تخفیف های استانی فیلیمو

فیلیمو در نظر دارد برای افزایش سطح کمی و کیفی تولیدات خود در سال جاری، قیمت خرید اشتراک را افزایش دهد. اطلاعیه رسمی روابط عمومی را در فیلیمو شات بخوانید.

پس از تغییر قیمت اشتراک فیلیمو ، از ابتدای سال ۱۴۰۰ تخفیف های شناور برای تسهیل بهره‌مندی هموطنان عزیز در شهرها و استان‌های مختلف فعال شده‌اند. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


فیلیمو تخفیف‌های استانی جدید اعمال کرد

فیلیمو برای تسهیل در بهره‌مندی هم‌وطنان عزیز در شهرها و استان‌های مختلف از ابتدای سال ۱۴۰۰ تخفیف‌های شناور را فعال کرد و با آغاز ماه اردیبهشت تغییرات جدیدی را اجرایی کرد.

به گزارش روابط عمومی فیلیمو، پس از استقبال خوب مخاطبان از محصولات فیلیمو، این پلتفرم از ابتدای اردیبهشت تخفیف‌های ویژه‌ای را در استان‌های مختلف کشور به‌صورت شناور در نظر گرفته است؛ تا مردم شهرهای مختلف با افزایش درصد تخفیف بتوانند از محصولات مختلف پلتفرم در دسته‌بندی‌های مختلف استفاده کنند.

شهرهای کشور با توجه به گستره جغرافیایی و آمار تمکن مالی در چهار دسته تقسیم می‌شوند. کلان‌شهرها فاقد تخفیف و سایر شهرها بنا به رتبه‌بندی در سه بخش ۲۰ ،۳۰ و ۴۰ درصدی مشمول تخفیف می‌شوند. این تقسیم‌بندی بر اساس اطلاعات سالیانه وزارت کشور که در اختیار عموم قرارگرفته، صورت پذیرفته و پوشش صددرصدی ۱۲۹۱ شهر کوچک و بزرگ را شامل می‌شود. یادآور می‌شود این دومین طرح تخفیفی استانی فیلیمو از ابتدای سال ۱۴۰۰ است.

مشترکان فیلیمو، با مراجعه به آدرس https://www.filimo.com/citydiscount می‌توانند بر مبنا قدرت خرید تخفیف‌های هر شهر را مشاهده کنند و از تخفیف‌ها بهره‌مند شوند.

فیلیمو با آغاز سال ۱۴۰۰، با انتشار بیش از ۴۰ هزار محتوای ایرانی و خارجی به فعالیت خود ادامه می‌دهد و هرروز در حال تأمین سبد محصولات فرهنگی متنوع برای مخاطبان و کاربران خود با ذائقه‌های مختلف است .


اطلاعیه رسمی روابط عمومی درباره تغییر قیمت اشتراک فیلیمو

فیلیمو برای بهبود سطح کمی و کیفی تولیدات خود در سال جاری، قیمت خرید اشتراک را افزایش داده است. اطلاعیه رسمی روابط عمومی را در فیلیمو شات بخوانید.


همانطور که شما مخاطبان و همراهان در جریان هستید، فیلیمو به عنوان یک VOD خصوصی سال‌هاست که در حوزه تولید فیلم و سریال فعالیت می‌کند و در مسیر ارائه خدمات خود از هیچ بودجه دولتی و حمایتی برخوردار نیست.

از همین روی و پس از استقبال شما عزیزان از تولید محتوای با کیفیت، بر خود واجب دانستیم تا حجم و کیفیت محتوای تولیدی را تا حد ممکن افزایش دهیم و محتوای مناسب تمام ذائقه‌ها را (طنز، کمدی، درام، اجتماعی، سیاسی و…) تامین کنیم.

از آنجا که صداقت در برابر مخاطب و همراهی شما یکی از مهمترین اولویت‌های کاری ما در فیلیمو است باید صادقانه به حضورتان اعلام کنیم که نظر به افزایش قابل‌توجه هزینه‌های تولید، برای تولید بیشتر و با کیفیت‌تر چاره‌ای جز افزایش قیمت اشتراک نداریم.

در سال ۱۴۰۰ فیلیمو در ادامه فعالیت‌های خود قصد دارد وارد بورس شود و شما می‌توانید به طور شفاف در جریان درآمدها و هزینه‌های ما باشید. با اینحال، به شما اطمینان می‌دهیم تمام درآمد حاصله از افزایش قیمت وارد چرخه تولید سریال در شبکه نمایش خانگی می‌شود و گزارش‌ها به‌صورت شفاف و صریح اعلام خواهد شد.

