حضور کیتلین دیور در اسپین آف رومئو و ژولیت

اسپین آف رومئو و ژولیت در دست تولید است؛ این فیلم بر اساس رمانی از ربکا سرل ساخته می‌شود که تمرکز آن بر زندگی روزالین، معشوقه سابق رومئو است.

اسپین آف رومئو و ژولیت در دست تولید است؛ این فیلم بر اساس رمان وقتی مال من بودی (When You Were Mine) اثری از ربکا سرل ساخته می‌شود که تمرکز آن بر زندگی روزالین، معشوقه سابق رومئو است. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


بهترین فیلم های عاشقانه و رمانتیک خارجی

حضور کیتلین دیور در فیلم کمدی رمانتیک بلیتی به بهشت


کیتلین دیور در فیلم جدیدی بر اساس عاشقانه کلاسیک رومئو و ژولیت به همراه ماجرای روزالین، بازی می‌کند. این اسپین آف داستان رومئو و ژولیت را از نگاه پسر عموی ژولیت و نامزد سابق رومئو (روزالین) روایت می‌کند. در نمایش شکسپیر چندین بار از روزالین نام برده می‌شود، اما در مجموع هیچ‌وقت در صحنه نمایش دیده نشده است.

خبرگذاری ددلاین با انتشار این خبر اعلام کرد که کیتلین دیور، ستاره فیلم سینمایی بوک اسمارت (با عنوان اصلی Booksmart)، در نقش روزالین بازی می‌کند. در این قصه، روزالین را به‌عنوان زنی جوان و باهوش می‌بینیم که در تلاش است تا مرد موردعلاقه خود را از عاشقانه‌ترین رابطه تاریخ بشر، جدا کند و به زندگی خود بازگرداند! اما روزالین در این مسیر و چالش‌هایی که پیش پای او قرار می‌گیرد، بزرگ می‌شود و در مسیری جدید، ماجرایی نو را پیگیری می‌کند.


پیش‌بینی جدیدترین فیلم های رمانتیک و عاشقانه سال ۲۰۲۱

بوک اسمارت در لیست بهترین فیلم‌های کمدی


در خلاصه‌ای داستان اسپین آف رومئو و ژولیت آمده است:

«روزالین می‌داند که سرنوشت او و راب (رومئو) باهم گره خورده و همیشه خیال زندگی با راب را در ذهن می‌پروراند. اما داستان از لحظه‌ای تغییر می‌کند که ژولیت به شهر برمی‌گردد؛ او که بهترین دوست روزالین است یک‌باره رقیب رز و معشوقه راب می‌شود. به‌این ترتیب، دوستی میان رز و ژولیت تبدیل به نفرت و کینه‌ای عمیق می‌شود.»

اسکات نوستدتر و مایکل اچ. وبر کار تالیف فیلمنامه را بر عهده دارند و کارن ماین ( کارگردان فیلم بله، خدا، بله (Yes, God, Yes‎)) کارگردان این اثر خواهد بود. تهیه کنندگان اسپین آف رومئو و ژولیت شاون لوی و دن کوهن هستند.

پیش از این، مترو گلدوین مایر ساخت این پروژه را در دست داشت اما حالا استودیو قرن بیستم آن را تحویل گرفته است.


منبع: SlashFilm

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil