بستن

مرتب سازی
      • از اول به آخر
      • از آخر به اول
        همه ما میدونیم ایران چهار فصله. اما باید اینم بدونیم بعضی استان های ایرانم چهار فصلن مثلا گلستان که ما تو یک روز جنگل سرسبز دیدیم. جنگل زرد دیدیم و جایی رفتیم که برگ درختا ریخته بود ، تو ادامه رفتیم تو دل کویر و یه گلفشان خفن دیدیم ...
        تو دنیا مگه چندتا آبشار داریم که از دل صخره ها آب بیاد بیرون و یک آبشار بسیار زیبا تشکیل بده؟ امروز قراره بریم به عروس آبشار های ایران.
        امروز رفتیم به سمت کوه های شن و ماسه. زمین کندیم و به آب شیرین رسیدیم که ناگهان طوفان شن روز رو تبدیل به شب کرد.
        تو این قسمت سفر کردیم به ژئوپارک طبیعی تنگه شیرز، این تنگه به قدری زیباست، هر فصلی برید زیبایی منحصر به فرد خودشو داره.
        امروز اومدیم اوپرت ،مرز استان سمنان و مازندران . این مرز با همه مرزها فرق داره ، چون این مرز مرز بین کویر و جنگله دقیقا درست شنیدید مرز جنگل های مازندران و کویر سمنان
        آبشار های زیادی تو کشورمون ایران وجود دارن که هرکدوم زیبایی منحصر به فرد خودشونو دارن ، امروز اومدیم آبشار کبودوال یکی از بزرگترین آبشار های تمام خزه ای ایران که تو دل جنگله اما جای نگرانی نداره تا پای آبشار، سنگ فرشه تا بتونید راحت از این آبشار دیدن کنید.
        همیشه افسانه ها چاشنی خیلی خوبین برای طبیعت گردی، چون هر کسی ترغیب میشه تا با هیجان بیشتر بره و اون مکان رو از نزدیک ببینه. تو این قسمت اومدیم به زندان دیو های حضرت سلیمان. آره درست شنیدید زندان دیوهای نافرمان حضرت سلیمان البته به گفته افسانه ها...
        جنگل های هریکانی همیشه برای عاشقای طبیعت یه هدیه مخصوص داره. تو این قسمت 30 کیلومتر زدیم تو دل جنگل های هریکانی که میلیون ها سال قدمت داره و رفتیم به سمت آبشار گزو؛ یکی از قشنگ ترین آبشار های استان مازندران.
        ماسوله روستای خیلی معروف تو استان گیلانه که اگر نرفته باشید اسمشو حداقل یک بار شنیدید . تو این قسمت اومدیم اورامان تخت شهر پلکانی تو استان کردستان. این شهر معماری منحصر به فردی داره . اینجا سنگ رو سنگ بند اومده و خونه های زیبارو تشکیل داده.
        تو این قسمت رفتیم به خونه دایناسورا ، البته بعد انقراضشون شد خونه انسان ها . جالبه بدونید اینجا خونه هرکول هم بوده، این غار چهار طبقست و به غار آپارتمانی ایران معروفه ...
      loader

سایر عوامل سریال ایرانگردی با بنیامین بلوچی - فصل 2 قسمت 10: روستای درازنو گلفشان نقتلیجه

دیدگاه‌های سریال ایرانگردی با بنیامین بلوچی - فصل 2 قسمت 10: روستای درازنو گلفشان نقتلیجه

• فیلیمو ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
        _spoil :no__

ما دیدگاهت را به تیم ساخت و انتخاب فیلم و سریال ها، مستقیما منتقل می کنیم.

• لوگوفیلیمو
      فیلیموتور فیلیموتور​، یه گشت‌وگذار جذاب!

چند ثانیه از هر فیلم و سریال رو برش زدیم. ​​بگرد و علاقه‌ت رو پیدا کن.

برای شروع تور، رو به بالا بکشید.
      فیلیموتور

همه تورهای مربوط به این سریال را تماشا کردید.