فیلیمو برای تولید ۳۰ سریال باکیفیت و افزایش عرضه و پخش هفتگی از ۲ قسمت سریال به ۶ قسمت سریال (۴ سریال بیشتر از سال ۹۹) ، از یک سو و تلاش برای راضی نگه داشتن شما مخاطبان حرفه‌ای فیلم و سریال از سوی دیگر، نیازمند تامین منابع مالی مقتضی است. از آنجا که به‌عنوان بخش خصوصی به بودجه عمومی و دولتی چشم ندوخته‌ایم، باید تلاش کنیم که هزینه این تولیدات را با همراهی شما کاربران و مردم عزیز تامین کنیم.

در روزگاری نه چندان دور، همه به خاطر داریم که با خرید حضوری از سوپر مارکت برای تماشای چهار قسمت سریال در ماه ۶۰ هزار تومان پرداخت می‏کردیم، اما امروز با کمک تکنولوژی و به سادگی و باهزینه‌ای بسیار مناسب، به بیش از ۲۴ قسمت سریال‌ روز ایرانی در ماه دسترسی خواهیم داشت.

همانطور که در گزارش عملکرد سال ۹۹ خود به شما وعده تولید محتوای با کیفیت از بهترین کارگردانان و بازیگران کشورمان مانند حسن فتحی، محمد حسین مهدویان، سیروس مقدم، رامبد جوان، محمد کارت، ابراهیم ابراهیمیان، نیما جاویدی، سعید آقاخانی، مهران مدیری، مصطفی کیایی، محسن کیایی، هومن سیدی، محسن تنابنده و… را دادیم، تلاش خواهیم کرد که با قدرشناسی از همراهی شما، وعده خود را عملی کنیم و بهترین‌ها را برایتان تدارک ببینیم.

ما هم همانند شما متوجه شرایط سخت و پیچیده اقتصادی فعلی هستیم و در مسیر تولید، بیش از هر بخش دیگری از اوضاع نامناسب اقتصادی متاثر شده‌ایم اما همزمان با افزایش صد درصدی هزینه‌های تولید هر اپیزود سریال‌ ایرانی، تعداد عرضه سریال‌هایمان را در هفته سه‌برابر کرده‌ایم تا رضایت کاربرانمان را افزایش دهیم.

به همین بهانه، به مناسبت نوروز ۱۴۰۰، تمامی اشتراک‌های فیلیمو با تخفیف ۳۰ درصدی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و امیدواریم با همراهی یکدیگر روزهای سخت ناشی از کرونا را پشت سر بگذاریم و با بهار ۱۴۰۰ به زندگی سلامی توام با عشق، محبت و رونق بدهیم.


جدیدترین سریال های فیلیمو در نوروز ۱۴۰۰ | تعطیلات فیلیمویی


نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

21 نظر
  1. رضا نجمی پور می‌نویسد

    سلام
    لطفا تخفیفات استانی رو دوباره فعال کنید ،،همه که تو شهرهای بزرگ با درامد بالا زندگی نمیکنند

  2. غلامرضا می‌نویسد

    سلام من از بندرعباس هستم اتفاقآ همیشه فیلیمو اولین گزینه نمایش خانگی خانوادگی ماهستش فقط نمیدانم به استان هرمزگان بندرعباس این تخفیف استانی میخوره من خودم غلام رموک هستم ولی به نیت یکسری مسائل مینویسم غلام رضا تو اینستاگرم هم همیشه من درخدمت شما هستم تو هرسه پیجم خلاصه… اصل مطلب یک تخفیف یکماه میخواستم البته هرچنددرصد که به ۸۵ هزار تومان است

  3. مهدی می‌نویسد

    اونایی که با افزایش قیمت مشکلی ندارید همه مثل شما مرفح بی درد نیستند بیشتر جامعه مشکل مالی داره یه تلویزیون نگاه کردن تفریحشون بود اونم با کوچ سلبریدی های پول پرست به امسال فیلیمو وووو باعث بی کیفیت شدن فیلمهای تلویزیونی و بالا رفتن هزینه شرکت‌هایی مانند فیلیمو شده اونم که میزاره رو اشتراکش

  4. ملیحه می‌نویسد

    میشه دقیقتر توضیح بدین

  5. GLIMMER می‌نویسد

    دوستان من همین الان فعالش کردم . با تخفیف ۵۰% استانی بلوچستان . ۱۷۹ تومن بسته ۶ ماهه رو فعال کردم . فقط باید از یک گوشی آندرویدی داخل اپلیکشن بشید و جی پی اس رو فعال کنید تا کد تخفیف شهرتون اعمال بشه. ۴ آذر ۱۴۰۰

  6. ایمان می‌نویسد

    سلام
    دوستان این تخفیف به اتمام رسیده و دیگه فعال نمیشه.
    بهتره توی این پست توضیح بدن که این دیگه کار نمی کنه و وقت مردم رو الکی نگیرند.

  7. حسن حزبیان می‌نویسد

    پس چرا تخفیف استانی نمیده

  8. بابک خونساری می‌نویسد

    سلام
    انتقاد ناپذیر هستید
    به نظر میاد توجهی به افزایش مشترکین نداشتید که طبیعتا سود شما رو به صورت چشمگیری افزاییش داده و اینکه توجیه افزایش ۱۰۰ درصدی هزینه بر چه مبنایی هست که خدا میدونه و خودتون و این افزایش قیمت که هر روز داره تکرار میشه حتما باعث توجه به سایر روش ها از قبیل دانلود میشه

  9. بابک خونساری می‌نویسد

    سلام
    به نظر میاد توجهی به افزایش مشترکین نداشتید که طبیعتا سود شما رو به صورت چشمگیری افزاییش داده و اینکه توجیه افزایش ۱۰۰ درصدی هزینه بر چه مبنایی هست که خدا میدونه و خودتون و این افزایش قیمت که هر روز داره تکرار میشه حتما باعث توجه به سایر روش ها از قبیل دانلود میشه

  10. مهدی می‌نویسد

    سلام سریال ترکی روزگاری در چوکور آوا خیلی وقته قسمتهای جدید نیومده

  11. مسعود می‌نویسد

    سلام من نسبت به خرید اشتراک اقدام کردم اما وارد برنامه که میشم پیغام میده شما اشتراک ندارید

    1. سها ذاکری | سردبیر فیلیمو شات می‌نویسد

      سلام لطفا با شماره ۷۴۵۲۴-۰۲۱ واحد پشتیبانی تماس بگیرین. مشکل رو حل می‌کنن.

  12. سید حسین حقایقی می‌نویسد

    با سلام. این کد شهرستان باید از جهان قسمت پیدا کرد

  13. فاطمه می‌نویسد

    حداقل برای خبرنگاران اشتراک رایگان بذارید .

  14. مصطفی می‌نویسد

    مطلب برای چند هفته قبل است و نظرات برای چند ماه قبل؟!

  15. سارا می‌نویسد

    چه جالب که همه نظرات موافق و مساعد هست. همه خوشحال و راضی از افزایش قیمت

  16. رضا می‌نویسد

    توجیه نامه خوب و قویی بود خانم اذری من بیشتر طرفدار انیمه های بزرگسالان هستم در اینکه فیلمو چه خدمت ارزنده برای ما طرفدارن انیمه هایی که اقتباس از مانگای ژاپنی هست کرده و با دوبله های زیباش مارو مجذوب تماشای این دسته از فعالیت های فیلمو کرده. ما طرفداران انیمه که جمعیتمون هم کم نیست این حرکت فیلمو رو میپذیریم و توقع فعالیت های بیشتری در این زمینه از فیلمو داریم تا الان هم که کوتاهی ندیدم ولی دوست داریم فیلمو بهترین هارو بیشتراز بیش برای ما فراهم کنه
    ممنون.

  17. رضا می‌نویسد

    این روزها گرانی یک روال عادی شده و چون و چرا نداره..فقط امیدوارم فقط افزایش قیمت نباشه.و شاهد کیفیت و کمیت بهتر هم باشیم.با سپاس.

  18. امید احمدیان می‌نویسد

    بنده به عنوان مخاطب با افزایش قیمت در صورت تولیدات بیشتر و با کیفیت! و همچنین افزایش سریالهای خارجی دوبله شده با افزایش قیمت موافقم. آخه چه چیزی ارزان است که این باشد؟

  19. سیامک می‌نویسد

    اگر کیفیت سریال ها خوب باشه و سریال و فیلم های خوب خارجی و ایرانی بگذارید من تقریبا موافق افزایش قیمت معقول هستم

  20. سیروس ملاقدیمی می‌نویسد

    با سلام. اگر این افزایش کیفیت و تعداد سریال های خوب خارجی وعده داده شده، عملی گردد من بعنوان مخاطب چند ساله مشکلی با افزایش قیمت اشتراک نخواهم داشت.
    ممنون و سپاس از زحماتی که متقبل می شوید.

fosil