بستن
تاریخچه جستجو
      کارتون دنده چپ

      کارتون دنده چپ

      مناسب برای بالای 18 سال
      قسمت‌های
      دنده چپ
      مرتب سازی
      • از اول به آخر
      • از آخر به اول
      • مافیای شهر هر کدام دنبال بدست آوردن واکسن کرونا هستند و هیچ کس تصور نمی کند بارش بادنجان با ماجرای واکسن کرونا پیوندخورده است. یکی برای کمک به مردم و دیگری برای تسلط و حکومت بر جهان. در این میان داستان عشقی رخ می دهد و بر جریان کشف و آزمایش واکسن سایه می اندازد. مافیا شیرین دختر دانشمند را می دزدند و خسرو بدنبال شیرین با مافیا می جنگد.
        مافیای شهر هر کدام دنبال بدست آوردن واکسن کرونا هستند و هیچ کس تصور نمی کند بارش بادنجان با ماجرای واکسن کرونا پیوندخورده است. یکی برای کمک به مردم و دیگری برای تسلط و حکومت بر جهان. در این میان داستان عشقی رخ می دهد و بر جریان کشف و آزمایش واکسن سایه می اندازد. مافیا شیرین دختر دانشمند را می دزدند و خسرو بدنبال شیرین با مافیا می جنگد.
      • فرمان کرونا گرفته است و مقصر اصلی را کسانی می داند که ماسک و مواد ضدعفونی کننده را احتکار کرده اند. قیصر وارد می شود و با فداکاری دست محتکرین را رو و آنها را رسوا می کند.
        فرمان کرونا گرفته است و مقصر اصلی را کسانی می داند که ماسک و مواد ضدعفونی کننده را احتکار کرده اند. قیصر وارد می شود و با فداکاری دست محتکرین را رو و آنها را رسوا می کند.
      • جوکر توسط نا مادری اش دزدیده شده است و قربانی آزمایشات مافیای دارو به سرکردگی دونالد قمارباز شده است. دونالد قمارباز با ساخت ویروس کرونا قصد دارد مردم شهر را به زانو درآورد. جوکر با دختری آشنا می شود که در حال مبارزه با کرونا است. جوکر از راز ویروس کرونا با خبر میشود. دختر توسط ماموران دونالد کشته میشود. جوکر تصمیم می گیرد راه دختر را ادامه دهد و مردم را از راز ویروس کرونا و راه اصلی مبارزه با آن مطلع کند.
        جوکر توسط نا مادری اش دزدیده شده است و قربانی آزمایشات مافیای دارو به سرکردگی دونالد قمارباز شده است. دونالد قمارباز با ساخت ویروس کرونا قصد دارد مردم شهر را به زانو درآورد. جوکر با دختری آشنا می شود که در حال مبارزه با کرونا است. جوکر از راز ویروس کرونا با خبر میشود. دختر توسط ماموران دونالد کشته میشود. جوکر تصمیم می گیرد راه دختر را ادامه دهد و مردم را از راز ویروس کرونا و راه اصلی مبارزه با آن مطلع کند.
      loader

      دیدگاه‌های انیمیشن دنده چپ

      دیدگاه ها
      • فصل ها
      • قسمت ها
      • بازگشت
      • فیلیمو ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
        _spoil :no__

        ما دیدگاهت را به تیم ساخت و انتخاب فیلم و سریال ها، مستقیما منتقل می کنیم.

    • لوگوفیلیمو
      فیلیموتور فیلیموتور​، یه گشت‌وگذار جذاب!

      چند ثانیه از هر فیلم و سریال رو برش زدیم. ​​بگرد و علاقه‌ت رو پیدا کن.

      برای شروع تور، رو به بالا بکشید.
      فیلیموتور

      همه تورهای مربوط به این سریال را تماشا کردید.

      باز هم تور داریم؟