بستن
تاریخچه جستجو
      سریال هم گناه

      سریال هم گناه

      6.8 /10
      مناسب برای بالای 18 سال
      قسمت‌های
      هم گناه
      مرتب سازی
      • از اول به آخر
      • از آخر به اول
      loader

      سایر عوامل سریال هم گناه

      نقد‌های سریال هم گناه

      • قسمت آخر سریال «همگناه» رکورد شکست

        با پخش قسمت آخر سریال «همگناه» در شبکه نمایش خانگی در روز دوشنبه ۲۷ مردادماه، فیلیمو از ثبت رکورد تماشا معادل ۲۰ میلیون دقیقه در فاصله ۸ صبح تا ۱۲ شب روز اول انتشار برای این سریال خبر داد.

        به گزارش روابط عمومی فیلیمو و با بررسی میزان دقیقه تماشای قسمت آخر «هم گناه» تا انتهای روز دوشنبه، به پایان رسیدن این سریال با ثبت رکورد بیست میلیون دقیقه تماشا در روز اول انتشار همراه بود. برای اولین بار است که گذشتن از مرز بیست میلیون دقیقه تماشا برای قسمت آخر یک سریال و در یک روز رقم می خورد و «همگناه» با روند روبه رشدی که در طول زمان انتشار داشته توانسته این رکود را به نام خود ثبت کند. پیش از این نیز این مجموعه در بازه های زمانی متفاوت از جمله پایان فصل اول، بیش از ۱۰ میلیون دقیقه تماشا در کمتر از یک روز را ثبت کرده بود که تازه ترین آمار ثبت شده نشان از رشد دو برابری مخاطبان و جابجا کردن رکورد خود در فیلیمو دارد. همچنین قسمت ۲۳ این مجموعه در روز اول انتشار عدد ۱۶ میلیون دقیقه تماشا را ثبت کرده است.

      • به مناسبت روز جهانی عصای سفید؛ نسخه ویژه نابینایان سریال «همگناه» با صدای گلاره عباسی منتشر می شود

        سوینا با همکاری فیلیمو به مناسبت روز جهانی عصای سفید، نسخه ویژه نابینایان سریال «همگناه» به تهیه کنندگی و کارگردانی مصطفی کیایی را با صدای گلاره عباسی منتشر می کند.

      • به بهانه حضور احسان کرمی در جمع بازیگران «همگناه»؛ همیشه حاضر در صحنه ها

        این روزها سریال «همگناه» در حال پخش است و با استقبال هم مواجه شده؛ سریالی که مهمترین عناصر آن، خطوط داستانی تودرتو و شخصیت های متعدد است که مسیر قصه شان به هم گره می خورد. بی شک، بدون انتخاب درست بازیگران ، چنین ساختاری نمی توانست نتیجه بخش باشد و «همگناه» از این نظر جای بحث دارد که در انتخاب بازیگران رویکرد متنوع و تازه ای را در پیش گرفته که باعث شده تا سریال، ترکیبی باشد از ستارگان روز، بازیگران کهنه کار، تئاتری های باسابقه و چهره های تازه. یکی از انتخاب های قابل توجه سریال استفاده از احسان کرمی در نقش امین است که خط داستانی خاص خود را دارد.
        در ادامه، با فیلیمو شات همراه باشید برای پرداخت بیشتر به بحث انتخاب بازیگران و حضور احسان کرمی در «همگناه».

      • نشست خبری سریال «همگناه»؛ گزارش اختصاصی فیلیمو شات

        پردیس تئاتر باغ کتاب تهران، روز یکشنبه یازدهم خردادماه ۹۹میزبان اهالی رسانه برای برگزاری یک نشست خبری با حضور بازیگران و عوامل سریال «همگناه» بود. سریالی که از اسفندماه ۹۸ به شبکه نمایش خانگی آمد و طرفداران فراوانی پیدا کرد. فصل اول «همگناه» به پایان رسیده و پخش فصل دوم آن از صبح روز دوازدهم خرداد ۹۹ در فیلیمو آغاز شده است.
        «هم گناه» اولین تجربه سریال سازی مصطفی کیایی است. او که پیش از این مخاطب خود را در حوزه سینما پیدا کرده بود، با ساخت اولین سریالش نشان داد که می تواند طیف جدیدی از تماشاگران را جذب کند و برای هفته های متوالی درگیر اثرش نگه دارد. کیایی که با ساخت آثار پرمخاطب سینمایی، همچون «مطرب» (که پرفروش ترین فیلم سال گذشته بود)، «بارکد»، «چهارراه استانبول»، «عصر یخبندان» و «خط ویژه» ثابت کرده بود نبض مخاطب را در دست دارد، با ساخت «هم گناه» نشان داد که می تواند یک داستان پیچیده با شخصیت های متعدد را روایت کند. این سریال، به داستان خانواده پرجمعیت صبوری می پردازد که هریک از اعضای آن ماجرایی منحصربه فرد دارد.

      دیدگاه‌های سریال هم گناه

      دیدگاه ها
      • فصل ها
      • قسمت ها
      • بازگشت
      • فیلیمو ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
        _spoil :no__

        ما دیدگاهت را به تیم ساخت و انتخاب فیلم و سریال ها، مستقیما منتقل می کنیم.

    • لوگوفیلیمو
      فیلیموتور فیلیموتور​، یه گشت‌وگذار جذاب!

      چند ثانیه از هر فیلم و سریال رو برش زدیم. ​​بگرد و علاقه‌ت رو پیدا کن.

      برای شروع تور، رو به بالا بکشید.
      فیلیموتور

      همه تورهای مربوط به این سریال را تماشا کردید.

      باز هم تور داریم؟