کری مولیگان برای بازی در فیلم فضانورد بوهمیا به آدام سندلر پیوست

کری مولیگان در جدیدترین همکاری‌اش با نتفلیکس به فیلم «فضانورد بوهمیا» پیوسته است

کری مولیگان برای همکاری با آدام سندلر در فیلم فضانورد بوهمیا آماده می‌شود. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


کری مولیگان که برای بازی در فیلم زن جوان نویددهنده (با عنوان اصلی Promising Young Woman) جوایز فراوانی به‌دست آورد و نامزد اسکار شد، اکنون برای بازی در فیلم فضانورد بوهیما (با عنوان اصلی The Spaceman of Bohemia) آماده می‌شود.

منبع: EmpireOnline


آدام سندلر ستاره‌ فیلم «فضانورد بوهمیا» خواهد بود

آدام سندلر در فیلم فضانورد بوهمیا

خبر منتشر شده در تاریخ ۶ آبان ۱۳۹۹
آدام سندلر تاکنون در فیلم‌های کمدی متعددی با شرکت نتفلیکس همکاری داشته که آخرین نمونه آن‌ها، فیلم «هالووین هیوبی» (با عنوان اصلی«Hubie Halloween») بوده ‌است؛ این فیلم اخیرا از سرویس آنلاین نتفلیکس پخش شد. اما سندلر در فیلم «فضانورد بوهمیا» (با عنوان اصلی «The Spaceman of Bohemia») کاراکتری جدی را به تصویر می‌کشد.

یوهان رنک، کارگردان سریال «چرنوبیل»، وظیفه‌ کارگردانی «فضانورد بوهمیا» را به عهده‌ خواهد داشت. فیلم‌نامه‌ را کلبی دی با اقتباس از رمان یروسلاو کالفار می‌نویسد. داستان درباره‌ یک فضانورد (سندلر) است که برای انجام یک ماموریت به فضا سفر می‌کند. او متوجه‌ می‌شود که زندگی‌اش روی زمین رو به نابودی است و از همکارانش در پایگاه روی زمین که فقط صدای او را می‌شنوند، کمک می‌خواهد. در همین حین، موجودات فضایی در کمین او و سفینه‌اش هستند.


واقعیت یا دروغ در فیلم نخستین انسان


رنک گفت:

«برای سفر به فضا آماده‌ می‌شویم و همکاری با آدام بسیار لذت‌بخش و مایه‌ دلگرمی ما خواهد بود. و همچنین از همکاری با خانواده‌ نتفلیکس بسیار هیجان‌زده‌ هستم.»

اگر آدام سندلر در «فضانورد بوهمیا» مانند «جواهرات تراش‌نخورده» (با عنوان اصلی «Uncut Gems») و «۶ کله‌پوک» (با عنوان اصلی «The Ridiculous 6») بدرخشد، می‌تواند جایزه‌های زیادی را از آن خود کند.


نقد و بررسی فیلم «جواهرات تراش‌نخورده»


منبع:‌ Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil