بستن
تاریخچه جستجو
      سریال با هم

      سریال با هم

      مناسب برای بالای 18 سال
      قسمت‌های
      با هم
      مرتب سازی
      • از اول به آخر
      • از آخر به اول
      • موانع فرهنگی قابل توجهی بر سر راه شناسایی زنان مبتلا به بیماری های خونریزی دهنده ارثی وجود دارد؛ اما این موضوع چرا تا این اندازه مهم است و باید به آن توجه کنیم؟ زنانی هستند که ممکن است پریودهای طولانی مدتی را به سبب ابتلا به این بیماری ها تجربه کنند که این تجربه زندگی روزمره آنها را تحت تاثیر قرار می دهد و درست به همین دلیل است که شناسایی و به دنبال آن درمان، اهمیتی حیاتی پیدا می کند. شکاف های فرهنگی و تابو بودن صحبت درباره پریود به این مشکلات دامن می زند.
        موانع فرهنگی قابل توجهی بر سر راه شناسایی زنان مبتلا به بیماری های خونریزی دهنده ارثی وجود دارد؛ اما این موضوع چرا تا این اندازه مهم است و باید به آن توجه کنیم؟ زنانی هستند که ممکن است پریودهای طولانی مدتی را به سبب ابتلا به این بیماری ها تجربه کنند که این تجربه زندگی روزمره آنها را تحت تاثیر قرار می دهد و درست به همین دلیل است که شناسایی و به دنبال آن درمان، اهمیتی حیاتی پیدا می کند. شکاف های فرهنگی و تابو بودن صحبت درباره پریود به این مشکلات دامن می زند.
      • این دو زن، نماینده بسیاری از زنان هستند که محدودیت را به فرصت تبدیل کردند، نه تنها برای خود بلکه برای بسیاری از زنان دیگر نیز بستری مناسب جهت توسعه کسب و کارشان فراهم کرده اند.
        این دو زن، نماینده بسیاری از زنان هستند که محدودیت را به فرصت تبدیل کردند، نه تنها برای خود بلکه برای بسیاری از زنان دیگر نیز بستری مناسب جهت توسعه کسب و کارشان فراهم کرده اند.
      • شما چقدر به بدن خود توجه می کنید؟ بسیاری از ما به بی خوابی، کار زیاد و ... عادت داریم و آن را نشانی از قدرت خود می دانیم، اما اگر بدانیم که همه ی این کارها روزی سلامت ما را برای همیشه به مخاطره خواهد انداخت باز به آنها ادامه خواهیم داد؟ در این برنامه خانم دکتر آتنا ناصری و خانم آذر قربانی با شما از سبک زندگی سالم و چگونگی پشت سرگذاشتن بیماری های سخت سخن خواهند گفت
        شما چقدر به بدن خود توجه می کنید؟ بسیاری از ما به بی خوابی، کار زیاد و ... عادت داریم و آن را نشانی از قدرت خود می دانیم، اما اگر بدانیم که همه ی این کارها روزی سلامت ما را برای همیشه به مخاطره خواهد انداخت باز به آنها ادامه خواهیم داد؟ در این برنامه خانم دکتر آتنا ناصری و خانم آذر قربانی با شما از سبک زندگی سالم و چگونگی پشت سرگذاشتن بیماری های سخت سخن خواهند گفت
      • گاهی کسب وکارها از احساس یک نیاز به وجود می آید؛ بنیان گذاران کسب و کار، برای برآورده کردن نیاز خود دست به تولید محصولی می زنند که با استقبال افراد دیگر مواجه می شوند و به این ترتیب، از تولید برای نیاز شخصی به عرصه ی تولید برای فروش به مخاطبان و علاقمندان می رسد، این داستان تاسیس برند نورا توسط خانم ها سارا ملکی و مریم تاج گردون، طراحان تخصصی لباس پوشیده، است.
        گاهی کسب وکارها از احساس یک نیاز به وجود می آید؛ بنیان گذاران کسب و کار، برای برآورده کردن نیاز خود دست به تولید محصولی می زنند که با استقبال افراد دیگر مواجه می شوند و به این ترتیب، از تولید برای نیاز شخصی به عرصه ی تولید برای فروش به مخاطبان و علاقمندان می رسد، این داستان تاسیس برند نورا توسط خانم ها سارا ملکی و مریم تاج گردون، طراحان تخصصی لباس پوشیده، است.
