قسمت جدید مکس دیوانه برای فیلم‌برداری در استرالیا آماده می‌شود

قسمت جدید فیلم مکس دیوانه با نام فیوریوسا (با عنوان اصلی Furiosa) با دریافت حمایت‌های مالی از دولت‌های فدرال و ایالتی، در استرالیا تولید می‌شود.

قسمت جدید فیلم مکس دیوانه : جاده خشم (با عنوان اصلی Mad Max: Fury Road) با نام فیوریوسا (با عنوان اصلی Furiosa)، با بازی آنیا تیلور-جوی قرار است با دریافت حمایت‌های مالی از دولت‌های فدرال و ایالتی، در استرالیا تولید شود. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


فیلم‌برداری دنباله فیلم مکس دیوانه : جاده خشم از ماه ژوئن ۲۰۲۱ (خرداد ۱۴۰۰) شروع می‌شود. جرج میلر (کارگردان) روز دوشنبه در بیانیه‌ای گفت:

حمایت دولت‌های فدرال و نیو ساوت ولز این امکان را فراهم کرد که این فیلم در استرالیا فیلمبرداری شود و تولید در ایالت اصلی ما باشد.

گلدی برجیکلیان، نخست وزیر ایالت، در همان بیانیه گفت:

این خبر خوبی برای نیو ساوت ولز است. انتظار می‌رود دنباله‌ فیلم مکس دیوانه: جاده خشم بزرگ‌ترین فیلم ساخته شده در استرالیا باشد.

کمپانی برادران وارنر، اعلام کرده است که این فیلم در ۲۳ ژوئن ۲۰۲۳ (۲ تیر ۱۴۰۲)در سینماها اکران می‌شود. تولید دنباله‌ فیلم مکس دیوانه: جاده خشم توسط کندی میلر میچل و با بودجه کمپانی برادران وارنر و ویلیج رودشو برای اکران آماده می‌شود. میلر در دنباله‌ فیلم مکس دیوانه: جاده خشم کارگردانی، نویسندگی مشترک و تهیه‌کنندگی را بر عهده دارد. داگ میچل نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در تیم تولید این اثر حضور دارد.

کریس همسورث، آنیا تیلور-جوی و یحیی عبدالمتین دوم به عنوان بازیگران اصلی تایید شده‌اند. لوکیشن‌های درنظر گرفته‌شده برای این اثر، غرب سیدنی و نیو ساوت ولز خواهند بود.

دیگر عوامل این فیلم به ترتیب زیر خواهند بود:

طراح تولید: کالین گیبسون، سردبیر: مارگارت سیکسل، صدا: بن اسمو و گریم: لسلی وندروالت.

این چهار نفر قبلاً برای کارشان در دنباله‌ فیلم مکس دیوانه: جاده خشم اسکار گرفتند.

همچنین برجیکلیان گفته است:

این خبر خوبی برای نیو ساوت ولز است. پیش بینی می‌شود فیوریوسا بیش از ۸۵۰ شغل محلی را پشتیبانی کند و حدود ۳۵۰ میلیون دلار استرالیا (۲۸۵ میلیون دلار) به اقتصاد نیو ساوت ولز وارد کند.

وزیر ارتباطات فدرال پل فلچر گفت:

دولت موریسون تمرکز جدی بر حمایت از ظرفیت‌های سینمایی استرالیا برای استفاده از این فرصت دارد.

منبع: Variety


آنیا تیلور-جوی، کریس همسورث و یحیی عبدالمتین دوم در قسمت جدید «مکس دیوانه»

خبر منتشر شده در تاریخ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
جرج میلر کارگردان برترین فیلم اکشن تاریخ سینما، به کمک بازیگرانی چون کریس همسورث، یحیی عبدالمتین دوم و آنیا تیلور-جوی فیلم «فیوریوسا» (با عنوان اصلی «Furiosa») را خواهد ساخت. این فیلم، دنباله‌ و قسمت جدید «مکس دیوانه : جاده‌ خشم» (با عنوان اصلی «Mad Max: Fury Road ») است و روی سال‌های جوانی شخصیت امپراتور فیوریوسا تمرکز دارد؛ همان‌طور که می‌دانید نقش این کاراکتر را شارلیز ترون ایفا می‌کرد و حال آنیا تیلور-جوی به فیلم «فیوریوسا» پیوسته تا این نقش را بازی کند. برای اطلاعات بیشتر، با فیلیمو شات همراه باشید.


تیلور-جوی نقش دوران جوانی فیوریوسا را بازی می‌کند. میلر در مصاحبه‌ای که ماه می با نیویورک‌ تایمز داشت گفت دنبال بازیگری ۲۰ساله برای ایفای این نقش است و زمانی به فکر این بوده ‌که با استفاده‌ از جلوه‌های ویژه بتواند ترون ۴۴ساله را جوان کند تا به ایفای نقش یک دختر ۲۰ساله بپردازد اما در آخر، تیلور-جوی ۲۴ساله توانست این نقش را از آن خود کند.


