

    1. اوا می‌نویسد

      بله درست میگین

  28. hana می‌نویسد

    من که پایان قسمت ۴ رو اصلا دوست نداشتم.. حسابی ضد حال خوردم..به نظرم حتی اگر قصدشون تموم کردن سری اسباب بازی ها بودء باز هم باید اسباب بازی ها همه با هم میموندن..اینکه وودی رو از بقیه جدا کنن اصلا ایده جالبی نبود من یکی که حس خیلی بدی داشتم. نمیشه بهش گفت غمگین بیشتر انگار تهش همه ی داستان پوچ شد..تمام سه فصل قیلی همه تلاش کردن که هر چی میشه با هم بمونن و یک دفعه همش خراب شد اونم به خواست خود وودی و بقیه. امیدوارم قسمت ۵ باشه و این اوضاع رو جمع بکنه.

    1. پرهام احمدیان نژاد می‌نویسد

      من هم دویت دارم قسمت ۵ بیاد ولی اینکه بو با مالی آشنا بشه خیلی قابل پیشبینی بود من هم جا خوردم و فکر میکنم که این نقطه قوت فیلم را نشان میدهد.
      و درمورد قسمت ۵ این فیلم فیلمنامه خوبی دارد و باعث میشود بچه ها با اسباب بازی هایشان بهتر رفتار کنن مثل خواهر من دیگه اسباب بازی هاش رو نمیشکنه، خب من فکر میکنم هر فیلمی باید یکجا تمام بشه و این پایان درسته احساسیه ولی غیر قابل پیشبینیه و این خوبه ولی باز هم خوبه که این فیلم ادامه پیدا کنه ولی باید غیر قابل پیشبینی باشه.، در کل من هم دوست دارم دوباره درست بشه و خیلی خوشحال میشم ولی اگر درست نشه هم ناراحت میشوم انا نه خیلی چون این خوشی ها زود گذره، از نظر من داستان اسباب بازی ها یکی از بهترین انیمیشن های تاریخ جهان بود

  29. علی رظا می‌نویسد

    من دوست دارم قسمت ۵ هم ساخته بشه و وودی پیش بانی برگرده چون اخر داستان اسباب بازی چهار خیلی احساسی بود و من امید وارم که قسمت ۵ هم ساخته بشه

  30. Mahdi می‌نویسد

    من دوست دارم که ادامه این داستان را ببینم و ای کاش که قسمت پنجمی هم وجود داشته باشد

  31. بحراسمانی می‌نویسد

    من دوست دارم قسمت پنجم این داستان هم ساخته بشود چون پایان قسمت چهارم خیلی غمگین بود
    اگر قسمت پنجم ساخته شد بو پیپ با وودی پیش بانی برگردند و وودی دوباره به جایگایش برگردد

  32. بحراسمانی می‌نویسد

    من دوست دارم قسمت پنجم این داستان هم ساخته بشود چون پایان قسمت چهارم خیلی بد و احساسی بود
    اگر قسمت پنجم ساخته شد بو پیپ با وودی پیش بانی برگردند و وودی دوباره به جایگایش برگردد

  33. حسین می‌نویسد

    من دوست دارم قسمت پنجم ساخته شود
    یا در قسمت چهارم همه با بانی پیش هم باشن و
    باز جاهگاهش دوباره برگرده این جوری خیلی قشنگ میشد
    چون اصلا اصل داستان های انیمیشن داستان اسباب بازی
    کنار هم بودن باز و وودی.

    1. حسین می‌نویسد

      ببخشید باز نه وودی جایگاهش برگرده

  34. امیرعلی می‌نویسد

    من دوست دارم قسمت پنجم این داستان هم ساخته بشود چون پایان قسمت چهارم خیلی بد و احساسی بود

    1. بردیا می‌نویسد

      دقیقا

fosil