بستن
تاریخچه جستجو
      سریال اتاق بازی

      سریال اتاق بازی

      مناسب برای بالای 12 سال
      قسمت‌های
      اتاق بازی
      مرتب سازی
      • از اول به آخر
      • از آخر به اول
      • این آخرین قسمت از فصل اول اتاق بازی هست و در اون به بررسی عنوان بازسازی شده LA NOIRE پرداختیم، با تهیه كننده و كارگردان اتاق بازی در مورد اتفاقات یكسال گذشته صحبت كردیم، تازه های دنیای بازی در هفته گذشته رو مرور كردیم و پای صحبت های دكتر میرنقی مدیر بازاریابی شركت گرین نشستیم.
        این آخرین قسمت از فصل اول اتاق بازی هست و در اون به بررسی عنوان بازسازی شده LA NOIRE پرداختیم، با تهیه كننده و كارگردان اتاق بازی در مورد اتفاقات یكسال گذشته صحبت كردیم، تازه های دنیای بازی در هفته گذشته رو مرور كردیم و پای صحبت های دكتر میرنقی مدیر بازاریابی شركت گرین نشستیم.
      • در این قسمت از اتاق بازی سراغ بررسی بازی Shadow of clossous رفتیم و به همین مناسبت در بخش تاپ فایو نگاهی بهترین ریمستر های صنعت گیم انداختم. معرفی Part in one شرکت گرین هم بخشی از برنامه این هفته است. یه آنباکس خفن هم براتون داریم و مثل همیشه جدیدترین اخبار دنیای بازی رو هم میتونید از برنامه دنبال کنید
        در این قسمت از اتاق بازی سراغ بررسی بازی Shadow of clossous رفتیم و به همین مناسبت در بخش تاپ فایو نگاهی بهترین ریمستر های صنعت گیم انداختم. معرفی Part in one شرکت گرین هم بخشی از برنامه این هفته است. یه آنباکس خفن هم براتون داریم و مثل همیشه جدیدترین اخبار دنیای بازی رو هم میتونید از برنامه دنبال کنید
      • در این قسمت از اتاق بازی تاریخچه شرکت capcom رو بررسی میکنیم و سراغ جدیدترین بازی این شرکت ینی Monster Hunter World میریم. یه آنباکس خفن هم براتون داریم و مثل همیشه جدیدترین اخبار دنیای بازی رو هم میتونید از برنامه دنبال کنید. یه بخش ویژه هم برای فیفا بازا داریم معرفی بازی مستقل هفته رو هم از دست ندید.
        در این قسمت از اتاق بازی تاریخچه شرکت capcom رو بررسی میکنیم و سراغ جدیدترین بازی این شرکت ینی Monster Hunter World میریم. یه آنباکس خفن هم براتون داریم و مثل همیشه جدیدترین اخبار دنیای بازی رو هم میتونید از برنامه دنبال کنید. یه بخش ویژه هم برای فیفا بازا داریم معرفی بازی مستقل هفته رو هم از دست ندید.
      • در ویژه برنامه ۴۰ اتاق بازی، سراغ فناوری واقعیت مجازی رفتیم و با یک مهمون ویژه، عینک های پرطرفدار گیمینگ بازار رو به صورت کامل بررسی کردم.در ۱۲۰ ثانیه هم بیشتر با تاریخچه فناوری واقعیت مجازی آشنا میشیم و در نهایت میتونید مثل همیشه اخبار گیم هفته گذشته رو در اتاق بازی دنبال کنید.
        در ویژه برنامه ۴۰ اتاق بازی، سراغ فناوری واقعیت مجازی رفتیم و با یک مهمون ویژه، عینک های پرطرفدار گیمینگ بازار رو به صورت کامل بررسی کردم.در ۱۲۰ ثانیه هم بیشتر با تاریخچه فناوری واقعیت مجازی آشنا میشیم و در نهایت میتونید مثل همیشه اخبار گیم هفته گذشته رو در اتاق بازی دنبال کنید.
      • در اتاق بازی این هفته نگاهی داریم به دوران فعالیت حرفه ای اندرو هوس در سونی، همچنین بین گیمرها یه مبارزه خیابونی راه انداختیم . بررسی یه اسپیکر جالب رو هم داریم و مثل همیشه تازه های دنیای گیم ، معرفی بازی موبایلی و معرفی بازی مستقل هم در اتاق بازی این هفته قرار گرفته که امیدواریم از این بخش ها هم لذت ببرید.
        در اتاق بازی این هفته نگاهی داریم به دوران فعالیت حرفه ای اندرو هوس در سونی، همچنین بین گیمرها یه مبارزه خیابونی راه انداختیم . بررسی یه اسپیکر جالب رو هم داریم و مثل همیشه تازه های دنیای گیم ، معرفی بازی موبایلی و معرفی بازی مستقل هم در اتاق بازی این هفته قرار گرفته که امیدواریم از این بخش ها هم لذت ببرید.
      • در اتاق بازی این هفته یکی از بهترین شبیه سازهای رانندگی چند سال اخیر، یعنی Forza motorsport 7 رو بررسی کردیم و در بخش Top 5 نگاهی به پنج بازی برتر این سبک انداختیم. بررسی power و مثل همیشه تازه های دنیای گیم و معرفی بازی مستقل هم در اتاق بازی این هفته قرار گرفته که امیدواریم از این بخش ها هم لذت ببرید.
        در اتاق بازی این هفته یکی از بهترین شبیه سازهای رانندگی چند سال اخیر، یعنی Forza motorsport 7 رو بررسی کردیم و در بخش Top 5 نگاهی به پنج بازی برتر این سبک انداختیم. بررسی power و مثل همیشه تازه های دنیای گیم و معرفی بازی مستقل هم در اتاق بازی این هفته قرار گرفته که امیدواریم از این بخش ها هم لذت ببرید.
      • در اتاق بازی این هفته بازی پرحاشیه Star Wars battlefront 2 رو بررسی کردیم و در بخش ۱۲۰ ثانیه نگاهی به این مجموعه پر طرفدار انداختیم. بررسی یکی از جدیدترین کیس های GREEN و همچنین عنوان NFS No Limits رو هم می تونید در این برنامه تماشا کنید. مثل همیشه تازه های دنیای گیم و معرفی بازی مستقل هم در اتاق بازی این هفته قرار داده شده.
        در اتاق بازی این هفته بازی پرحاشیه Star Wars battlefront 2 رو بررسی کردیم و در بخش ۱۲۰ ثانیه نگاهی به این مجموعه پر طرفدار انداختیم. بررسی یکی از جدیدترین کیس های GREEN و همچنین عنوان NFS No Limits رو هم می تونید در این برنامه تماشا کنید. مثل همیشه تازه های دنیای گیم و معرفی بازی مستقل هم در اتاق بازی این هفته قرار داده شده.
      • ه مناسبت شروع سال نو میلادی اتاق بازی این هفته رو اختصاص دادیم به یك سال از صنعت بازی و "ترین" های سال ٢٠١٧ رو از دید اتاق بازی مرور كردیم، مثل همیشه در قسمت پی سی گیمینگ رفتیم سراغ یه سخت افزار قدرتمند یعنی مادربرد msi z370 godlike gaming، در آخر هم به بررسی بهترین بازی سال یعنی The Legend Of Zelda : Breath Of The Wild پرداختیم.
        ه مناسبت شروع سال نو میلادی اتاق بازی این هفته رو اختصاص دادیم به یك سال از صنعت بازی و "ترین" های سال ٢٠١٧ رو از دید اتاق بازی مرور كردیم، مثل همیشه در قسمت پی سی گیمینگ رفتیم سراغ یه سخت افزار قدرتمند یعنی مادربرد msi z370 godlike gaming، در آخر هم به بررسی بهترین بازی سال یعنی The Legend Of Zelda : Breath Of The Wild پرداختیم.
      • در اتاق بازی این هفته، آخرین نسخه از Need for Speed رو بررسی کردیم و در آیتم Top 5 نگاهی انداختیم به پنج عنوان برتر این مجموعه. همچنین کنسول باحال نینتندو رو جعبه گشایی کردیم. بررسی دو سرور با گارانتی Green رو هم می تونید در این برنامه تماشا کنید. مثل همیشه آخرین اخبار دنیای بازی رو هم می تونید پیگیری کنید. در ضمن معرفی بازی مستقل هفته رو هم از دست ندید.
        در اتاق بازی این هفته، آخرین نسخه از Need for Speed رو بررسی کردیم و در آیتم Top 5 نگاهی انداختیم به پنج عنوان برتر این مجموعه. همچنین کنسول باحال نینتندو رو جعبه گشایی کردیم. بررسی دو سرور با گارانتی Green رو هم می تونید در این برنامه تماشا کنید. مثل همیشه آخرین اخبار دنیای بازی رو هم می تونید پیگیری کنید. در ضمن معرفی بازی مستقل هفته رو هم از دست ندید.
      • در اتاق بازی این هفته آخرین نسخه Call of duty رو بررسی کردیم و در آیتم 120 ثانیه نگاهی انداختیم به نکات جالب این مجموعه محبوب. همچنین باندل خاص PS4 و COD: WWII رو جعبه گشایی میکنیم و مثل هر هفته آخرین اخبار دنیای بازی رو هم می تونید از اتاق بازی پیگیری کنید. در ضمن معرفی بازی مستقل هفته رو هم از دست ندید.
        در اتاق بازی این هفته آخرین نسخه Call of duty رو بررسی کردیم و در آیتم 120 ثانیه نگاهی انداختیم به نکات جالب این مجموعه محبوب. همچنین باندل خاص PS4 و COD: WWII رو جعبه گشایی میکنیم و مثل هر هفته آخرین اخبار دنیای بازی رو هم می تونید از اتاق بازی پیگیری کنید. در ضمن معرفی بازی مستقل هفته رو هم از دست ندید.
      • اتاق بازی ۳۳ با تجربه جدیدترین سری از عنوان محبوب assassin's creed همراه شده و همچنین مروری داریم بر مراسم Game Awards امسال، تو بخش اخبار هم می تونید با حاشیه های PSX 2017 همراه بشید، بررسی مادر برد msi z270 tomahawk و در آخر مهران بهمون یاد میده که چطور توی FIFA 18 تبدیل به یه بازیکن حرفه ای بشیم.
        اتاق بازی ۳۳ با تجربه جدیدترین سری از عنوان محبوب assassin's creed همراه شده و همچنین مروری داریم بر مراسم Game Awards امسال، تو بخش اخبار هم می تونید با حاشیه های PSX 2017 همراه بشید، بررسی مادر برد msi z270 tomahawk و در آخر مهران بهمون یاد میده که چطور توی FIFA 18 تبدیل به یه بازیکن حرفه ای بشیم.
      • اتاق بازی ۳۲ با تجربه یکی از بهترین های امسال، یعنی Wolfenstein 2 همراه است. مهم ترین خبرهای بلیزکان امسال را مرور می کنیم و به بهانه عرضه ولفنشتاین، بهترین شوترهای روایت محور رو با هم می شناسیم. تو بخش ذره بین، نکات مخفی South Park رو می بینیم و البته تو یه آیتم ویژه Paris Game Week، جزئیات جام جهانی ورزش های الکترونیکی، گیم کانکشن و البته کنفرانس سونی رو بررسی خواهیم کرد
        اتاق بازی ۳۲ با تجربه یکی از بهترین های امسال، یعنی Wolfenstein 2 همراه است. مهم ترین خبرهای بلیزکان امسال را مرور می کنیم و به بهانه عرضه ولفنشتاین، بهترین شوترهای روایت محور رو با هم می شناسیم. تو بخش ذره بین، نکات مخفی South Park رو می بینیم و البته تو یه آیتم ویژه Paris Game Week، جزئیات جام جهانی ورزش های الکترونیکی، گیم کانکشن و البته کنفرانس سونی رو بررسی خواهیم کرد
      • اتاق بازی ۳1 با بررسی The Evil Within 2 همراه شده. تو آیتم سلاطین همراه یه بازی موبایلی متفاوت رو بررسی و تو بخش اخبار، مهم ترین رویدادهای یک هفته اخیر صنعت بازی رو مرور میکنیم. تو ۱۲۰ ثانیه، به تاریخچه ژانر وحشت-بقا می پردازیم و با آیتم هالووینی مهم ترین رویدادهای مرتبط با این مناسبت رو بهتون معرفی میکنیم. تو بخش مستقل بازی هم Superhot انتظارتون رو میکشه
        اتاق بازی ۳1 با بررسی The Evil Within 2 همراه شده. تو آیتم سلاطین همراه یه بازی موبایلی متفاوت رو بررسی و تو بخش اخبار، مهم ترین رویدادهای یک هفته اخیر صنعت بازی رو مرور میکنیم. تو ۱۲۰ ثانیه، به تاریخچه ژانر وحشت-بقا می پردازیم و با آیتم هالووینی مهم ترین رویدادهای مرتبط با این مناسبت رو بهتون معرفی میکنیم. تو بخش مستقل بازی هم Superhot انتظارتون رو میکشه
      • تو این قسمت از اتاق بازی، به سراغ صنعت صدا و موسیقی میریم و تاثیر این دو بر دنیای بازی ها رو بررسی می کنیم. برای تولید اتاق بازی ۳۰، بهترین کارشناس های حوزه موسیقی و صدا دور هم جمع شدن و در کنار اون ها، کارشناسان اتاق بازی هم از دید گیمینگ به این مبحث نگاه می کنن. علاوه بر اجرای زنده گیتار الکتریک، سینث سایزر و گیتار کلاسیک، می تونید یه آیتم جالب از Guitar Hero رو هم در این قسمت مشاهده کنید.
        تو این قسمت از اتاق بازی، به سراغ صنعت صدا و موسیقی میریم و تاثیر این دو بر دنیای بازی ها رو بررسی می کنیم. برای تولید اتاق بازی ۳۰، بهترین کارشناس های حوزه موسیقی و صدا دور هم جمع شدن و در کنار اون ها، کارشناسان اتاق بازی هم از دید گیمینگ به این مبحث نگاه می کنن. علاوه بر اجرای زنده گیتار الکتریک، سینث سایزر و گیتار کلاسیک، می تونید یه آیتم جالب از Guitar Hero رو هم در این قسمت مشاهده کنید.
      • اتاق بازی ۲۹ رو به بررسی Middle Earth: Shadow of War اختصاص دادیم. تو بخش نکته و ترفند، رازهای بهتر شدن تو NBA 2K18 رو مرور کردیم. اخبار روز صنعت بازی رو با هم خوندیم و البته تو یه آیتم ویژه، سراغ تالکین، سرزمین میانه و داستان های Hobbit و Lord of the Rings رفتیم. آنباکسینگ این قسمت هم به Horizon: Zero Dawn اختصاص داشت
        اتاق بازی ۲۹ رو به بررسی Middle Earth: Shadow of War اختصاص دادیم. تو بخش نکته و ترفند، رازهای بهتر شدن تو NBA 2K18 رو مرور کردیم. اخبار روز صنعت بازی رو با هم خوندیم و البته تو یه آیتم ویژه، سراغ تالکین، سرزمین میانه و داستان های Hobbit و Lord of the Rings رفتیم. آنباکسینگ این قسمت هم به Horizon: Zero Dawn اختصاص داشت
      • تو اتاق بازی ۲۸، Dishonered: Death of the Outsider رو با هم بازی می کنیم. تو بخش آنباکسینگ هم سراغ Dishonored 2 میریم. یه آیتم ویژه برای Tokyo Game Show امسال داریم. تو سلاطین همراه سراغ Monument Valley 2 میریم و سری جدید پاورهای گرین رو هم بررسی می کنیم. تو مستقل بازی هم Cuphead رو با هم بهتر میشناسیم
        تو اتاق بازی ۲۸، Dishonered: Death of the Outsider رو با هم بازی می کنیم. تو بخش آنباکسینگ هم سراغ Dishonored 2 میریم. یه آیتم ویژه برای Tokyo Game Show امسال داریم. تو سلاطین همراه سراغ Monument Valley 2 میریم و سری جدید پاورهای گرین رو هم بررسی می کنیم. تو مستقل بازی هم Cuphead رو با هم بهتر میشناسیم
      • اتاق بازی ۲۷ به عشق فیفا و شبیه ساز کم نقص اون از ورزش فوتبال ساخته شده. تو این قسمت با نفر دوم فیفای ایران نسخه ۱۸ رو تجربه می کنیم و با کارشناس های اتاق بازی همراه میشیم تا تاریخچه این سری رو بهتر بشناسیم. اخبار روز صنعت بازی رو مرور می کنیم، جدیدترین تریلر Red Dead Redemption 2 رو می بینیم و البته بهترین کارت گرافیک حال حاضر MSI رو بررسی می کنیم
        اتاق بازی ۲۷ به عشق فیفا و شبیه ساز کم نقص اون از ورزش فوتبال ساخته شده. تو این قسمت با نفر دوم فیفای ایران نسخه ۱۸ رو تجربه می کنیم و با کارشناس های اتاق بازی همراه میشیم تا تاریخچه این سری رو بهتر بشناسیم. اخبار روز صنعت بازی رو مرور می کنیم، جدیدترین تریلر Red Dead Redemption 2 رو می بینیم و البته بهترین کارت گرافیک حال حاضر MSI رو بررسی می کنیم
      • تو اتاق بازی ۲۶، یه گزارش جامع از سومین لیگ بازی های رایانه ای ایران داریم. تو بخش مستقل بازی، عنوان Bastion رو بهتر می شناسیم و در کنار اون، PES 2018 رو هم با یکی از قهرمان های قدیمی این رشته تو ایران و جهان تجربه می کنیم. تو بخش آنباکسینگ هم سراغ نسخه ی ویژه Hitman می ریم. نهایتا و طبق معمول هر هفته، تازه های دنیای بازی رو با هم مرور می کنیم.
        تو اتاق بازی ۲۶، یه گزارش جامع از سومین لیگ بازی های رایانه ای ایران داریم. تو بخش مستقل بازی، عنوان Bastion رو بهتر می شناسیم و در کنار اون، PES 2018 رو هم با یکی از قهرمان های قدیمی این رشته تو ایران و جهان تجربه می کنیم. تو بخش آنباکسینگ هم سراغ نسخه ی ویژه Hitman می ریم. نهایتا و طبق معمول هر هفته، تازه های دنیای بازی رو با هم مرور می کنیم.
      • در این قسمت از اتاق بازی به بررسی و تجربه نسخه دوم دستنی می پردازیم. ترفندهای راکت لیگ رو با هم مرور می کنیم و یه آنباکسینگ متفاوت از تایتانفال ۲ می بینیم. مرور اخبار این هفته صنعت بازی و معرفی یه بازی مستقل خوب، در کنار تاپ ۵ و بررسی ماوس گیمینگ MSI از بخش های دیگر این قسمت هستند.
        در این قسمت از اتاق بازی به بررسی و تجربه نسخه دوم دستنی می پردازیم. ترفندهای راکت لیگ رو با هم مرور می کنیم و یه آنباکسینگ متفاوت از تایتانفال ۲ می بینیم. مرور اخبار این هفته صنعت بازی و معرفی یه بازی مستقل خوب، در کنار تاپ ۵ و بررسی ماوس گیمینگ MSI از بخش های دیگر این قسمت هستند.
      • در اتاق بازی ۲۴، عنوان خوش ساخت Mario + Rabbids رو بررسی می کنیم. تو بخش پی سی گیمینگ، آخرین قسمت از سیستم پیشنهادی اتاق بازی برای تابستون رو می بینیم. یه آنباکسینگ متفاوت از Tekken 7 داریم. سراغ اخبار صنعت بازی می ریم و عنوان Layers of Fear رو بهتر می شناسیم. تو آیتم ۱۲۰ ثانیه هم حقایقی از ماریو بهتون میگیم که تا به حال نمی دونستید.