جرج میلر و صحبت از آینده کاراکتر فیوریوسا در فیلم «مکس دیوانه: جاده خشم»


میلر علاوه بر کارگردانی، در تیم نویسندگی هم حضور دارد و همچنین تهیه‌کنندگی را به همراه همکار همیشگی‌اش داگ میتچل انجام می‌دهد. همچنین استودیو برادران وارنر در ساخت این مجموعه با شرکت استرالیایی کندی میلر میتچل همکاری می‌کند.
در حین نوشتن فیلم‌نامه‌ «جاده‌ خشم»، میلر و نیک لاتوریس داستان‌های زیادی برای شخصیت‌های اصلی نوشتند اما جزئیات زیادی از شخصیت فیوریوسا دستگیرمان نشد. در فیلم، او فرمانده‌ جنگ و گوش به فرمان ایمورتان جو است. تا اینکه برای آزاد کردن زنان جو مجبور می‌شود علیه او قیام کند و با او بجنگد. پس از آن فیوریوسا با مکس روکاتانسکی (با بازی تام هاردی) متحد می‌شود. میلر، کارگردان تمامی قسمت‌های «مکس دیوانه» بوده ‌است و در سال ۲۰۱۵ نامزد دریافت جایزه‌ اسکار برای بهترین کارگردانی و بهترین فیلم شد.

در حال حاضر، آنیا تیلور-جوی مشغول بازی در فیلم «The Northman» به کارگردانی رابرت اگرز است و اخیرا در فیلم «دیشب در سوهو» (با عنوان اصلی «Last Night in Soho») نقش‌آفرینی کرده‌ است. همچنین او در فیلم کمدی-عاشقانه‌ «اما» (با عنوان اصلی «Emma») در نقش اصلی ظاهر شد که اقتباسی از رمان «اما» نوشته‌ جین آستن بود. آنیا تیلور-جوی همچنین در فیلم‌های «شکافته» (با عنوان اصلی «Split») و «شیشه» (با عنوان اصلی «Glass») با ام.نایت شیامالان همکاری داشته‌ است. تیلور-جوی در مینی‌سریال «گامبی ملکه» (با عنوان اصلی « The Queen’s Gambit») که در دست ساخت است نقش یک اعجوبه‌ شطرنج را بازی می‌کند.

آخرین فیلم همسورث ستاره‌ فیلم‌ «انتقام‌جویان» (با عنوان اصلی «Avengers») و «ثور» (با عنوان اصلی «Thor»)، فیلم «استخراج» (با عنوان اصلی «Extraction») است. از دیگر فیلم‌های نسبتا جدید او می‌توان به «اوقات بد در ال‌رویال» (با عنوان اصلی « Bad Times at the El Royale ») و «۱۲ نیرومند» (با عنوان اصلی «Strong 12»)، «در دل دریا» (با عنوان اصلی «In the Heart of the Sea»)، «شتاب» (با عنوان اصلی «Rush,»)، «سفیدبرفی و شکارچی» (با عنوان اصلی «Snow White and the Huntsman») و «پیشتازان فضا» (با عنوان اصلی «Star Trek») اشاره کرد.

یحیی عبدالمتین دوم در فیلم «آکوامن» (با عنوان اصلی «Aquaman») ساخته‌ جیمز وان، در نقش بلک مانتا بازی کرد. در حال حاضر او مشغول فیلم‌برداری قسمت چهارم «ماتریکس» است. همچنین او نقش بابی سیل را در فیلم «دادگاه شیکاگو هفت» بازی کرده است. جدیدترین فیلم او «کندی‌من»، در سال ۲۰۲۱ اکران خواهد شد. مدتی پیش، عبدالمتین برای بازی در مینی‌سریال «نگهبانان» (با عنوان اصلی «Watchmen») برنده‌ جایزه‌ امی بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

تیم پشت‌صحنه‌ میلر را افرادی خلاق تشکیل داده‌اند: کولین گیبسون طراح تولید، مارگارت سیکسل تدوین‌گر، بن اوسمو صدابردار و طراح گریم لزلی واندروالت است. جالب است بدانید هرکدام از این افراد به دلیل کار در مجموعه‌ «مکس دیوانه : جاده‌ی خشم» برنده‌ جایزه‌ اسکار شده‌اند.
آیا قسمت جدید «مکس دیوانه» یا همان فیلم «فیوریوسا»، به اندازه‌ آثار قبلی میلر موفق خواهد شد؟


منبع: Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil