انیمیشن جدید دیزنی پلاس اسرار قهرمانان و تبهکاران مارول را فاش می‌کند

نیک فیوری تصمیم دارد ناگفته‌هایش درباره قهرمانان و تبهکاران محبوب ما در دنیای سینمایی مارول را افشا کند.

نیک فیوری تصمیم گرفته است که ناگفته‌هایش درباره قهرمانان و تبهکاران محبوب ما در دنیای سینمایی مارول را افشا کند.
مارول اینترتیمنت به‌تازگی اعلام کرده است که یک سریال انیمیشن جدید را به کمک پلتفرم پخش آنلاین دیزنی پلاس منتشر خواهد کرد. این سریال با عنوان «Fury Files»، نگاهی دوباره به تعدادی از قهرمانان و جنایتکاران مارول مثل مرد آهنی، ثور، کاپیتان آمریکا، مرد عنکبوتی و دیگران می‌اندازد.
راوی این سریال کسی نیست جز فرمانده سازمان جاسوسی شیلد، نیک فیوری. شای مک‌براید، صداپیشگی این شخصیت را بر عهده دارد. متاسفانه بسیار ناراحت‌کننده است که سازندگان این سریال نتوانسته‌اند از ساموئل ال. جکسون در داستان‌پردازی و روایت استفاده کنند؛ این بازیگر همیشه برای ایفای نقش‌های مختلف در دنیای سینمایی مارول حاضر بوده. برای مثال حتی در قسمت‌های متفاوتی از سریال «ماموران شیلد» هم بازی کرده است. البته باید گفت مک‌براید هم بازیگر مستعد و کاریزماتیکی است که به نقشش کمی هم جنبه‌های طنز داده است. او اطلاعات پرونده‌های متعدد جاسوسی نیک فیوری را با صدایی آرام و عاری از احساسات به سمع و نظر مخاطبین می‌رساند.


چرا جهان فیلم‌ ها و سریال‌ های مارول متفاوت هستند؟


همچنین «Fury Files» این اطلاعات را با استفاده از ترکیب گرافیک‌های کمیک طور و تکه‌هایی از انیمیشن‌های معروف مارول مثل «ایکس من» و «انتقام جویان» در اختیار ما قرار می‌دهد.

سریال «Fury Files» ترکیبی از انیمیشن‌ها و هنر گرافیک متحرک کمیک خواهد بود.

انیمیشن جدید پلتفرم آنلاین دیزنی پلاس جمعه پانزدهم می در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. حقیقتاً نباید از میزان اطلاعاتی که نیک فیوری از هرکدام از شخصیت‌های مارول دارد، شگفت‌زده شد. این سریال قرار است به مخاطبینش از رمز و رازهایی درباره قهرمانان و تبهکاران مارول بگوید که دسترسی به هرکدام از این داده‌های محرمانه فقط تحت انحصار شیلد بوده است. این سریال، ترکیبی از انیمیشن‌ها و هنر گرافیک متحرک کمیک خواهد بود. اگر به دنبال اطلاعاتی از قهرمانانتان هستید، نیک فیوری آن‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

سریال «Fury Files» از پانزدهم می و یک هفته زودتر از فصل دوم‌ سریال «Marvel’s Future Avengers» در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.


منبع: Slash Film

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil