بستن
تاریخچه جستجو
      سریال ویژه برنامه تی ان تی

      سریال ویژه برنامه تی ان تی

      3.2 /10
      مناسب برای بالای 12 سال
      قسمت‌های
      ویژه برنامه تی ان تی
      مرتب سازی
      • از اول به آخر
      • از آخر به اول
      • در این قسمت، امید حاجیلی و مسعود صادقلو به همراه گروه موسیقی به اجرای هنرمندانه قطعات موسیقی زنده خواهند پرداخت. گفتگوی شیرین با یوسف تیموری و عباس جمشیدی فر و اجرای موسیقی یوسف تیموری ، هم‌خوانی حامد آهنگی و نیما رئیسی و گفتگو با مریم مومن از دیگر بخش های این قسمت برنامه تی ان تی است.
        در این قسمت، امید حاجیلی و مسعود صادقلو به همراه گروه موسیقی به اجرای هنرمندانه قطعات موسیقی زنده خواهند پرداخت. گفتگوی شیرین با یوسف تیموری و عباس جمشیدی فر و اجرای موسیقی یوسف تیموری ، هم‌خوانی حامد آهنگی و نیما رئیسی و گفتگو با مریم مومن از دیگر بخش های این قسمت برنامه تی ان تی است.
      • حامد آهنگی میزبان چهره‌های محبوبی از فرهنگ، هنر و ورزش کشورمان است. جواد یساری و امید حاجیلی به همراه بند موسیقی به اجرای هنرمندانه قطعات موسیقی زنده خواهند پرداخت. گفتگوی شیرین با علیرضا بیرانوند، هم‌خوانی حامد آهنگی و نیما رئیسی و اجرای منتالیست، سعید فتحی‌روشن در حضور تماشاچیان متعدد حاضر در سالن از بخش‌های دیگر این برنامه است.
        حامد آهنگی میزبان چهره‌های محبوبی از فرهنگ، هنر و ورزش کشورمان است. جواد یساری و امید حاجیلی به همراه بند موسیقی به اجرای هنرمندانه قطعات موسیقی زنده خواهند پرداخت. گفتگوی شیرین با علیرضا بیرانوند، هم‌خوانی حامد آهنگی و نیما رئیسی و اجرای منتالیست، سعید فتحی‌روشن در حضور تماشاچیان متعدد حاضر در سالن از بخش‌های دیگر این برنامه است.
      loader

      سایر عوامل سریال ویژه برنامه تی ان تی

      دیدگاه‌های سریال ویژه برنامه تی ان تی

      دیدگاه ها
      • فیلیمو ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
        _spoil :no__

        ما دیدگاهت را به تیم ساخت و انتخاب فیلم و سریال ها، مستقیما منتقل می کنیم.

    • لوگوفیلیمو
      فیلیموتور فیلیموتور​، یه گشت‌وگذار جذاب!

      چند ثانیه از هر فیلم و سریال رو برش زدیم. ​​بگرد و علاقه‌ت رو پیدا کن.

      برای شروع تور، رو به بالا بکشید.
      فیلیموتور

      همه تورهای مربوط به این سریال را تماشا کردید.

      باز هم تور داریم؟