سریال کرگدن و تمام چیزهایی که لازم است درباره‌اش بدانیم

سریال کرگدن که این روزها در آستانه پخش قسمت پنجم است با ویژگی­های جذابی که در ژانر ترکیبی عاشقانه-اکشن دارد و حال و هوای تازه­­‌ای به فضای سریال­های ایرانی فیلیمو آورده است.

عشق با طعم آدرنالین

سریال کرگدن که این روزها در آستانه پخش قسمت پنجم است با ویژگی­‌های جذابی که در ژانر ترکیبی عاشقانه-اکشن دارد، حال و هوای تازه­­‌ای به فضای سریال­‌های ایرانی فیلیمو آورده است. چند جوان با توانایی­‌های خاص در چالش آدرنالین شرکت می­‌کنند تا به پایان رسیدن این چالش آن­ها را به آرزوهایشان برساند. اما آیا بیرون آمدن از چالش آدرنالین به دستیابی به آرزوها منجر می­‌شود؟

آدرنالین یا کرگدن؟

جالب است بدانید که اسم این سریال تا روزهای نزدیک به انتشار آدرنالین بوده است. یک اسم پرضرب و پرهیجان برای درگیر‌کردن مخاطب با هرچیزی که قرار است در ادامه داستان رخ دهد. داستانی که از تیتراژ ابتدایی در همان قسمت اول هیجان و پیچیدگی­‌های روابط بین شخصیت­‌ها را توضیح می­‌دهد و بیننده را هر قسمت برای رمز‌گشایی از این پیچیدگی­‌ها با خود همراه می­کند. مصطفی زمانی، هدی زین­‌العابدین، سارا بهرامی، بانیپال شومون و پوریا رحیمی سام به ترتیب در نقش­‌‎های نوید، گیسو، رها، دانیال وکاظم با علایق عجیب و متفاوتی مثل آفرود، موتور کراس، پارکور و بوکس دور هم جمع شده‌­اند تا برای یک شرکت بزرگ کارهای خاص انجام دهند و با معروف شدن پول به دست بیاورند. با چنین توضیحی شاید به نظر برسد کرگدن سریالی تماما اکشن و قهرمانی برای تزریق هیجان است. اما این تمام ماجرا نیست و عشق و تراژدی پابه‌­پای هم در این هیجان جلو می­‌روند. به همین دلیل است که کرگدن در چهار قسمت ابتدایی توانسته در بین گروه­‌های مختلف مخاطبان خود را پیدا کند و همه سلیقه‌­ها را با روند داستانی‌ای که دارد همراه کند.

سریال کرگدن با ویژگی­‌های جذابی که در ژانر ترکیبی عاشقانه-اکشن دارد، حال و هوای تازه­­‌ای به فضای سریال­‌های ایرانی فیلیمو آورده است. چند جوان با توانایی­‌های خاص در چالش آدرنالین شرکت می‌­کنند تا به پایان رسیدن این چالش آن­ها را به آرزوهایشان برساند.

لذت تماشای سکانس­‌های سینمایی در سریال کرگدن

شاید قضاوت کردن درباره خط داستانی یک سریال در شرایطی که تنها چهار قسمت از آن گذشته است قضاوتی زودهنگام باشد. اما کرگدن از همان ابتدا با کارگردانی حرفه‌­ای کیارش اسدی‌­زاده و درگیر کردن بیننده با سکانس‌­های سینمایی جذابی که به تصویر کشیده است، نشان داده که استاندارهای خاصی در تولید سریال دارد و از این نظر نسبت به سریال­‌های دیگر یک سر و گردن بالاتر است.

لوکیشن‌­های پرتعداد کرگدن و جذابیت­‌های تصویری که در تقابل‌­ها، تصادف­‌ها، بازی­‌ها، چالش­‌ها و حتی دیالوگ گفتن­‌ها به‌کار گرفته شده حالا درباره کرگدن این قطعیت را به وجود آورده که با یک سریال با کیفیت و استاندارهای سینمایی طرف هستیم. کرگدن راه طولانی‌ای در پیش دارد و هر آنچه تا کنون نشان داده نوید یک سریال پرهیجان و تماشایی در میان سریال‌­هایی با موضوع­‌های شبیه به هم را می­دهد.

پانته‌­آ پناهی‌­ها، الهام کردا، ستاره پسیانی، نادر فلاح و مهدی کوشکی از دیگر بازیگران این سریال هستند که هر کدام نقش‌های کلیدی و مهمی در طول داستان برعهده گرفته‌­اند. صادق یاری تهیه کننده کرگدن، مهرداد کوروش‌نیا و علی اصغری نیز نویسندگان فیلمنامه هستند.

انتشار سریال کرگدن علاوه بر نسخه اصلی، با نسخه ویژه ناشنوایان هم همراه بوده است که از این لینک می‌­توانید به این سریال دسترسی پیدا کرده و تمامی قسمت‌­های منتشر شده آن را ببینید. قسمت­‌های جدید این سریال شنبه‌­های هر هفته ساعت هشت صبح در فیلیمو قرار می­گیرد.

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

2 نظر
  1. ثریا می‌نویسد

    کرگدن فصل تازه ای از سریال ایرانی هست که درکنار ایراداته کوچیکش خیلی فوق العاده بود.نقد هایی ازش خوندم که با سریال مانکن مقایسش کرده بودن خیلی غیرمنصفانه بود و معلوم بود که منتقد حوصله پیچیدگی نداره و به یه داستان با روال مستقیم و ساده اکتفا میکنه

  2. احسان می‌نویسد

    به نظرم کرگدن یکی از سریال های خوب خانگی بعد از شهرزاد هستش

fosil