بستن
تاریخچه جستجو
      سریال روزی روزگاری مریخ

      سریال روزی روزگاری مریخ

      مناسبِ بالای 15 سال
      قسمت‌های
      روزی روزگاری مریخ
      مرتب سازی
      • از اول به آخر
      • از آخر به اول
      • مامور اداره مهاجرت دنبال سرنخی است که مچ مارا و ناصر را بگیرد و ثابت کند ازدواجشان صوری است، اما آن دو نقش زوج عاشق را خوب بازی می‌کنند…. خیلی خوب!
        مامور اداره مهاجرت دنبال سرنخی است که مچ مارا و ناصر را بگیرد و ثابت کند ازدواجشان صوری است، اما آن دو نقش زوج عاشق را خوب بازی می‌کنند…. خیلی خوب!
      • ناصر در شغل جدیدش می درخشد و مارا از استخدام او بسیار راضی است؛ اما اداره مهاجرت مریخ دست بردار نیست و ناصر همچنان در خطر دیپورت قرار دارد. در اوج ناامیدی، راه حل جدیدی پیش پای ناصر قرار می گیرد ...
        ناصر در شغل جدیدش می درخشد و مارا از استخدام او بسیار راضی است؛ اما اداره مهاجرت مریخ دست بردار نیست و ناصر همچنان در خطر دیپورت قرار دارد. در اوج ناامیدی، راه حل جدیدی پیش پای ناصر قرار می گیرد ...
      • در حالی که خانواده همچنان در تلاش برای نجات ناصر از دیپورت هستند، قهر مارا با مادرش هم به گرفتاری‌های آنها اضافه می‌شود.
        در حالی که خانواده همچنان در تلاش برای نجات ناصر از دیپورت هستند، قهر مارا با مادرش هم به گرفتاری‌های آنها اضافه می‌شود.
      • دیپورت ناصر از مریخ جدی شده و او با جدیت به دنبال گرفتن اقامت از طریق ازدواج با یک زن مریخی است. در این مسیر، ۶۷ متوجه می‌شود که پدری دارد، و به جستجوی پدرش می‌رود….
        دیپورت ناصر از مریخ جدی شده و او با جدیت به دنبال گرفتن اقامت از طریق ازدواج با یک زن مریخی است. در این مسیر، ۶۷ متوجه می‌شود که پدری دارد، و به جستجوی پدرش می‌رود….
      • در اداره مهاجرت، مسئول جدید پرونده ناصر که گرایشات ضد مهاجر دارد، در تلاش برای دیپورت ناصر است. اما ناصر درگیر رابطه عاشقانه اش با سالومه است که ظاهرا چهار روز بیشتر از زندگی اش باقی نمانده...
        در اداره مهاجرت، مسئول جدید پرونده ناصر که گرایشات ضد مهاجر دارد، در تلاش برای دیپورت ناصر است. اما ناصر درگیر رابطه عاشقانه اش با سالومه است که ظاهرا چهار روز بیشتر از زندگی اش باقی نمانده...
      • ناصر با سالومه آشنا می‌شود و به هم علاقمند می‌شوند، اما وصلت بین نژاد سالومه و انسان‌ها ممکن نیست، به یک دلیل عجیب‌ ….
        ناصر با سالومه آشنا می‌شود و به هم علاقمند می‌شوند، اما وصلت بین نژاد سالومه و انسان‌ها ممکن نیست، به یک دلیل عجیب‌ ….
      • گاندی عاشق می‌شود. او با راهنمایی‌های آقا جون سعی می‌کند توجه دختر را به خودش جلب کند، اما روش‌های زمینی آقا جون در مریخ درست جواب نمی‌دهد ….
        گاندی عاشق می‌شود. او با راهنمایی‌های آقا جون سعی می‌کند توجه دختر را به خودش جلب کند، اما روش‌های زمینی آقا جون در مریخ درست جواب نمی‌دهد ….
      • ناصر با پوست سبزش موفق می‌شود مخ قمر شیری را بزند، و توی دردسری می‌افتد که فکرش را هم نمی‌کرده….
        ناصر با پوست سبزش موفق می‌شود مخ قمر شیری را بزند، و توی دردسری می‌افتد که فکرش را هم نمی‌کرده….
      • ناصر با بچه معروف مریخ قمر شیری آشنا می‌شود و می‌فهمد که سبزها به این سادگی به ناسبزها پا نمی‌دهند….
        ناصر با بچه معروف مریخ قمر شیری آشنا می‌شود و می‌فهمد که سبزها به این سادگی به ناسبزها پا نمی‌دهند….
      • افی بعنوان اولین کاندیدای مرد انتخابات نیوکرج در تلاش است با دو رقمی کردن تعداد رای‌هایش یک بازندهٔ آبرومند باشد. در آن سو رقابت شانه به شانه‌ای بین لونا و کاندیدای رقیبش در جریان است. چه کسی نمایده نیوکرج و حومه خواهد بود؟
        افی بعنوان اولین کاندیدای مرد انتخابات نیوکرج در تلاش است با دو رقمی کردن تعداد رای‌هایش یک بازندهٔ آبرومند باشد. در آن سو رقابت شانه به شانه‌ای بین لونا و کاندیدای رقیبش در جریان است. چه کسی نمایده نیوکرج و حومه خواهد بود؟
      • در ادامه مسیر انتخابات، ناصر شگردهای انتخاباتی زمینی را در ستاد لونا به کار می‌بندد، از وعده و وعیدهای توخالی تا روش «بگم بگم» برای کنار زدن رقبا. بر طبق آمار، شانس پیروزی لونا بالا و بالاتر می‌رود اما یکی از رقبا اهل کوتاه آمدن نیست…
        در ادامه مسیر انتخابات، ناصر شگردهای انتخاباتی زمینی را در ستاد لونا به کار می‌بندد، از وعده و وعیدهای توخالی تا روش «بگم بگم» برای کنار زدن رقبا. بر طبق آمار، شانس پیروزی لونا بالا و بالاتر می‌رود اما یکی از رقبا اهل کوتاه آمدن نیست…
      • به اصرار ناصر، لونا کاندیدای انتخابات شورای شهر نیوکرج می شود. ناصر به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی لونا، روش های زمینی پیروزی در انتخابات را به او یاد می دهد...
        به اصرار ناصر، لونا کاندیدای انتخابات شورای شهر نیوکرج می شود. ناصر به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی لونا، روش های زمینی پیروزی در انتخابات را به او یاد می دهد...
      • آپارتمان روبروی خانه لونا و اسی خالی می‌شود و افی و ناپی قصد خرید آن را می‌کنند، اما کدام زنی راضی می‌شود که دوستان مجرد شوهرش همسایه‌شان شوند؟
        آپارتمان روبروی خانه لونا و اسی خالی می‌شود و افی و ناپی قصد خرید آن را می‌کنند، اما کدام زنی راضی می‌شود که دوستان مجرد شوهرش همسایه‌شان شوند؟
      • ویروس مرگباری در مریخ بوجود می‌ آید که در مدت کوتاهی نسل انسان را در منظومه شمسی نابود خواهد کرد. «مرد» از سال ۳۰۰۰ به زمان حال سفر می کند تا جلوی نابودی دنیا را بگیرد، و می‌ خورد به پست ناصر و دوستانش!
        ویروس مرگباری در مریخ بوجود می‌ آید که در مدت کوتاهی نسل انسان را در منظومه شمسی نابود خواهد کرد. «مرد» از سال ۳۰۰۰ به زمان حال سفر می کند تا جلوی نابودی دنیا را بگیرد، و می‌ خورد به پست ناصر و دوستانش!
      • مارا مدیرعامل جدید آژانس املاک، آدمی عجیب و غیرقابل پیش‌بینی است. در تلاش برای جلب نظر او، لونا برای آژانس هزینه‌ای می‌کند ولی مارا متوجه کار او نمی‌شود. لونا دنبال راهی می‌گردد که طلبش را از مارا بگیرد…..
        مارا مدیرعامل جدید آژانس املاک، آدمی عجیب و غیرقابل پیش‌بینی است. در تلاش برای جلب نظر او، لونا برای آژانس هزینه‌ای می‌کند ولی مارا متوجه کار او نمی‌شود. لونا دنبال راهی می‌گردد که طلبش را از مارا بگیرد…..
      • ناصر هنر قدیمی شرط‌بندی را به مریخی‌ها یاد می‌دهد و می‌فهمد که اسی خوش‌شانس‌‌ترین آدم مریخ است...
        ناصر هنر قدیمی شرط‌بندی را به مریخی‌ها یاد می‌دهد و می‌فهمد که اسی خوش‌شانس‌‌ترین آدم مریخ است...
      • ناصر رسم زمینی چانه‌زنی را به مریخی‌ها می‌آموزد که نتایجش آنها را شگفت‌زده می‌کند. در آژانس معاملات املاک، بانو نینا می‌خواهد خودش را بازنشسته و یکی از کارمندان را به جای خودش منصوب کند. یک مدیرعامل جدید…..
        ناصر رسم زمینی چانه‌زنی را به مریخی‌ها می‌آموزد که نتایجش آنها را شگفت‌زده می‌کند. در آژانس معاملات املاک، بانو نینا می‌خواهد خودش را بازنشسته و یکی از کارمندان را به جای خودش منصوب کند. یک مدیرعامل جدید…..
      • ناصر دیگر تحمل غذاهای فشرده‌ی مریخی را ندارد و هوس غذای زمینی کرده، او در جستجوی کباب کوبیده در مریخ توی دردسر می‌افتد.
        ناصر دیگر تحمل غذاهای فشرده‌ی مریخی را ندارد و هوس غذای زمینی کرده، او در جستجوی کباب کوبیده در مریخ توی دردسر می‌افتد.
      • لونا بی‌خبر از هویت واقعی لانگورا، در شرف افتادن در دام اوست. از آن سو ناصر بی‌اطلاع از نقشه شوم اسی، هر لحظه به دیپورت شدن از مریخ نزدیک‌تر می‌شود…
        لونا بی‌خبر از هویت واقعی لانگورا، در شرف افتادن در دام اوست. از آن سو ناصر بی‌اطلاع از نقشه شوم اسی، هر لحظه به دیپورت شدن از مریخ نزدیک‌تر می‌شود…
      • لونا در کنار همکلاسی سابق میلیاردرش آینده درخشانی در پیش رو دارد، ولی مشکل اینجاست که هنوز او را به یاد نیاورده! از آن سو ناصر بی‌خبر از توطئه‌های اسی برای دیپورتش، در مریخ خوشحال است، تا زمانی که ناخواسته با گنده‌لات نیوکرج سرشاخ می‌شود…..
        لونا در کنار همکلاسی سابق میلیاردرش آینده درخشانی در پیش رو دارد، ولی مشکل اینجاست که هنوز او را به یاد نیاورده! از آن سو ناصر بی‌خبر از توطئه‌های اسی برای دیپورتش، در مریخ خوشحال است، تا زمانی که ناخواسته با گنده‌لات نیوکرج سرشاخ می‌شود…..
      • اسی می‌خواهد به ترتیبی که هست باعث دیپورت آقاجون از مریخ شود، و برای این کار نقشه خطرناکی می‌کشد…
        اسی می‌خواهد به ترتیبی که هست باعث دیپورت آقاجون از مریخ شود، و برای این کار نقشه خطرناکی می‌کشد…
      • اسی پدر خوبی است، اما گاندی معاشرت با آقاجون را ترجیح می‌دهد، چون او «خفن» است! اسی تلاش می‌کند پدر جذاب‌تری برای گاندی باشد، اما «خفن» بودن کار آسانی نیست.
        اسی پدر خوبی است، اما گاندی معاشرت با آقاجون را ترجیح می‌دهد، چون او «خفن» است! اسی تلاش می‌کند پدر جذاب‌تری برای گاندی باشد، اما «خفن» بودن کار آسانی نیست.
      • آقاجون با مریخ آشنا می‌شود، دوستان جدید پیدا می‌کند، …. و در پایان روز گم می‌شود!
        آقاجون با مریخ آشنا می‌شود، دوستان جدید پیدا می‌کند، …. و در پایان روز گم می‌شود!
      • روز اول حضور ناصر در مریخ دردسرها و مشکلات پیش‌بینی نشده‌ای ایجاد می‌کند، و اسی می‌فهمد که با ورود این همخانه جدید زندگی‌شان دیگر روی آرامش را نخواهد دید….
        روز اول حضور ناصر در مریخ دردسرها و مشکلات پیش‌بینی نشده‌ای ایجاد می‌کند، و اسی می‌فهمد که با ورود این همخانه جدید زندگی‌شان دیگر روی آرامش را نخواهد دید….
      • در زمین، ناصر، خلافکار خرده‌پای بدشانس و شرط‌بند همیشه بازنده، می‌خواهد دست به آخرین و بزرگترین قمار زندگی‌اش بزند. تا قبل از آن، او باید خودش را از دست دشمنانی که به خونش تشنه‌اند پنهان کند..... در مریخ، لونا، بانوی زمینی-مریخی و مشاور املاک و امور اقامت مریخ، درگیر و دار مشکلات کار و زندگی خانوادگی، در انتظار بسته مرموزی است که قرار است از زمین به دستش برسد......
        در زمین، ناصر، خلافکار خرده‌پای بدشانس و شرط‌بند همیشه بازنده، می‌خواهد دست به آخرین و بزرگترین قمار زندگی‌اش بزند. تا قبل از آن، او باید خودش را از دست دشمنانی که به خونش تشنه‌اند پنهان کند..... در مریخ، لونا، بانوی زمینی-مریخی و مشاور املاک و امور اقامت مریخ، درگیر و دار مشکلات کار و زندگی خانوادگی، در انتظار بسته مرموزی است که قرار است از زمین به دستش برسد......
      loader

      سایر عوامل سریال روزی روزگاری مریخ

      دیدگاه‌های سریال روزی روزگاری مریخ

      دیدگاه ها
      • فصل ها
      • قسمت ها
      • بازگشت
      • فیلیمو ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
        _spoil :no__

        ما دیدگاهت را به تیم ساخت و انتخاب فیلم و سریال ها، مستقیما منتقل می کنیم.

    • لوگوفیلیمو
      فیلیموتور فیلیموتور​، یه گشت‌وگذار جذاب!

      چند ثانیه از هر فیلم و سریال رو برش زدیم. ​​بگرد و علاقه‌ت رو پیدا کن.

      برای شروع تور، رو به بالا بکشید.
      فیلیموتور

      همه تورهای مربوط به این سریال را تماشا کردید.

      باز هم تور داریم؟