        در اتاق بازی ۲۴، عنوان خوش ساخت Mario + Rabbids رو بررسی می کنیم. تو بخش پی سی گیمینگ، آخرین قسمت از سیستم پیشنهادی اتاق بازی برای تابستون رو می بینیم. یه آنباکسینگ متفاوت از Tekken 7 داریم. سراغ اخبار صنعت بازی می ریم و عنوان Layers of Fear رو بهتر می شناسیم. تو آیتم ۱۲۰ ثانیه هم حقایقی از ماریو بهتون میگیم که تا به حال نمی دونستید.
      • در این قسمت از اتاق بازی به دو اتفاق مهم صنعت بازی طی هفته اخیر می پردازیم. گپ و گفتی راجع به Gamescom آلمان داریم. تو آیتم ۱۲۰ ثانیه با تاریخچه این رویداد آشنا می شیم. با تاپ ۵ همراه میشیم و بزرگترین بازی های معرفی شده در گیمزکام رو بهتر می شناسیم. با بررسی Uncharted: The Lost Legacy همراه شما هستیم و یه آنباکسینگ متفاوت از دو نسخه محبوب این مجموعه رو هم داریم. تو آیتم مستقل بازی هم Undertale رو داریم.
        در این قسمت از اتاق بازی به دو اتفاق مهم صنعت بازی طی هفته اخیر می پردازیم. گپ و گفتی راجع به Gamescom آلمان داریم. تو آیتم ۱۲۰ ثانیه با تاریخچه این رویداد آشنا می شیم. با تاپ ۵ همراه میشیم و بزرگترین بازی های معرفی شده در گیمزکام رو بهتر می شناسیم. با بررسی Uncharted: The Lost Legacy همراه شما هستیم و یه آنباکسینگ متفاوت از دو نسخه محبوب این مجموعه رو هم داریم. تو آیتم مستقل بازی هم Undertale رو داریم.
      • در این قسمت از برنامه اتاق بازی، لتس پلی Hellblade یکی از آیتم ها خواهد بود و در کنار آن به مرور ترفندهای Pyre می پردازیم. یه آنباکسینگ متفاوت از Metal Gear Solid داریم و تو بخش ۱۲۰ ثانیه هم با استودیو سازنده سری Uncharted آشنا می شویم. در آیتم مستقل بازی، Sundered رو بهتون معرفی می کنیم.
        در این قسمت از برنامه اتاق بازی، لتس پلی Hellblade یکی از آیتم ها خواهد بود و در کنار آن به مرور ترفندهای Pyre می پردازیم. یه آنباکسینگ متفاوت از Metal Gear Solid داریم و تو بخش ۱۲۰ ثانیه هم با استودیو سازنده سری Uncharted آشنا می شویم. در آیتم مستقل بازی، Sundered رو بهتون معرفی می کنیم.
      • تو اتاق بازی ۲۱ علاوه بر ترفندهای World of Warcraft یه آنباکسینگ هیجان انگیز از Doom داریم. تو نبرد خیابونی میریم سراغ بازی والیباحال و تو ۵ برتر بهترین بازی سازهای مستقل رو می شناسیم. تو آیتم پی سی گیمینگ راهنمای خرید یه سیستم قدرتمند رو مرور می کنیم و با آیتم مستقل بازی، Serial Cleaner رو بهتر می شناسیم. مرور اخبار بازی هم یکی از آیتم های این قسمت خواهد بود.
        تو اتاق بازی ۲۱ علاوه بر ترفندهای World of Warcraft یه آنباکسینگ هیجان انگیز از Doom داریم. تو نبرد خیابونی میریم سراغ بازی والیباحال و تو ۵ برتر بهترین بازی سازهای مستقل رو می شناسیم. تو آیتم پی سی گیمینگ راهنمای خرید یه سیستم قدرتمند رو مرور می کنیم و با آیتم مستقل بازی، Serial Cleaner رو بهتر می شناسیم. مرور اخبار بازی هم یکی از آیتم های این قسمت خواهد بود.
      • اتاق بازی بیستم یک ویژه برنامه متفاوت خواهد بود. تمامی آیتم های محبوب و شناخته شده اتاق بازی در این قسمت حضور دارند، اما هر یک با قالب و سبکی متفاوت. از بررسی Dirt تا Deus Ex. از اخبار دنیای بازی تا بررسی بازی های موبایلی. همه و همه در اتاق بازی ۲۰
        اتاق بازی بیستم یک ویژه برنامه متفاوت خواهد بود. تمامی آیتم های محبوب و شناخته شده اتاق بازی در این قسمت حضور دارند، اما هر یک با قالب و سبکی متفاوت. از بررسی Dirt تا Deus Ex. از اخبار دنیای بازی تا بررسی بازی های موبایلی. همه و همه در اتاق بازی ۲۰
      • اتاق بازی نوزدهم با لتس پلی و تجربه عنوان Get Even همراه خواهد بود. تو بخش نکته و ترفند، ترفندهای Hearthstone رو مرور می کنیم و تو ۱۲۰ ثانیه هم با رویداد سالیانه EVO آشنا میشیم. مرور اخبار این هفته دنیای بازی ها در کنار آیتم ویژه بخش PC Gaming (راهنمای خرید) بخش های دیگر برنامه هستند.
        اتاق بازی نوزدهم با لتس پلی و تجربه عنوان Get Even همراه خواهد بود. تو بخش نکته و ترفند، ترفندهای Hearthstone رو مرور می کنیم و تو ۱۲۰ ثانیه هم با رویداد سالیانه EVO آشنا میشیم. مرور اخبار این هفته دنیای بازی ها در کنار آیتم ویژه بخش PC Gaming (راهنمای خرید) بخش های دیگر برنامه هستند.
      • اتاق بازی هجدهم به مناسبت دومین سال درگذشت ساتورو ایواتا، با یک آیتم ویژه برای مدیر سابق نینتندو شروع میشه. رونمایی اختصاصی از بازی ایرانی پسرخوانده و بررسی دو کیس گیمینگ محبوب از دیگر بخش های این قسمت هستند. بررسی نکات مخفی Overwatch و تازه های دنیای بازی از دیگر بخش های این قسمت هستند
        اتاق بازی هجدهم به مناسبت دومین سال درگذشت ساتورو ایواتا، با یک آیتم ویژه برای مدیر سابق نینتندو شروع میشه. رونمایی اختصاصی از بازی ایرانی پسرخوانده و بررسی دو کیس گیمینگ محبوب از دیگر بخش های این قسمت هستند. بررسی نکات مخفی Overwatch و تازه های دنیای بازی از دیگر بخش های این قسمت هستند
      • اتاق بازی هفدهم به بزرگترین رویداد خاورمیانه در زمینه بازی های ویدئویی اختصاص دارد. گزارش ویژه تیم اتاق بازی از مرکز همایش های صدا و سیما و مصاحبه با بزرگ ترین نام های صنعت بازی از تونی آلبرشت تا بن کوچرا و پیتر ریجوی، تنها بخشی از برنامه های ما برای این قسمت هستند. کامل ترین پوشش موجود از اولین رویداد بین المللی بازی در منطقه را از دست ندهید.
        اتاق بازی هفدهم به بزرگترین رویداد خاورمیانه در زمینه بازی های ویدئویی اختصاص دارد. گزارش ویژه تیم اتاق بازی از مرکز همایش های صدا و سیما و مصاحبه با بزرگ ترین نام های صنعت بازی از تونی آلبرشت تا بن کوچرا و پیتر ریجوی، تنها بخشی از برنامه های ما برای این قسمت هستند. کامل ترین پوشش موجود از اولین رویداد بین المللی بازی در منطقه را از دست ندهید.
      • اتاق بازی شانزدهم با تجربه Crash Bandicoot عنوان محبوب سال های نه چندان دور پلی استیشن آغاز می شود. یه سر به پیست کارتینگ می زنیم و یه گپ و گفت باحال راجع به بازی ها می کنیم. با یه گزارش اختصاصی از پاساژ پایتخت تهران همراه شما هستیم و نهایتا یه غافلگیری برای دوستداران ایکس باکس و اکشن فیگرها خواهیم داشت.
        اتاق بازی شانزدهم با تجربه Crash Bandicoot عنوان محبوب سال های نه چندان دور پلی استیشن آغاز می شود. یه سر به پیست کارتینگ می زنیم و یه گپ و گفت باحال راجع به بازی ها می کنیم. با یه گزارش اختصاصی از پاساژ پایتخت تهران همراه شما هستیم و نهایتا یه غافلگیری برای دوستداران ایکس باکس و اکشن فیگرها خواهیم داشت.
      • اتاق بازی پانزدهم با بررسی جدیدترین بسته الحاقی Elder Scrolls Online یعنی Morrowind همراه خواهد بود. علاوه بر این، در بخش های ۱۲۰ ثانیه و تاپ ۵ به مرور تاریخچه و بهترین های سبک MMO RPG می پردازیم. در ادامه با رونمایی اختصاصی از بخش کلن بازی محبوب Quiz of Kings همراه شما هستیم و نهایتا به مرور مهم ترین اخبار صنعت بازی در هفته ای که گذشت می پردازیم.
        اتاق بازی پانزدهم با بررسی جدیدترین بسته الحاقی Elder Scrolls Online یعنی Morrowind همراه خواهد بود. علاوه بر این، در بخش های ۱۲۰ ثانیه و تاپ ۵ به مرور تاریخچه و بهترین های سبک MMO RPG می پردازیم. در ادامه با رونمایی اختصاصی از بخش کلن بازی محبوب Quiz of Kings همراه شما هستیم و نهایتا به مرور مهم ترین اخبار صنعت بازی در هفته ای که گذشت می پردازیم.
      • اتاق بازی چهاردهم به فاصله چند روز پس از پایان رسمی نمایشگاه E3، بزرگ ترین نمایشگاه بازی سال منتشر می شود. در این قسمت با ۷ کارشناس اتاق بازی در قالبی مستندگونه به بررسی نمایشگاه امسال می پردازیم. هم چنین تصاویر اختصاصی اتاق بازی از محل برگزاری نمایشگاه و مرور حواشی رویداد، از دیگر بخش های این برنامه خواهند بود.
        اتاق بازی چهاردهم به فاصله چند روز پس از پایان رسمی نمایشگاه E3، بزرگ ترین نمایشگاه بازی سال منتشر می شود. در این قسمت با ۷ کارشناس اتاق بازی در قالبی مستندگونه به بررسی نمایشگاه امسال می پردازیم. هم چنین تصاویر اختصاصی اتاق بازی از محل برگزاری نمایشگاه و مرور حواشی رویداد، از دیگر بخش های این برنامه خواهند بود.
      • اتاق بازی سیزدهم به اولین دوره از تهران گیم کانونشن اختصاص دارد. نخستین رویداد بین المللی حوزه بازی در خاورمیانه. ضمن بررسی تاریخچه این رویداد، از چگونگی برگزاری آن نیز باخبر می شویم. تازه های صنعت بازی در هفته ای که گذشت و هم چنین ترفندهای Tekken 7 از دیگر بخش های این قسمت خواهند بود.
        اتاق بازی سیزدهم به اولین دوره از تهران گیم کانونشن اختصاص دارد. نخستین رویداد بین المللی حوزه بازی در خاورمیانه. ضمن بررسی تاریخچه این رویداد، از چگونگی برگزاری آن نیز باخبر می شویم. تازه های صنعت بازی در هفته ای که گذشت و هم چنین ترفندهای Tekken 7 از دیگر بخش های این قسمت خواهند بود.
      • اتاق بازی دوازدهم با بررسی Injustice 2 عنوان محبوب ژانر مبارزه ای آغاز می شود. در ادامه با بررسی دقیق تر عنوان خوش ساخت Little Nightmares با شما خواهیم بود. همچنین رونمایی اختصاصی از بازی دنده دو ترافیک را نیز در این قسمت خواهیم داشت. اخبار بازی های ویدئویی و همچنین مرور حواشی رویداد TGC از دیگر بخش های برنامه خواهند بود
        اتاق بازی دوازدهم با بررسی Injustice 2 عنوان محبوب ژانر مبارزه ای آغاز می شود. در ادامه با بررسی دقیق تر عنوان خوش ساخت Little Nightmares با شما خواهیم بود. همچنین رونمایی اختصاصی از بازی دنده دو ترافیک را نیز در این قسمت خواهیم داشت. اخبار بازی های ویدئویی و همچنین مرور حواشی رویداد TGC از دیگر بخش های برنامه خواهند بود
      • اتاق بازی یازدهم با بررسی بهترین های سبک شوتر اول شخص در زیرشاخه آنلاین همراه خواهد بود. شناخت بهترین های این سبک، مرور تاریخچه، بحث چالشی در رابطه با علت محبوبیت آن از جمله آیتم های این قسمت هستند. از Battlefield تا Call of Duty و Halo و Overwatch تو این قسمت انتظار بیننده های اتاق بازی رو می کشن.
        اتاق بازی یازدهم با بررسی بهترین های سبک شوتر اول شخص در زیرشاخه آنلاین همراه خواهد بود. شناخت بهترین های این سبک، مرور تاریخچه، بحث چالشی در رابطه با علت محبوبیت آن از جمله آیتم های این قسمت هستند. از Battlefield تا Call of Duty و Halo و Overwatch تو این قسمت انتظار بیننده های اتاق بازی رو می کشن.
      • در این قسمت از اتاق بازی به بررسی What Remains of Edith Finch می پردازیم، بهترین های این ژانر رو مرور می کنیم و تو بخش ۱۲۰ ثانیه هم با تاریخچه اش آشنا می شیم. اعلام برندگان مسابقه گل های FIFA و PES در کنار بررسی هدست گیمینگ MSI بخش های دیگر برنامه هستند.
        در این قسمت از اتاق بازی به بررسی What Remains of Edith Finch می پردازیم، بهترین های این ژانر رو مرور می کنیم و تو بخش ۱۲۰ ثانیه هم با تاریخچه اش آشنا می شیم. اعلام برندگان مسابقه گل های FIFA و PES در کنار بررسی هدست گیمینگ MSI بخش های دیگر برنامه هستند.
      • اتاق بازی نهم با بررسی جدیدترین ساخته استودیو آرکین یعنی Prey همراه است. علاوه بر این، ترفندهای Persona 5 برای بهتر شدن در روند این عنوان را مرور می کنیم و در بخش پی سی گیمینگ هم به بررسی مادربردهای MSI B250 GAMING PRO CARBON را خواهیم داشت.
        اتاق بازی نهم با بررسی جدیدترین ساخته استودیو آرکین یعنی Prey همراه است. علاوه بر این، ترفندهای Persona 5 برای بهتر شدن در روند این عنوان را مرور می کنیم و در بخش پی سی گیمینگ هم به بررسی مادربردهای MSI B250 GAMING PRO CARBON را خواهیم داشت.
      • اتاق بازی هشتم، با تجربه ی نسخه آلفا بازی Sundered آغاز می شود. نسخه ای که مستقیما توسط سازنده در اختیار اتاق بازی قرار گرفته. بررسی بازی موبایلی CSR 2، اولین قسمت آیتم نبرد خیابانی و بررسی پایان مخفی Inside از دیگر بخش های اتاق بازی هشتم خواهند بود.
        اتاق بازی هشتم، با تجربه ی نسخه آلفا بازی Sundered آغاز می شود. نسخه ای که مستقیما توسط سازنده در اختیار اتاق بازی قرار گرفته. بررسی بازی موبایلی CSR 2، اولین قسمت آیتم نبرد خیابانی و بررسی پایان مخفی Inside از دیگر بخش های اتاق بازی هشتم خواهند بود.
      • در این قسمت از اتاق بازی به بررسی جدیدترین بازی ژانر وحشت Outlast 2 می پردازیم و به همین بهانه، ۵ بازی برتر این ژانر را هم مرور می کنیم. ترفندهای Clash Royale و اخبار دنیای بازی ها، دیگر آیتم های این قسمت هستند.
        در این قسمت از اتاق بازی به بررسی جدیدترین بازی ژانر وحشت Outlast 2 می پردازیم و به همین بهانه، ۵ بازی برتر این ژانر را هم مرور می کنیم. ترفندهای Clash Royale و اخبار دنیای بازی ها، دیگر آیتم های این قسمت هستند.
      • در این قسمت از اتاق بازی ضمن مرور تاریخچه ی استودیو بایوور، به بررسی کامل جدیدترین ساخته ی این تیم یعنی Mass Effect: Andromeda می پردازد. تازه ترین اخبار دنیای بازی های ویدئویی، بررسی بازی های موبایلی استودیو کینگ و البته پی سی گیمینگ، از دیگر بخش های این قسمت خواهند بود.
        در این قسمت از اتاق بازی ضمن مرور تاریخچه ی استودیو بایوور، به بررسی کامل جدیدترین ساخته ی این تیم یعنی Mass Effect: Andromeda می پردازد. تازه ترین اخبار دنیای بازی های ویدئویی، بررسی بازی های موبایلی استودیو کینگ و البته پی سی گیمینگ، از دیگر بخش های این قسمت خواهند بود.
      • در این قسمت از اتاق بازی برنامه ای برای سخت ترین بازی چند سال اخیر صنعت بازی، Dark Souls تدارک دیده است. علاوه بر این، مصاحبه ی اختصاصی عضو ایرانی استودیو سازنده این عنوان را هم در این برنامه داریم و در بخش پی سی گیمینگ هم به مرور ویژگی های بهترین بنچ مارک های موجود می پردازیم و در ادامه با تازه های دنیای بازی ها میزبان شما هستیم.
        در این قسمت از اتاق بازی برنامه ای برای سخت ترین بازی چند سال اخیر صنعت بازی، Dark Souls تدارک دیده است. علاوه بر این، مصاحبه ی اختصاصی عضو ایرانی استودیو سازنده این عنوان را هم در این برنامه داریم و در بخش پی سی گیمینگ هم به مرور ویژگی های بهترین بنچ مارک های موجود می پردازیم و در ادامه با تازه های دنیای بازی ها میزبان شما هستیم.
      • در این قسمت از اتاق بازی با ترفندهای Nier همراه شما خواهیم بود و با بخش محبوب سلاطین همراه به بررسی یک استودیو بزرگ بازی های موبایل می پردازیم. در ۱۲۰ ثانیه کارنامه خالق Fable را بررسی می کنیم و البته رکورددار اورکلاک ایران، مهمان این قسمت ما خواهد بود.
        در این قسمت از اتاق بازی با ترفندهای Nier همراه شما خواهیم بود و با بخش محبوب سلاطین همراه به بررسی یک استودیو بزرگ بازی های موبایل می پردازیم. در ۱۲۰ ثانیه کارنامه خالق Fable را بررسی می کنیم و البته رکورددار اورکلاک ایران، مهمان این قسمت ما خواهد بود.
      loader

      دیدگاه‌های سریال اتاق بازی

      دیدگاه ها
      • فصل ها
      • قسمت ها
      • بازگشت
      • فیلیمو ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
        _spoil :no__

        ما دیدگاهت را به تیم ساخت و انتخاب فیلم و سریال ها، مستقیما منتقل می کنیم.

    • لوگوفیلیمو
      فیلیموتور فیلیموتور​، یه گشت‌وگذار جذاب!

      چند ثانیه از هر فیلم و سریال رو برش زدیم. ​​بگرد و علاقه‌ت رو پیدا کن.

      برای شروع تور، رو به بالا بکشید.
      فیلیموتور

      همه تورهای مربوط به این سریال را تماشا کردید.

      باز هم تور داریم؟