بستن
تاریخچه جستجو
      کارتون پسر دلفینی

      کارتون پسر دلفینی

      مناسب برای بالای 3 سال
      راهنمای والدین برای انتخابی دقیق‌تر، در کدومو بخوانید
      ‌شنبه‌ها، ساعت 8 صبح
      قسمت‌های
      پسر دلفینی
      مرتب سازی
      • از اول به آخر
      • از آخر به اول
      • دندون عاشق حباب است به دلیل همین حباب خواری افراطی سبب صدمه به یک زوج ماهی که منتظر تولد تخم هایشان هستند می شود. حالا تنبیهش این است که تا موقع تولد آنها ساکت باشد اما به دام اختاپوس می افتد.
        دندون عاشق حباب است به دلیل همین حباب خواری افراطی سبب صدمه به یک زوج ماهی که منتظر تولد تخم هایشان هستند می شود. حالا تنبیهش این است که تا موقع تولد آنها ساکت باشد اما به دام اختاپوس می افتد.
      • آت آشغال های دریایی اسب دریایی باعث بروز مشکلی برای بادی می شود. لاک پشت او را دعوا کرده و تنبیهش می کند که آشغال ها را به آشغالدانی برگرداند اما او نه تنها این کار را نمیکند که با آلوده شدن به مرکب سیاه اختاپوس دردسرهای بیشتری درست می کند.
        آت آشغال های دریایی اسب دریایی باعث بروز مشکلی برای بادی می شود. لاک پشت او را دعوا کرده و تنبیهش می کند که آشغال ها را به آشغالدانی برگرداند اما او نه تنها این کار را نمیکند که با آلوده شدن به مرکب سیاه اختاپوس دردسرهای بیشتری درست می کند.
      • یکی از کفچه ها در دام شامی می افتد و درحالیکه به مرکب آلوده شده با فرستادن پیامهای تلپاتی اشتباهی سعی در فریب و گیر انداختن پسر دلفینی دارد.
        یکی از کفچه ها در دام شامی می افتد و درحالیکه به مرکب آلوده شده با فرستادن پیامهای تلپاتی اشتباهی سعی در فریب و گیر انداختن پسر دلفینی دارد.
      • دلقک ماهی به خاطر اذیت کردن کوسه تنبیه می شود و زنگوله ای را به او وصل می کنند. او که دوست دارد زنگوله اش باز شود فریب شامی را می خورد و به دام اختاپوس می افتد.
        دلقک ماهی به خاطر اذیت کردن کوسه تنبیه می شود و زنگوله ای را به او وصل می کنند. او که دوست دارد زنگوله اش باز شود فریب شامی را می خورد و به دام اختاپوس می افتد.
      • خرچنگ فکر می کند ماهی ها هنگام بازی مرجان قرمزش را خراب کرده اند و به آن ها حمله می کند و کار بالا می گیرد؛ اما پسر دلفینی متوجه می شود که تقصیر ماهی ها نبوده و برای حل این مشکل دست به کار می شود.
        خرچنگ فکر می کند ماهی ها هنگام بازی مرجان قرمزش را خراب کرده اند و به آن ها حمله می کند و کار بالا می گیرد؛ اما پسر دلفینی متوجه می شود که تقصیر ماهی ها نبوده و برای حل این مشکل دست به کار می شود.
      • به مناسبت روز دریای پاک و شاد، قرار است جشنی برگزار شود و گروه کر شعر دریای پاک را بخواند؛ اما بادی بادکنکی که دوست دارد بخواند با صدای بدش همه چیز را به هم می ریزد و با ناراحتی جمع را ترک می کند. او گرفتار شاه میگو می شود و در دام مرکب سیاه اختاپوس می افتد. حالا پسر دلفینی باید او را نجات دهد.
        به مناسبت روز دریای پاک و شاد، قرار است جشنی برگزار شود و گروه کر شعر دریای پاک را بخواند؛ اما بادی بادکنکی که دوست دارد بخواند با صدای بدش همه چیز را به هم می ریزد و با ناراحتی جمع را ترک می کند. او گرفتار شاه میگو می شود و در دام مرکب سیاه اختاپوس می افتد. حالا پسر دلفینی باید او را نجات دهد.
      • مارماهی که بر برق خود تسلط ندارد، باعث برق گرفتگی بقیه شده و فرار می کند. او که حالا فریب شاه‌میگو را خورده، به بهانه مفید بودن، برای تأمین برق تفنگ لیزری پیش اختاپوس رفته است. پسر و دلفین سفید نیز برای بازگرداندن مارماهی به آشغالدانی و خارزار می‌روند.
        مارماهی که بر برق خود تسلط ندارد، باعث برق گرفتگی بقیه شده و فرار می کند. او که حالا فریب شاه‌میگو را خورده، به بهانه مفید بودن، برای تأمین برق تفنگ لیزری پیش اختاپوس رفته است. پسر و دلفین سفید نیز برای بازگرداندن مارماهی به آشغالدانی و خارزار می‌روند.
      loader

      سایر عوامل انیمیشن پسر دلفینی

      دیدگاه‌های انیمیشن پسر دلفینی

      دیدگاه ها
      • فیلیمو ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
        _spoil :no__

        ما دیدگاهت را به تیم ساخت و انتخاب فیلم و سریال ها، مستقیما منتقل می کنیم.

    • لوگوفیلیمو
      فیلیموتور فیلیموتور​، یه گشت‌وگذار جذاب!

      چند ثانیه از هر فیلم و سریال رو برش زدیم. ​​بگرد و علاقه‌ت رو پیدا کن.

      برای شروع تور، رو به بالا بکشید.
      فیلیموتور

      همه تورهای مربوط به این سریال را تماشا کردید.

      باز هم تور داریم؟