      • آیا می دانید ایران در میان ده کشور اول از نظر آمار انجام عمل های زیبایی است؟ در این برنامه با دو متخصص پوست، مو و زیبایی، آقای دکتر نیل فروش زاده و خانم دکتر ذوالقدر به بحثی چالشی در مورد زیبایی پرداخته ایم.شاید زیبایی اعتماد به نفس ایجاد کند اما انجام بیش از حد آن آسیب رسان است این را دکتر نیل فروش زاده یکی از برجسته ترین متخصصان زیبایی می گوید! به نظر شما حد زیبایی کجاست؟ آیا با انجام عمل های زیبایی موافقید؟ به نظر شما تعریف زیبایی چیست؟
        آیا می دانید ایران در میان ده کشور اول از نظر آمار انجام عمل های زیبایی است؟ در این برنامه با دو متخصص پوست، مو و زیبایی، آقای دکتر نیل فروش زاده و خانم دکتر ذوالقدر به بحثی چالشی در مورد زیبایی پرداخته ایم.شاید زیبایی اعتماد به نفس ایجاد کند اما انجام بیش از حد آن آسیب رسان است این را دکتر نیل فروش زاده یکی از برجسته ترین متخصصان زیبایی می گوید! به نظر شما حد زیبایی کجاست؟ آیا با انجام عمل های زیبایی موافقید؟ به نظر شما تعریف زیبایی چیست؟
      • در این مرز و بوم، زنانی را داریم که توانسته اند مفهوم ارزشمند با هم بودن را محقق کنند درست مثل خانم مونسان، مهمان این برنامه ی با هم؛ کسی که با خود فکر کرد چرا خانم ها در خانه بیکار بمانند و همین فکر و در ادامه ی آن تلاش، باعث شکل گیری یک تعاونی شد. این تعاونی نه تنها، برای بسیاری از افراد ایجاد اشتغال کرد، بلکه، یکی از روش های سنتی حوله بافی که در حال فراموشی بود را احیا کرد! این داستان شنیدنی را از دست ندهید!
        در این مرز و بوم، زنانی را داریم که توانسته اند مفهوم ارزشمند با هم بودن را محقق کنند درست مثل خانم مونسان، مهمان این برنامه ی با هم؛ کسی که با خود فکر کرد چرا خانم ها در خانه بیکار بمانند و همین فکر و در ادامه ی آن تلاش، باعث شکل گیری یک تعاونی شد. این تعاونی نه تنها، برای بسیاری از افراد ایجاد اشتغال کرد، بلکه، یکی از روش های سنتی حوله بافی که در حال فراموشی بود را احیا کرد! این داستان شنیدنی را از دست ندهید!
      • با افزایش نرخ زنان سرپرست خانوار، مادران مجبور هستند، بخش زیادی از مسئولیت اقتصادی خانواده را بر عهده بگیرند، مادرانی که محور مدیریت عاطفی نیزهستند، زنان جوانی که مجبورمی شوند این دو مسئولیت را با هم بر عهده بگیرند اما تجربه و مهارت کافی در حوزه ی کسب و کار ندارند.
        با افزایش نرخ زنان سرپرست خانوار، مادران مجبور هستند، بخش زیادی از مسئولیت اقتصادی خانواده را بر عهده بگیرند، مادرانی که محور مدیریت عاطفی نیزهستند، زنان جوانی که مجبورمی شوند این دو مسئولیت را با هم بر عهده بگیرند اما تجربه و مهارت کافی در حوزه ی کسب و کار ندارند.
      • در این برنامه میزبان خانم شیوا الله وردی هستیم و پیرامون موضوعی جالب، یعنی موسیقی کودکان صحبت کردیم. موسیقی کودک، سن نمی شناسد، حتی بسیاری از محققان می گوید قبل از تولد کودک آن آموزش می تواند شکل بگیرید، مادری که موسیقی گوش می کند، با آن همراه است و در دوران بارداری نیز به موسیقی گوش می دهد، کودک از به دنیا آمدنش به صورت ناخودآگاه با موسیقی و ریتم آشنا است.
        در این برنامه میزبان خانم شیوا الله وردی هستیم و پیرامون موضوعی جالب، یعنی موسیقی کودکان صحبت کردیم. موسیقی کودک، سن نمی شناسد، حتی بسیاری از محققان می گوید قبل از تولد کودک آن آموزش می تواند شکل بگیرید، مادری که موسیقی گوش می کند، با آن همراه است و در دوران بارداری نیز به موسیقی گوش می دهد، کودک از به دنیا آمدنش به صورت ناخودآگاه با موسیقی و ریتم آشنا است.
      • آقای سهیل رضایی را از برنامه های پیش، حتما به خاطر دارید، ایشان همراه با خانم محمودی با 31 سال سابقه ی مدیریت مدارس در مقاطع مختلف از مهمانان این برنامه ی با هم هستند. مهمانانی که پیرامون چالش های سیستم آموزشی ایران صحبت کردند. آنچه امروز در نظام آموزشی در بسیار از کشورها مورد توجه کارشناسان قرار گرفته، تقویت مهارت های زندگی است، از آنجا که همواره تعریف سواد دستخوش تغییر می شود، بی تردید مدارس نیز باید در راستای تقویت سواد با توجه به تعاریف جدید قدم بردارند، نکته ی دیگر که حائز اهمیت است، چگونه آموختن است.
        آقای سهیل رضایی را از برنامه های پیش، حتما به خاطر دارید، ایشان همراه با خانم محمودی با 31 سال سابقه ی مدیریت مدارس در مقاطع مختلف از مهمانان این برنامه ی با هم هستند. مهمانانی که پیرامون چالش های سیستم آموزشی ایران صحبت کردند. آنچه امروز در نظام آموزشی در بسیار از کشورها مورد توجه کارشناسان قرار گرفته، تقویت مهارت های زندگی است، از آنجا که همواره تعریف سواد دستخوش تغییر می شود، بی تردید مدارس نیز باید در راستای تقویت سواد با توجه به تعاریف جدید قدم بردارند، نکته ی دیگر که حائز اهمیت است، چگونه آموختن است.
      • این برنامه ی با هم میزبان یکی از مفاخر ایران است، خانم دکتر سهیلا کردستانی، بانوی برگزیده ی صنعت در سال 1398؛ این استاد تمام دانشگاه امیرکبیر، کارآفرینی پرآوازه است و با تاسیس کیتوتک، تولیداتی تخصصی را بر پایه ی یک تکنولوژی منحصربه فرد برپایه ی بیوپلیمرهای طبیعی که به آن دست پیدا کرده بودند به بازار ارائه می دهد. کسب و کاری که نتیجه ی تحقیقات و تلاش های مستمر در طول سالیان بر روی منابع طبیعی ایران بوده است. آوازه ی این تکنولوژی و پانسمان های نوین به چندین کشور اروپایی نیز رسیده است.
        این برنامه ی با هم میزبان یکی از مفاخر ایران است، خانم دکتر سهیلا کردستانی، بانوی برگزیده ی صنعت در سال 1398؛ این استاد تمام دانشگاه امیرکبیر، کارآفرینی پرآوازه است و با تاسیس کیتوتک، تولیداتی تخصصی را بر پایه ی یک تکنولوژی منحصربه فرد برپایه ی بیوپلیمرهای طبیعی که به آن دست پیدا کرده بودند به بازار ارائه می دهد. کسب و کاری که نتیجه ی تحقیقات و تلاش های مستمر در طول سالیان بر روی منابع طبیعی ایران بوده است. آوازه ی این تکنولوژی و پانسمان های نوین به چندین کشور اروپایی نیز رسیده است.
      • در ایران کودکان بسیاری به اوتیسم مبتلا هستند، اما آمار دقیقی در دست نداریم؛ خانواده هایی که فرزند اوتیستیک دارند، با نیازهای خاصی مواجه هستند که برای تامین آنها حمایت نهادهای دولتی از جمله وزارت بهداشت از انجمن های فعال در این حوزه مورد نیاز است. اما نکته ی جالب توجه این است که اختلال اوتیسم در هیچ کدام از سطوح بیماری ها نمی گنجد. انجمن اوتیسم ایران تلاش بسیاری کرد تا سرانجام اوتیسم در فهرست بیماری های خاص قرار بگیرد، اما هنوز سرفصل بوجه ی جداگانه ای به این اختلال اختصاص داده نشده است.
        در ایران کودکان بسیاری به اوتیسم مبتلا هستند، اما آمار دقیقی در دست نداریم؛ خانواده هایی که فرزند اوتیستیک دارند، با نیازهای خاصی مواجه هستند که برای تامین آنها حمایت نهادهای دولتی از جمله وزارت بهداشت از انجمن های فعال در این حوزه مورد نیاز است. اما نکته ی جالب توجه این است که اختلال اوتیسم در هیچ کدام از سطوح بیماری ها نمی گنجد. انجمن اوتیسم ایران تلاش بسیاری کرد تا سرانجام اوتیسم در فهرست بیماری های خاص قرار بگیرد، اما هنوز سرفصل بوجه ی جداگانه ای به این اختلال اختصاص داده نشده است.
      • نسل جدید، فرزندان عصر دیجیتال هستند، آنها با شرایط متفاوتی بزرگ شده اند و تفاوت های بسیاری با نسل پیشین خود و به ویژه مادرها و پدرهایشان دارند؛ اما سوال اینجاست که چگونه می توانند الگوی مناسبی برای تربیت و آموزش مهارت های زندگی به فرزند باشند؟ آیا نظام آموزشی ما محیطی مناسب برای فرزندان ایجاد کرده و یا تنها با ایجاد فضای رقابتی و تاکید صرف بر مسایل آموزشی فضایی رقابتی و نامناسب را ایجاد می کنند؟ آنچه بسیار مهم است، آموزش والدین و افزایش آگاهی آنها برای درک بهتر شرایط، تفاوت ها و نیازهای نسل جدید است.
        نسل جدید، فرزندان عصر دیجیتال هستند، آنها با شرایط متفاوتی بزرگ شده اند و تفاوت های بسیاری با نسل پیشین خود و به ویژه مادرها و پدرهایشان دارند؛ اما سوال اینجاست که چگونه می توانند الگوی مناسبی برای تربیت و آموزش مهارت های زندگی به فرزند باشند؟ آیا نظام آموزشی ما محیطی مناسب برای فرزندان ایجاد کرده و یا تنها با ایجاد فضای رقابتی و تاکید صرف بر مسایل آموزشی فضایی رقابتی و نامناسب را ایجاد می کنند؟ آنچه بسیار مهم است، آموزش والدین و افزایش آگاهی آنها برای درک بهتر شرایط، تفاوت ها و نیازهای نسل جدید است.
      • پری ملکی گروه موسیقی خنیا را راه اندازی کرده، سال های سال است که آواز می خواند و ساز می زند، او از محضر استادهای بسیاری استفاده کرد و خود، استادی بی نظیر بوده که شاگردان بسیاری را پرورش داده است؛ همه ی ما می دانیم که فعالیت به عنوان یک زن در عرصه ی موسیقی ایرانی با دشواری ها و چالش های بسیاری روبه رو است، اما پری ملکی بی آنکه ناامید شود، با تلاش و پشتکار، سخت هایی بسیاری را پشت سرگذاشت تا اولین بانوی ایرانی باشد که مجوز اجرای کنسرت را دریافت کرده است.
        پری ملکی گروه موسیقی خنیا را راه اندازی کرده، سال های سال است که آواز می خواند و ساز می زند، او از محضر استادهای بسیاری استفاده کرد و خود، استادی بی نظیر بوده که شاگردان بسیاری را پرورش داده است؛ همه ی ما می دانیم که فعالیت به عنوان یک زن در عرصه ی موسیقی ایرانی با دشواری ها و چالش های بسیاری روبه رو است، اما پری ملکی بی آنکه ناامید شود، با تلاش و پشتکار، سخت هایی بسیاری را پشت سرگذاشت تا اولین بانوی ایرانی باشد که مجوز اجرای کنسرت را دریافت کرده است.
      • این روزها صنعت مد، صنعتی پررونق و مورد توجه در سراسر دنیا است؛ اما وضعیت این صنعت در کشور ما چگونه است؟ آیا ما ازظرفیت های بالای طراحان جوان و پرتوان ایرانی توانسته ایم به خوبی استفاده کنیم؟ افق های روشنی پیش روی این صنعت در کشور ما قرار دارد، نظر شما چیست؟ شما چقدر با طراحان ایرانی آشنا هستید؟ آیا شما هم از مخاطبان آنها هستید؟ در برنامه ی بعدی باهم، دو طراح جوان زوایای تازه ای از چالش های پیش روی این صنعت را ترسیم خواهند کرد!
        این روزها صنعت مد، صنعتی پررونق و مورد توجه در سراسر دنیا است؛ اما وضعیت این صنعت در کشور ما چگونه است؟ آیا ما ازظرفیت های بالای طراحان جوان و پرتوان ایرانی توانسته ایم به خوبی استفاده کنیم؟ افق های روشنی پیش روی این صنعت در کشور ما قرار دارد، نظر شما چیست؟ شما چقدر با طراحان ایرانی آشنا هستید؟ آیا شما هم از مخاطبان آنها هستید؟ در برنامه ی بعدی باهم، دو طراح جوان زوایای تازه ای از چالش های پیش روی این صنعت را ترسیم خواهند کرد!
      • « زنان ورزشکار کم تر دیده می شوند، اما همچنان با پشتکار به فعالیت خود ادامه می دهند!» در این برنامه به ورزش زنان پرداختیم، موضوعی که نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا امروز بسیار مورد توجه قرار گرفته و بسیاری از زنان ورزشکار برای ایجاد شرایط برابر در تلاش هستند!
        « زنان ورزشکار کم تر دیده می شوند، اما همچنان با پشتکار به فعالیت خود ادامه می دهند!» در این برنامه به ورزش زنان پرداختیم، موضوعی که نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا امروز بسیار مورد توجه قرار گرفته و بسیاری از زنان ورزشکار برای ایجاد شرایط برابر در تلاش هستند!
      • بسیاری از فروشگاه ها از عرضه محصولات این لی ممانعت می کنند، اما ما به تلاش ادامه می دهیم! چراکه به کیفیت محصولات خود باور داریم. شما با محصولات سینره و این لی آشنا هستید؟ محصولاتی طبیعی که در ایران تولید می شوند...
        بسیاری از فروشگاه ها از عرضه محصولات این لی ممانعت می کنند، اما ما به تلاش ادامه می دهیم! چراکه به کیفیت محصولات خود باور داریم. شما با محصولات سینره و این لی آشنا هستید؟ محصولاتی طبیعی که در ایران تولید می شوند...
      • این دومین قسمتی است که میزبان شقایق فراهانی هستیم تا بخشی دیگر از ناگفته های او را به گوش شما برسانیم. در این برنامه با شقایق فراهانی پیرامون فضای مجازی و به نمایش گذاشتن زندگی شخصی در فضای اینستاگرام صحبت کردیم...
        این دومین قسمتی است که میزبان شقایق فراهانی هستیم تا بخشی دیگر از ناگفته های او را به گوش شما برسانیم. در این برنامه با شقایق فراهانی پیرامون فضای مجازی و به نمایش گذاشتن زندگی شخصی در فضای اینستاگرام صحبت کردیم...
      • سینما گروه و گروه بندی شده است و یک اتاق فکری است که تصمیم می گیرد چه کسی مورد توجه قرار بگیرد، کی جایزه بگیرد و کی به جشنواره های خارجی برود...
        سینما گروه و گروه بندی شده است و یک اتاق فکری است که تصمیم می گیرد چه کسی مورد توجه قرار بگیرد، کی جایزه بگیرد و کی به جشنواره های خارجی برود...
      • انتظارات از خانواده و تعاریف پیرامون استقلال زنان تغییر کرده است، ما دیگر نمی توانیم با همان مکانیزم های قدیم در موقعیت های جدید حرکت کنیم، حالا وقت آن رسیده بسیاری از موضوعات را یاد بگیریم و از درون بسازیم....
        انتظارات از خانواده و تعاریف پیرامون استقلال زنان تغییر کرده است، ما دیگر نمی توانیم با همان مکانیزم های قدیم در موقعیت های جدید حرکت کنیم، حالا وقت آن رسیده بسیاری از موضوعات را یاد بگیریم و از درون بسازیم....
      • همه ما می دانیم که موسیقی زنان با محدودیت و مشکلاتی رو به رو است، اما این چالش ها چیست؟ ما زنان نیز خود سبب می شویم تا شرایط برای فعالان این عرصه سخت تر شود...
        همه ما می دانیم که موسیقی زنان با محدودیت و مشکلاتی رو به رو است، اما این چالش ها چیست؟ ما زنان نیز خود سبب می شویم تا شرایط برای فعالان این عرصه سخت تر شود...
      • محصولات کریستالی، محصولاتی خاص بوده که نیازمند ترکیب ظریف هنر و صنعت هستند. در این برنامه خانم منفرد از ناگفته های این مسیر برای زنان تولیدکننده می گوید...
        محصولات کریستالی، محصولاتی خاص بوده که نیازمند ترکیب ظریف هنر و صنعت هستند. در این برنامه خانم منفرد از ناگفته های این مسیر برای زنان تولیدکننده می گوید...
      • در این برنامه با هم موضوع نابرابری شغلی زنان را در سطوح ارشد مدیریتی از نگاه دو زن مدیر موفق بررسی خواهیم کرد....
        در این برنامه با هم موضوع نابرابری شغلی زنان را در سطوح ارشد مدیریتی از نگاه دو زن مدیر موفق بررسی خواهیم کرد....
      • ما زن ها باید همدیگه رو باور کنیم و هوای هم رو داشته باشیم ، این را آذر ماهی صفت می گوید کسی که همواره در تلاش برای یادگیری است و با تلنگر دخترش مسیر تازه ای را برای کسب و کارش در پیش می گیرد. «چالش های من در این راه زیبا نبود!» اما سولماز بیانی این چالش ها را به دست سازه هایی زیبا بدل کرد. سولماز جسارت داشت تا کارش را برای رشد بیشتر رها کرده و به شغلی بپردازد که خودش دوست دارد و انتخاب کرده!
        ما زن ها باید همدیگه رو باور کنیم و هوای هم رو داشته باشیم ، این را آذر ماهی صفت می گوید کسی که همواره در تلاش برای یادگیری است و با تلنگر دخترش مسیر تازه ای را برای کسب و کارش در پیش می گیرد. «چالش های من در این راه زیبا نبود!» اما سولماز بیانی این چالش ها را به دست سازه هایی زیبا بدل کرد. سولماز جسارت داشت تا کارش را برای رشد بیشتر رها کرده و به شغلی بپردازد که خودش دوست دارد و انتخاب کرده!
      • ما با هم می توانیم فعالیت تیمی را محقق کرده و با شایسته پروری و شایسته سالاری دستیابی به افق های موفقیت را محقق کنیم، چگونه؟ این برنامه می تواند دریچه های تازه ای را پیش رویتان می گشاید....
        ما با هم می توانیم فعالیت تیمی را محقق کرده و با شایسته پروری و شایسته سالاری دستیابی به افق های موفقیت را محقق کنیم، چگونه؟ این برنامه می تواند دریچه های تازه ای را پیش رویتان می گشاید....
      • در این برنامه ملیکا شریفی نیا از تجربه کیلوریزون با ما صحبت می کند، اینکه چطور توانست وزن کم کرده و تناسب اندام خود را حفظ کند. اگر شما هم دوست دارید تغییری در سبک زندگی خودتان ایجاد کنید دیدن این برنامه را از دست ندهید....
        در این برنامه ملیکا شریفی نیا از تجربه کیلوریزون با ما صحبت می کند، اینکه چطور توانست وزن کم کرده و تناسب اندام خود را حفظ کند. اگر شما هم دوست دارید تغییری در سبک زندگی خودتان ایجاد کنید دیدن این برنامه را از دست ندهید....
      • مریم دیباجی در اولین برنامه با هم،از ناگفته های زندگی شخصی و حرفه ایش می گوید...
        مریم دیباجی در اولین برنامه با هم،از ناگفته های زندگی شخصی و حرفه ایش می گوید...
      loader

      سایر عوامل سریال با هم

      دیدگاه‌های سریال با هم

      دیدگاه ها
      • فصل ها
      • قسمت ها
      • بازگشت
      • فیلیمو ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
        _spoil :no__

        ما دیدگاهت را به تیم ساخت و انتخاب فیلم و سریال ها، مستقیما منتقل می کنیم.

    • لوگوفیلیمو
      فیلیموتور فیلیموتور​، یه گشت‌وگذار جذاب!

      چند ثانیه از هر فیلم و سریال رو برش زدیم. ​​بگرد و علاقه‌ت رو پیدا کن.

      برای شروع تور، رو به بالا بکشید.
      فیلیموتور

      همه تورهای مربوط به این سریال را تماشا کردید.

      باز هم تور داریم؟