تالکین این‌بار در سرزمین انیمه!

اطلاعات ابتدایی انیمه ارباب حلقه ها: جنگ روهیریم

انیمه ارباب حلقه ها: جنگ روهیریم شمایلی جدید از ماجرای کتابش است که اینبار باب میل علاقه‌مندان دنیای انیمه تولید می‌شود.

لیست بهترین انیمه های ژاپنی تاریخ

خلاصه داستان انیمه ارباب حلقه ها: جنگ روهیریم

داستان انیمه ارباب حلقه ها The Lord of the Rings: The War of the Rohirrim در ۱۸۳ سال قبل از اتفاقاتی است که در سه گانه اصلی فیلم‌ها شرح داده شده است. حمله ناگهانی وولف، یک ارباب دانلندینگ باهوش و بی‌رحم که به دنبال انتقام مرگ پدرش است، هلم و مردمش را مجبور می‌کند تا آخرین ایستادگی جسورانه را در سنگر باستانی هورنبورگ – قلعه قدرتمندی که بعدا شناخته می‌شود، انجام دهند. هرا، دختر هلم، که خود را در وضعیت ناامیدکننده‌ای پیدا می‌کند، باید اراده رهبری مقاومت در برابر دشمن مرگباری را که قصد نابودی کامل آنها را دارد، فرا بخواند.

 

زمان پخش The Lord of the Rings: The War of the Rohirrim

انیمه ارباب حلقه ها: جنگ روهیریم برای انتشار در ۱۳ دسامبر ۲۰۲۴ (۲۳ آذر ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. این انیمه ۱۳۰ دقیقه زمان دارد.

انیمه جدید ارباب حلقه ها

صداپیشگان ارباب حلقه ها: جنگ روهیریم

  • برایان کاکس (هلم )
  • میراندا اتو (ایوین)
  • شان دولی (مالیدن)
  • لوک پاسکوالینو (ولف)
  • گایا وایز (هرا)
  • لارنس اوبونگ ویلیامز

بهترین اقتباس‌ها از دنیای ارباب حلقه ها

درباره انیمه تالکینی

ارباب حلقه ها: جنگ روهیریم به کارگردانی کنجی کامیاما تهیه شده است. این انیمه بر اساس کتاب ارباب حلقه‌ها اثر جی. آر. آر. تالکین نوشته شده و محصول مشترک ایالات متحده و ژاپن است. نیو لاین سینما و برادران وارنر انیمیشن کمپانی‌های سازنده انیمه ارباب حلقه ها هستند. این انیمیشن جدید که در ژانر فانتزی-ماجراجویی قرار می‌گیرد، امیدی تازه برای طرفداران انیمه‌هاست، به‌خصوص آن‌ها که ماجرای ارباب حلقه‌ها را دنبال می‌کرده‌اند.

جفری آدیس، فیبی گیتینز و ویل متیوز نویسندگان این اثر هستند و مارک ویلشر تنظیم کننده موسیقی آن است. همانطور که مشخص است این انیمیشن جدید داستانی برای افراد در سراسر دنیا و در تمام سنین است. بدون شک شاهد انیمه‌ای خواهیم بود که برای همیشه در خانه اول ذهن جای می‌گیرد.

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil