بستن
تاریخچه جستجو
      کارتون پسر دلفینی (مخصوص ناشنوایان)

      کارتون پسر دلفینی (مخصوص ناشنوایان)

      مناسب برای بالای 3 سال
      قسمت‌های
      پسر دلفینی (مخصوص ناشنوایان)
      مرتب سازی
      • از اول به آخر
      • از آخر به اول
      • یکی از کفچه ها در دام شامی می افتد و درحالیکه به مرکب آلوده شده با فرستادن پیامهای تلپاتی اشتباهی سعی در فریب و گیر انداختن پسر دلفینی دارد.
        یکی از کفچه ها در دام شامی می افتد و درحالیکه به مرکب آلوده شده با فرستادن پیامهای تلپاتی اشتباهی سعی در فریب و گیر انداختن پسر دلفینی دارد.
      • دلقک ماهی به خاطر اذیت کردن کوسه تنبیه می شود و زنگوله ای را به او وصل می کنند. او که دوست دارد زنگوله اش باز شود فریب شامی را می خورد و به دام اختاپوس می افتد.
        دلقک ماهی به خاطر اذیت کردن کوسه تنبیه می شود و زنگوله ای را به او وصل می کنند. او که دوست دارد زنگوله اش باز شود فریب شامی را می خورد و به دام اختاپوس می افتد.
      • خرچنگ فکر می کند ماهی ها هنگام بازی مرجان قرمزش را خراب کرده اند و به آن ها حمله می کند و کار بالا می گیرد؛ اما پسر دلفینی متوجه می شود که تقصیر ماهی ها نبوده و برای حل این مشکل دست به کار می شود.
        خرچنگ فکر می کند ماهی ها هنگام بازی مرجان قرمزش را خراب کرده اند و به آن ها حمله می کند و کار بالا می گیرد؛ اما پسر دلفینی متوجه می شود که تقصیر ماهی ها نبوده و برای حل این مشکل دست به کار می شود.
      • مارماهی که بر برق خود تسلط ندارد، باعث برق گرفتگی بقیه شده و فرار می کند. او که حالا فریب شاه‌میگو را خورده، به بهانه مفید بودن، برای تأمین برق تفنگ لیزری پیش اختاپوس رفته است. پسر و دلفین سفید نیز برای بازگرداندن مارماهی به آشغالدانی و خارزار می‌روند.
        مارماهی که بر برق خود تسلط ندارد، باعث برق گرفتگی بقیه شده و فرار می کند. او که حالا فریب شاه‌میگو را خورده، به بهانه مفید بودن، برای تأمین برق تفنگ لیزری پیش اختاپوس رفته است. پسر و دلفین سفید نیز برای بازگرداندن مارماهی به آشغالدانی و خارزار می‌روند.
      loader

      سایر عوامل انیمیشن پسر دلفینی (مخصوص ناشنوایان)

      دیدگاه‌های انیمیشن پسر دلفینی (مخصوص ناشنوایان)

      دیدگاه ها
      • فیلیمو ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
        _spoil :no__

        ما دیدگاهت را به تیم ساخت و انتخاب فیلم و سریال ها، مستقیما منتقل می کنیم.

    • لوگوفیلیمو
      فیلیموتور فیلیموتور​، یه گشت‌وگذار جذاب!

      چند ثانیه از هر فیلم و سریال رو برش زدیم. ​​بگرد و علاقه‌ت رو پیدا کن.

      برای شروع تور، رو به بالا بکشید.
      فیلیموتور

      همه تورهای مربوط به این سریال را تماشا کردید.

      باز هم تور داریم؟