الیزابت ماس و بازی در نقش کیتی هیل سیاست‌مدار سابق

الیزابت ماس نقش جدید و جنجال‌برانگیز جدیدش را انتخاب کرده است. ستاره‌ سریال «سرگذشت ندیمه»، این‌بار در نقش زنی سیاست‌مدار به نام کیتی هیل ظاهر می‌شود.

الیزابت ماس نقش جنجال‌برانگیز جدیدش را انتخاب کرده است. ستاره‌ سریال «سرگذشت ندیمه» (با عنوان اصلی «The Handmaid’s Tale»)، این‌بار در نقش زنی سیاست‌مدار به نام کیتی هیل ظاهر می‌شود. کیتی هیل سیاست‌مداری اهل آمریکا و عضو مجلس نمایندگان ایالت متحده بوده‌است. او کتابی به نام «او قیام می‌کند: جنگجو می‌شود و برای حقیقت می‌جنگد» (با عنوان اصلی «She Will Rise: Becoming a Warrior in the Battle for True Equality») را نوشته‌است و فیلم، اقتباسی از این کتاب خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


فیلم جدید رجینا کینگ | کینگ سیاستمداری معروف می‌شود


بلوم‌هاوس پروداکشنز برای ساخت فیلم از روی این کتاب پیش‌قدم شده است که در ماه آگوست به انتشار رسید. مایکل سیتزمن و شرکتش منیک پروداکشنز به همراه الیزابت ماس و کمپانی تولید فیلم او به نام لاو اند اسکوالر پیکچرز به صورت مشترک تهیه‌کنندگی این فیلم را انجام می‌دهند.

در این کتاب، هیل از تجارب و خصوصیاتش به عنوان یک دختر جوان، دختری که هنوز وارد دنیای سیاست نشده‌است، می‌نویسد. او دختری جذاب است و هوش و ذکاوت او در هر بحثی پیروزش می‌کند و همین خصوصیت است که او را در واشنگتن به قدرت می‌رساند. او زنی قوی و با اعتماد به نفس بالاست، در شغلش بسیار موفق است، اما همسرش با انتشار عکس‌های خصوصی‌ او و متهم کردنش به داشتن رابطه‌ نامشروع باعث سقوطش می‌شود.

ماس در مصاحبه‌ای گفت:« بازی در نقش کیتی هیل و کمک به روشن‌سازی داستان زندگی‌اش، مایه‌ افتخار من است. قدرت و کار او برای من و بسیاری از زنان دیگر الهام‌بخش بوده‌ است. تجربیاتی که در این کتاب به گوش ما رسانده از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند. مثل همیشه، همکاری با تیم بلوم هاوس و جیسون برای من لذت‌بخش بوده‌است. من و لیندسی از اینکه فرصت همکاری با مایکل و این تیم را داریم بسیار خوشحال و البته هیجان‌زده هستیم.»


الیزابت ماس از شانس‌های کسب اسکار ۲۰۲۱ خواهد بود


هیل هم در ساخت این پروژه همکاری می‌کند و مدیر اجرایی تولید است. سیزمن برای نوشتن فیلم‌نامه‌ «سرزمین شمالی» (با عنوان اصلی «North Country») به شهرت رسید و حالا جزئی از تیم نویسندگی است.
کیتی هیل در مصاحبه‌ای گفت:« من «او قیام کرد…» را نوشتم برای شفاف‌سازی داستان و گرفتن انتقام از کسانی که از این فرصت سواستفاده کردند. می‌خواستم با نوشتن این کتاب برای تمام زنانی که قصه‌ای مشابه من دارند چراغی روشن کنم؛ زنانی که به من شهامت و قدرت دادند، چیزهایی که بیشتر از هرچیز به آن‌ها احتیاج داشتم. من از طریق رسانه‌ای قدرتمند وارد شدم تا شاید قصه‌ زندگی من برای دیگران الهام‌بخش باشد. از این‌که الیزابت ماس، تیم مستعد بلوم‌هاوس و همچنین مایکل مرا در این مسیر همراهی می‌کنند شاکر هستم و بسیار خوشحال و مشتاق همکاری با این تیم، در این پروژه هستم.»

الیزابت ماس و لیندسی مک‌مانوس از تهیه‌کنندگان کمپانی لاو اند اسکوالر پیکچرز هستند و سیزمن از طرف شرکت مانیک، جیسون بلام از شرکت بلوم‌هاوس در ساخت این پروژه با هم همکاری می‌کنند و همچنین جرمی گولد از شرکت بلوم‌هاوس مدیر اجرایی تولید است.
جیسون بلام گفت: «ما این فیلم را می‌سازیم تنها به این دلیل که به کیتی و به پیغامی که برای این سیستم فاسد و همچنین زنان قدرتمند می‌فرستد ایمان داریم. و با بازی حرفه‌ای الیزابت و همکاری‌اش در پشت صحنه، امیدواریم بتوانیم الهامی برای ایجاد تغییر در دنیا باشیم.»

آیا ساخت این فیلم و حضور الیزابت ماس در نقش کیتی هیل کمکی به افشای حقیقت خواهد کرد؟


منبع: Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil